dymoletratag Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Åh.. gleder meg til X-games om 2 timer Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Får bare se Knull meg igjen da... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Oi, så morsom Kjipt for deg at du må passe på krøplingene, mens jeg var og ravet på Down & Dirty og Napoli Hah...jeg tjener iallefall penger og slipper å ringe folk å plage de for å få inntekt jeg bor ikke i bodø bor på steine.. 1 time unna sortland.. ^^ Haha...bøfjæringa er faen meg over alt Så...vært noen brannanløp i det siste i bø? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) jeg bor ikke i bodø bor på steine.. 1 time unna sortland.. ^^ btw: hvem/hvor har du fått det at jeg bor i bodø fra? Du så meg i Bodø, så jeg antok det. Vi må nesten treffes en gang da! b-real: Duuu... Slem du er. Endret 26. januar 2008 av Arinomi Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Hihi, var noe kjent med "lamarktunet" ja .. nei, brannanløp er det vel lite med her ^^ edit: øøøh... blir litt.. skremt av deg, arinomi.. Endret 26. januar 2008 av KexxY Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 ja.. du sier jeg har møtt deg i bodø? xD har sikkert møtt deg i bodø, men jeg vet ikke hvordan du ser ut, så da vet jeg ikke om jeg har sett deg.. eller.. ja.. noe sånt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 b-real: Duuu... Slem du er.PÆHHÆÆ!!*peke på og le* Neida..er ikke enkelt å tjene penger. nei, brannanløp er det vel lite med her ^^Nå vet jeg at du lyger..alle fra bø er pyrromaner, det er vitenskapelig bevist ^^ Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 ja.. du sier jeg har møtt deg i bodø? xDhar sikkert møtt deg i bodø, men jeg vet ikke hvordan du ser ut, så da vet jeg ikke om jeg har sett deg.. eller.. ja.. noe sånt Du så meg visst i fjor på Tungtvann-konserten i Bodø. Du påpekte det ihvertfall i ettertid, og kunne fortelle hva jeg hadde på meg. Du hadde visst sett meg i RPP Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) nei, brannanløp er det vel lite med her ^^Nå vet jeg at du lyger..alle fra bø er pyrromaner, det er vitenskapelig bevist ^^ næhæ du lyger Arinomi: mulig du "forveksler" meg med noen andre xD eller så er det jeg som blir punk'd nå.. men nå skal kjeksen legge seg.. natta bøfjæringer Endret 26. januar 2008 av KexxY Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Nå ble jeg faenmeg usikker... Har du hatt et bilde av McGyver en gang i tiden? Som avatar? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Nå ble jeg faenmeg usikker... Har du hatt et bilde av McGyver en gang i tiden? Som avatar? Rofl, nei tror du forveksler meg med.. håks kanskje kun hat denne avataren og en mann med hammer og en nisselue ^^ Endret 26. januar 2008 av KexxY Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Åja okey Beklager hehe, går bra.. men nå skal jeg i senga så.. natta Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Åja okey Beklager hehe, går bra.. men nå skal jeg i senga så.. natta Etter et lite søk fant jeg ut feilen Vedkommende som kjente meg igjen vat TeggY, ikke KexxY Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Til helvete med WinRAR >< Plutselig vil den ikke pakke ut .RAR-filene mine, selv om det står på at den skal >< Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Herregud, jeg holdt på å få hjertestans her. Vært å tatt meg en røyk og så fikk en dagens aviser med seg inn på avdelinga. Jeg går mens jeg leser det som står på forsida og løfter ikke hodet for å se meg for og plutselig så står en av pasientene sånn 2 menter unna meg og sier et eller annet..jeg trodde hjerte mitt skulle stanse for fy satan så skremt jeg ble! Gamle dama holdt på å flire seg ihjel stakkars Hun er utspekulert som fy! Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Deilig å stå ute i 35 minutter i - 5 grader og vente. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Du har stått å ventet på da? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 At vertsfamilien min skulle hente meg. Faen jeg er generelt sint nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg