Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

SpecialForce: overhodet ikke. Helt åpen konstruksjon, så man hører alt irund seg og det er litt lydlekkasje.

Når man er oppe i rundt 2k villedende så kan noen hundrelapper fra eller til utgjøre mye på hvor mye lyd man får. Men det viktigste for å bli fornøyd er å velge rett hodetelefoner til din bruk. F.eks velge bassterke lukkede hodetelefoner om man foretrekker mye bass og ofte bruker de i støyende omgivelser.

Bruker mine til eksamen og på de tentamene hvor læreren lar meg koble til ipoden min og kjøre spotify.exe :)

God aften!

Hva fordriver man tiden med her?

Skal egentlig arbeide, om jeg gidder er en annen sak.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I dag har jeg vært med dama og mora hennes og shoppa. Det gikk greit frem til vi beveget oss innom undertøysavdelingen. Det føltes bare litt feil å gå og skulle si hva som var pent/sexy og ikke med mora der. Litt ukomfortabel kan man si.

Lenke til kommentar
I dag har jeg vært med dama og mora hennes og shoppa. Det gikk greit frem til vi beveget oss innom undertøysavdelingen. Det føltes bare litt feil å gå og skulle si hva som var pent/sexy og ikke med mora der. Litt ukomfortabel kan man si.

Ville tro det måtte være værre med mora der da, men vi har alle våre problemer :p

Lenke til kommentar
"Den trusa der blir du sikkert søt i svigers <3<3<3"
Det var riktignok Lena vi handlet klær til og ikke mora, men jeg følte meg likevel sånn passe dum. Det eneste som manglet var omtrent at jeg gikk med en t-skjorte hvor det stod "Your little princess is my dirty cumslut". Fant en slik t-skjorte tidligere i vinter. Nå er jeg glad at jeg ikke kjøpte den. Kjenner jeg Lena rett så hadde hun tvunget meg til å bruke den på besøk hos svigers. :p

Ville tro det måtte være værre med mora der da, men vi har alle våre problemer :p
Les det slik det er ment å leses så ser du problemet.
Lenke til kommentar
Gryterett: ÆSJ. Logitec og headset hører ikke sammen. Foretrekker hodetelefoner av den dyre sorten, god lyd starter ved to lapper.

Logitech er saker. Er bortkasta penger å bruke over 2 tusen på øretelefoner.

Ikke enig der.

Du kan ikke betale for mye for god lyd.

Lenke til kommentar

Du bør nesten vente synes jeg, Datasmurf. Etter klokka ni er seint for mange.

Så forresten en kjole vi vurderte å kjøpe til deg tidligere i dag. Du har jo bare en å ta bilder med. Men så visste vi ikke størrelsen din så da ble det med tanken.

Lenke til kommentar
^- AKG K701 - Hodetelefonene mine.
Hvis man bruker 3k på hodetelefoner så er det en hobby, bruker maks. 1500 på hodetelefoner.

Men de så SYYYKT digge ut=)

Feel free to fap to this:

post-122083-1243538851_thumb.jpg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
I just did.. :green:
Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...