Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Skodiskusjon is going down!!! Kjøte ny lampe idag folkens!!!! Ingen som hører? Prover igjen!!! Pix or it didn't happen Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Vi prøver!!! Jeg tullet .. Tar det som det kommer Lenke til kommentar
Aces Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Paraplyer? Lamper? Jo dette er et givende forum Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Awwww. Du tror ikke jeg har planer om å putte noe bikkje nedi vesken min? Na'ah. Hvis jeg først skal ha noe som er lavere enn 35 cm så skal det bli vant med store hunder og større mennesker. Så enkelt er det. Har store planer for at ponni og mona skal bli bestiser ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Joa. JEg får nok. Jeg bare vet ikke når. Innrøm det! Du har et problem. Å innrømme det er første steg på vei til helbredelse! Jeg kaster bootsene mine på deg hvis du sier noe slikt igjen. Må bare finne ut hvilket par.. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Mine sko er gode å gå på!! Ja, hvis du foretrekker det, så. Må du flytte skoene for hvert skritt, eller har du så mange par at du kan lage en sti dit du skal? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ok, nå prater vi om paraplyer .. Jeg hadde en med marihøne-mønster. Det har jeg og hatt. Og så har jeg hatt en grønn en med ører på. Den var kooooooos Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Lurer på om det å stappe en kinaputt i nesa og fyre av vil fikse nese-smertene og neseblodet en gang for alle... Ja. Men ikke gjør det. Neser er søte, behold den. Men det gjør så vondt i den. Har smerta i 2 dager o_O *kaste magisk pulver på* Burde funke. Og om nesa di får funky farger, ikke bekymre deg. Det blekner, etter 6-7 år ser man det nesten ikke. ^^ Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Jeg hadde en med marihøne-mønster. Jeg har en stor, svart en som jeg har ødelagt to ganger Endret 8. januar 2008 av WIP-Slettes-Gh79d3mO Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Se den om og om igjen. Den eier mer og mer vær gang Den der fikk jeg bare mer og mer vondt i øya vær gang jeg så den Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg har ingen paraplyer. Ser ikke noe vits i å bruke det. Litt regn skader ingen. Selv ikke når det øser og pøser ned. Tar ikke skade av å bli søkkvåt uansett. Ikke det jeg har merka meg av regn i alle fall. Kanskje bare meg riktignok. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Mine sko er gode å sitte på... Lenke til kommentar
Erren Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Mine sko er gode å gå på!! Mine også, de er sånn myke utapå Det dumme er at man må subbe bortover, ellers står de jo igjen. Vurderer vegg-til-vegg-teppe med de myke skoa mine, altså. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Mine sko er gode å gå på!! Ja, hvis du foretrekker det, så. Må du flytte skoene for hvert skritt, eller har du så mange par at du kan lage en sti dit du skal? Du er dum. Gå og les! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Mine sko er gode å gå på!! Mine også, de er sånn myke utapå Det dumme er at man må subbe bortover, ellers står de jo igjen. Vurderer vegg-til-vegg-teppe med de myke skoa mine, altså. Ute da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg kaster bootsene mine på deg hvis du sier noe slikt igjen. Må bare finne ut hvilket par.. I say no more Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Du er dum. Gå og les! Personangrep!!! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Gymteori er virkelig dølt >< No shit, Sherlock. Det er derfor jeg syter over det istedenfor å lese det. Du er smart Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg har ingen paraplyer.Ser ikke noe vits i å bruke det. Litt regn skader ingen. Selv ikke når det øser og pøser ned. Tar ikke skade av å bli søkkvåt uansett. Ikke det jeg har merka meg av regn i alle fall. Kanskje bare meg riktignok. Endelig en som er barsk!!! Skoprat er femi.. men å bli våt er tøft Sko is last year!! (2007) Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg har ingen paraplyer.Ser ikke noe vits i å bruke det. Litt regn skader ingen. Selv ikke når det øser og pøser ned. Tar ikke skade av å bli søkkvåt uansett. Ikke det jeg har merka meg av regn i alle fall. Kanskje bare meg riktignok. Du skuffer meg .. nok en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg