Cortinarius rubellus Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Huugleik er og elske noen;) "Eg skal hugleike deg av hele mitt blodpumpende hoppande hjarte, kom her så skal vi trynslekja" Endret 28. mai 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Huugleik er og elske noen;)"Eg skal hugleike deg av hele mitt blodpumpende hoppande hjerte, kom her så skal vi trynslekja" så du linken? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Huugleik er og elske noen;)"Eg skal hugleike deg av hele mitt blodpumpende hoppande hjerte, kom her så skal vi trynslekja" Eg heve hugleik på staur. Vil dykk slikka på han? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Huugleik er og elske noen;)"Eg skal hugleike deg av hele mitt blodpumpende hoppande hjerte, kom her så skal vi trynslekja" Eg heve hugleik på staur. Vil dykk slikka på han? Eg vil ikkje sjå han. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Ballus: Som jeg lo :!: Uff, så mange wanna-be nynorsk det ble her da Er IKKE kult med nynorsk, ihvertfall ikke når du flytter fra Hareid til Jevnaker når man er litt over 6 år. Endret 28. mai 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) hva skjer? Endret 28. mai 2009 av Gjest Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 eg har nasen i lukta Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 jeg har nesen i luften:P Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 ok, skjøbte ikke biten med lukta.. Hei til: Amanita Muscaria, Anfall, Daniel, Ballus, Hoppende Bryster, Steffengd, Lillium Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Huugleik er og elske noen;)"Eg skal hugleike deg av hele mitt blodpumpende hoppande hjarte, kom her så skal vi trynslekja" ÅJAH! Hva er det med at -alle- har hørt den egentlig? Huugleik er og elske noen;)"Eg skal hugleike deg av hele mitt blodpumpende hoppande hjerte, kom her så skal vi trynslekja" Eg heve hugleik på staur. Vil dykk slikka på han? Gjerne. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Er det noen som har en link til den Leif Juster(?) sketsjen der de driver å snakker sånn skikkelig uforståelig nynorsk. Som f.eks. "Lat at dynni" og sånn? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hei alle sammen! Helg om 16-17 timer! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Nevermind. Fant hva jeg var ute etter: EPIC! Og ttly classic! Anyways... I luv it! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Haha, jeg hadde en epic fail idag. Vi hadde gym, fri til å gjøre det vi ville. Er en gjeng som driver litt med parkour/triksing, så jeg skulle prøve å ta baklengs salto. Jeg sto på gulvet med en tjukkas bak meg, klar til å forsøke på en baklengs. Regnet selvfølgelig med at jeg skulle hoppe litt bakover så jeg antok at jeg kom til å lande på tjukkasen og at det var safe. Jeg tok sats, strakk meg helt ut (slik jeg har lært man skal gjøre) før jeg begynner å rotere, kanskje i det seneste laget. For jeg kom meg nemlig ikke helt rundt, og landet på betonggulvet med hodet og nesa først. Faen det var vondt. Nå sitter jeg her og ser ut som jeg har vært i ringen, med hoven leppe, nese og litt ubehag med å i det hele åpne kjeften. Endret 28. mai 2009 av Ballus Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Haha, jeg hadde en epic fail idag. Vi hadde gym, fri til å gjøre det vi ville. Er en gjeng som driver litt med parkour/triksing, så jeg skulle prøve å ta baklengs salto. Jeg sto på gulvet med en tjukkas bak meg, klar til å forsøke på en baklengs. Regnet selvfølgelig med at jeg skulle hoppe litt bakover så jeg antok at det var safe. Jeg tok sats, strakk meg helt ut (slik jeg har lært man skal gjøre) før jeg begynner å rotere, kanskje i det seneste laget. For jeg kom meg nemlig ikke helt rundt, og landet på betonggulvet med hodet og nesa først. Faen det var vondt. Nå sitter jeg her og ser ut som jeg har vært i ringen, med hoven leppe, nese og litt ubehag med å i det hele åpne kjeften. Det hørtes jævlig vondt og pinlig ut. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hvem er Sterk Naken og Biltyvene? Er det et band? De slår uansett ikke det jeg så i dag. Verdens tøffeste hardcore fjortisband som spilte "Pelle parafins bøljeband"-sangen. Høres flott ut. Nei, Sterk Naken og Biltyvene var store på nittitallet med grove tekster og snakkesynging. Litt som den rampete lillebroren til Jokke. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hvem er Sterk Naken og Biltyvene? Er det et band? De slår uansett ikke det jeg så i dag. Verdens tøffeste hardcore fjortisband som spilte "Pelle parafins bøljeband"-sangen. Høres flott ut. Nei, Sterk Naken og Biltyvene var store på nittitallet med grove tekster og snakkesynging. Litt som den rampete lillebroren til Jokke. Litt sånn "Luxus Leverpostei"? Den stilen? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 En mellomting, kanskje. http://open.spotify.com/artist/1ttph9edQVs0uyDNEF4jn7 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Det hørtes jævlig vondt og pinlig ut. Kan skrive under på det egentlig. Var ikke så veldig mange som fikk det med seg, men det var ganske morsomt for dem som gjorde det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg