Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Har jeg verdens søteste niese, or what? Endret 28. mai 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 @anfall:90 grader kokvask? Nei Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 hellow barn. hvordan står det til med alle i natten? Er nettopp endelig blitt ferdig med rydding=D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg synes du rydder hver gang du skriver her jeg. Er du et rotehue? Eller er det jeg som roter nå? Er noen som stadig snakker om at de rydder hvertfall. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Anfall: Ja, virklig spess. at noen er glad i deg:P Du er for søren et varmt og godt menneske..."klaske det inn bakhue-veien" Glad i deg:D At du er rotehue, Lars? er vel ikke noe og spørre om...rotehuet mitt :!: Endret 28. mai 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg synes du rydder hver gang du skriver her jeg. Er du et rotehue? Eller er det jeg som roter nå? Er noen som stadig snakker om at de rydder hvertfall. rydda i 4 dager nå. mye å rydde ut. Hele mitt år på voss skal liksom inn på mitt drit lille rom. å endelig har jeg fått det til:D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 At du er rotehue, Lars? er vel ikke noe og spørre om...rotehuet mitt :!:Hadde jeg tatt bilde av rommet mitt så hadde det blitt bekreftet en gang for alle at jeg er et skikkelig rotehue. Men bedre med system i rotet enn rot i systemet spør du meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Anfall: Ja, virklig spess. at noen er glad i deg:PDu er for søren et varmt og godt menneske..."klaske det inn bakhue-veien" Glad i deg:D At du er rotehue, Lars? er vel ikke noe og spørre om...rotehuet mitt :!: 1) Ja, det er det. 2) AU! *bli fornermet men gi klem likevel* 3) Lars er mitt rotehue! DU FÅR ALDRI RUMPA HANS! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Herregud så forelska jeg er i Sterk Naken og Biltyvene... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Herregud så forelska jeg er i Sterk Naken og Biltyvene... Herregud så forelska jeg er i Lars. ...vent? Kanskje jeg skal pelle meg i kjærlighetstråden. Sånn btw. hadde det vært morsomt om den hadde blitt kalt "hugleikstråden" eller noe istedet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hvem er Sterk Naken og Biltyvene? Er det et band? De slår uansett ikke det jeg så i dag. Verdens tøffeste hardcore fjortisband som spilte "Pelle parafins bøljeband"-sangen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg synes du rydder hver gang du skriver her jeg. Er du et rotehue? Eller er det jeg som roter nå? Er noen som stadig snakker om at de rydder hvertfall. rydda i 4 dager nå. mye å rydde ut. Hele mitt år på voss skal liksom inn på mitt drit lille rom. å endelig har jeg fått det til:D Høres ut som noen bruker kjemikalier jer :!: Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 ...vent? Kanskje jeg skal pelle meg i kjærlighetstråden. Sånn btw. hadde det vært morsomt om den hadde blitt kalt "hugleikstråden" eller noe istedet. fantasitråden? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 hva er fantasi med det hun sier? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) okei dette var bare sjukt skummelt. plutselig begynte alle lysene i rommet å blinke som faen og så slutta det brått og ble vanlgi igjen </programvare> EDIT: Det samme skjedde med meg. 100% samme. Etter midnatt. Jeg er offisielt redd Endret 28. mai 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 okei dette var bare sjukt skummelt. plutselig begynte alle lysene i rommet å blinke som faen og så slutta det brått og ble vanlgi igjen Skjedde her ogdå O.o Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 okei dette var bare sjukt skummelt. plutselig begynte alle lysene i rommet å blinke som faen og så slutta det brått og ble vanlgi igjen </programvare> EDIT: Det samme skjedde med meg. 100% samme. Etter midnatt. Jeg er offisielt redd ooh, hooroor moovi Noen som vil si hva hugleik er? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 hva er fantasi med det hun sier? hugleik. http://tinyurl.com/lynnxg btw: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg