Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Gå for mx518. Holder fortsatt koken. Husk å ta med deg batman-musa i morgen da, om du finner den. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Eid Stoopid. Proof: Alle mine innlegg i DNFK regnes som usaklige og i overkant useriøse om annet ikke er spesifisert Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Ouch, det så ikke godt ut. Hvordan skjedde det? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Eid Stoopid. Proof: Alle mine innlegg i DNFK regnes som usaklige og i overkant useriøse om annet ikke er spesifisert naj, juzzt disclaimer. Ih8u 4 posting daat epicc quot lixxm Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Digg. Klarte å kutte tvers igjennom halve tommelneglen på jobb i dag. Way 2 much /b/, mefriend? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 <-- Beholde eller bytte tilbake? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Ouch, det så ikke godt ut. Hvordan skjedde det? Nei, det så ikke godt ut. Er vel heller ikke så deillig å se på/oppleve. M_W, bytte avatar tenker du på? Har ikke avatarer påslått her. Endret 28. mai 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 I dag har jeg vært med dama og mora hennes og shoppa. Det gikk greit frem til vi beveget oss innom undertøysavdelingen. Det føltes bare litt feil å gå og skulle si hva som var pent/sexy og ikke med mora der. Litt ukomfortabel kan man si. Hvorfor må du opplyse HELE verden om det? Ikke min feil at hun forfulgte oss. Det eneste som manglet var omtrent at jeg gikk med en t-skjorte hvor det stod "Your little princess is my dirty cumslut". Fant en slik t-skjorte tidligere i vinter. Nå er jeg glad at jeg ikke kjøpte den. Kjenner jeg Lena rett så hadde hun tvunget meg til å bruke den på besøk hos svigers. Ofc hadde jeg det. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 I dag har jeg vært med dama og mora hennes og shoppa. Det gikk greit frem til vi beveget oss innom undertøysavdelingen. Det føltes bare litt feil å gå og skulle si hva som var pent/sexy og ikke med mora der. Litt ukomfortabel kan man si.Hvorfor må du opplyse HELE verden om det? Ikke min feil at hun forfulgte oss. Er det ikke slike situasjoner man må utnytte litt, Lena? Ikke bare gjøre Lars flau, men skikkelig flau - ser det for meg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Gå for mx518. Holder fortsatt koken. Husk å ta med deg batman-musa i morgen da, om du finner den. Skal prøve å huske det. I dag har jeg vært med dama og mora hennes og shoppa. Det gikk greit frem til vi beveget oss innom undertøysavdelingen. Det føltes bare litt feil å gå og skulle si hva som var pent/sexy og ikke med mora der. Litt ukomfortabel kan man si. Hvorfor må du opplyse HELE verden om det? Ikke min feil at hun forfulgte oss. Fordi det var egentlig en absurd situasjon. Og det var jeg som hadde grunn til å føle meg teit der vi gikk og skulle se på sexy undertøy til deg. Jeg kunne jo ikke akkurat si "Å... DEN hadde du sett hawt ut i!" Det eneste som manglet var omtrent at jeg gikk med en t-skjorte hvor det stod "Your little princess is my dirty cumslut". Fant en slik t-skjorte tidligere i vinter. Nå er jeg glad at jeg ikke kjøpte den. Kjenner jeg Lena rett så hadde hun tvunget meg til å bruke den på besøk hos svigers. Ofc hadde jeg det. Du er så herlig at jeg bare MÅ elske deg. Du vet det sant? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 M_W, bytte avatar tenker du på? Har ikke avatarer påslått her. Ja, jeg tenkte på avataren! Bytte tilbake? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Er det ikke slike situasjoner man må utnytte litt, Lena? Ikke bare gjøre Lars flau, men skikkelig flau - ser det for meg Det er jeg som hadde grunn til å føle meg flau. Men godt å høre at jeg ikke led alene. Fordi det var egentlig en absurd situasjon. Og det var jeg som hadde grunn til å føle meg teit der vi gikk og skulle se på sexy undertøy til deg. Jeg kunne jo ikke akkurat si "Å... DEN hadde du sett hawt ut i!" Det eneste som manglet var omtrent at jeg gikk med en t-skjorte hvor det stod "Your little princess is my dirty cumslut". Fant en slik t-skjorte tidligere i vinter. Nå er jeg glad at jeg ikke kjøpte den. Kjenner jeg Lena rett så hadde hun tvunget meg til å bruke den på besøk hos svigers. Ofc hadde jeg det. Du er så herlig at jeg bare MÅ elske deg. Du vet det sant? 1) Det var ikke for å se på sexy undertøy, din nisse. 2) Nei, jeg vet ikke det, men jeg er bare glad noen liker meg. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Bytte tilbake? Personlig mening: Ja. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Ja, det var vel unødvendig å prøve. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Ingen som savna meg? Husker deg....såvidt :/ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 1) Det var ikke for å se på sexy undertøy, din nisse.Men det var det vi endte opp med. Ja, det var vel unødvendig å prøve. Har man funnet en som fungerer så trenger man sjelden å bytte. Men hvis du virkelig føler du finner en som passer deg så go ahead. Bare ikke bytt hver fjortende dag eller noe. Det blir slitsomt i lengda. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Ouch, det så ikke godt ut. Hvordan skjedde det? Skulle skjære av plastfolien som dekker pallene som øl & brus & vann leveres på, (jobber i Hansa...) og det var tydeligvis ikke smart å holde rett under fant jeg ut. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Ingen som savna meg? nai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg