Jann - Ove Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Nice. Da ordnet det seg slik at jeg beholder studieplassen til høsten Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 er artige. Holdt på å drukne i burn i dag how? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg har ikke sommerferie. I det hele tatt. u fail. du kunne fått en dag eller to av meg, jeg har massevis. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg har sommerferie den... nittende. Drep meg, a. Har sommerferie den 17. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Ufrivillig frisemester her. Undervisningsstart i september. Hva faen skal jeg finne på frem til da? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Ufrivillig frisemester her. Undervisningsstart i september. Hva faen skal jeg finne på frem til da? Runke, spille og spise masse godteri og drikke 3 liter med brus om dagen Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hva er greia med gamle harddisker og støy? Har den i andre enden av huset, med to dører på gløtt imellom - og fremdeles hører jeg den Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=435893 kjøp den der så hører du ingenting. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Forbanna fjortis kjærring som må whine om at hun er stygg, og at livet er et helvete...så gidder hun faen ikke gjøre noe med det engang Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Gryterett: ÆSJ. Logitec og headset hører ikke sammen. Foretrekker hodetelefoner av den dyre sorten, god lyd starter ved to lapper. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Forbanna fjortis kjærring som må whine om at hun er stygg, og at livet er et helvete...så gidder hun faen ikke gjøre noe med det engang Akkuratt den der finner du hos voksne også Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Gryterett: ÆSJ. Logitec og headset hører ikke sammen. Foretrekker hodetelefoner av den dyre sorten, god lyd starter ved to lapper. Logitech er saker. Er bortkasta penger å bruke over 2 tusen på øretelefoner. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 SF: Jeg har sommerferie nå. Skryt mer din bortskjemte unge Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) ^- AKG K701 - Hodetelefonene mine. Pris på ca. 3k. Knall design, God byggekvalitet, og fantastisk lyd. Nesten for avslørende lyd, siden den er så klar at man hører enhver feil på det som kommer fra lydkortet. Vanlige studioalbum med dårlig støygulv avsløres, dårlig komprimering avsløres, men det er ikke bare galt - avslørende lyd gjør det bra både til spill og film. Endret 28. mai 2009 av Jann - Ove Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hvis man bruker 3k på hodetelefoner så er det en hobby, bruker maks. 1500 på hodetelefoner. Men de så SYYYKT digge ut=) Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Syyke deg Holder meg ganske så lenge til Sennheiser HD 280 PRO jeg Er de støyislolerende? Endret 28. mai 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Fluesopp: vel, fant ut at siden jeg alikevel måtte ha nye hodetelefoner så kunne jeg legge i litt ekstra. Bildet bedrar, de er større enn de ser ut til å være, og putene over 3cm tykke på det meste. Eneste hodetelefonene jeg har opplevd der ørene mine faktisk ikke tar borti hodetelefonene. SpecialForce: overhodet ikke. Helt åpen konstruksjon, så man hører alt irund seg og det er litt lydlekkasje. Når man er oppe i rundt 2k villedende så kan noen hundrelapper fra eller til utgjøre mye på hvor mye lyd man får. Men det viktigste for å bli fornøyd er å velge rett hodetelefoner til din bruk. F.eks velge bassterke lukkede hodetelefoner om man foretrekker mye bass og ofte bruker de i støyende omgivelser. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 God aften! Hva fordriver man tiden med her? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 lommetennis Men jeg taper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg