Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aerius hjelper meg ganske mye.
Aerius hjelper ikke på langt nær like godt for meg hvertfall.

Liker ikke å bruke medisin på noe så bagatellmessig som snørr i nesa. Bruker ikke å ta medisin før det er fare for liv og helse, som da jeg besvimte på veien hjem.
Dustete holdning. Hvorfor ikke ta i mot hjelp som finnes?
Lenke til kommentar

Svimte av grunnet lavt blodtrykk og en kraftig feber.

Følelsen var slik:

Jeg satt på båten hjem, var dårlig, følte meg kvalm.. Plutselig ble jeg døv på ene øret, kvalmen økte og jeg så plutselig -veldig- dårlig.

Så jeg bestemte meg for å gå mot toalettet.

Plutselig våkner jeg av noen som klasker meg i ansiktet og spørr om jeg er ok.

5 minutter etterpå var jeg helt ok.

Interessant opplevelse.

Lenke til kommentar
Noen som vet om det er noe pollen-kødd som svirrer rundt for tia? Yr.no sier at det ikke er noe (osloområdet), men jeg har snufset og snørret i hele uka...

For vi stoler på de når man går i byen og det kommer "regnskyer" med pollen :roll:

Eller du kommer inn og kålen din er hvit pga. pollen :!:

Eller man har vasket inne og 2 timer etterpå så ser det ut som noen har spermet ned hele stua...satt litt på spissen :!:

Lenke til kommentar

Holy malony. Skulle til tannlegen idag igjen siden jeg ikke rakk bussen igår. Vi hadde gym, så jeg måtte dusje, kle på meg, og komme meg opp til bussholdeplassen på 10 minutt. Greide det fint. Ventet, ventet, ventet litt mer, enda mer venting, vente. Så tok det pokker meg 20 minutt før bussen kom! Da kom jeg jo for seint til tannlegen idag igjen! "Du er ikke lett å få tak i", sa tannlegen tørt når jeg omsider kom inn.

Jaja. En fin skoledag har det ihvertfall vært. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...