Slimda Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Snufser store deler av sesongen selv, men jeg har fordelen ved å være hardbarka datanerd, så jeg er nesten ikke ute. Minusen er at jeg har et tre utenfor vinduet som liker å drysse pollen i senga mi. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Haa! Hund1 liker å leke på terrassen, der pollen ligger i tykke lag, før hun tråkker litt rundt og legger seg i senga mi. Deilig å skulle sove der etterpå. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Polaramin er en fantastisk oppfinnelse. Jeg snufser faktisk ikke når jeg har de. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Aerius hjelper meg ganske mye. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Liker ikke å bruke medisin på noe så bagatellmessig som snørr i nesa. Bruker ikke å ta medisin før det er fare for liv og helse, som da jeg besvimte på veien hjem. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Gah. Hvorfor må alle stå utenfor vinduet mitt å røyke? >< Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hvorfor svimte du av? Jeg for min del blir såpass hemma (jaaada hhehehehe) av allergien at piller er nødvendig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Aerius hjelper meg ganske mye.Aerius hjelper ikke på langt nær like godt for meg hvertfall. Liker ikke å bruke medisin på noe så bagatellmessig som snørr i nesa. Bruker ikke å ta medisin før det er fare for liv og helse, som da jeg besvimte på veien hjem.Dustete holdning. Hvorfor ikke ta i mot hjelp som finnes? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Svimte av grunnet lavt blodtrykk og en kraftig feber. Følelsen var slik: Jeg satt på båten hjem, var dårlig, følte meg kvalm.. Plutselig ble jeg døv på ene øret, kvalmen økte og jeg så plutselig -veldig- dårlig. Så jeg bestemte meg for å gå mot toalettet. Plutselig våkner jeg av noen som klasker meg i ansiktet og spørr om jeg er ok. 5 minutter etterpå var jeg helt ok. Interessant opplevelse. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Noen som vet om det er noe pollen-kødd som svirrer rundt for tia? Yr.no sier at det ikke er noe (osloområdet), men jeg har snufset og snørret i hele uka... For vi stoler på de når man går i byen og det kommer "regnskyer" med pollen Eller du kommer inn og kålen din er hvit pga. pollen :!: Eller man har vasket inne og 2 timer etterpå så ser det ut som noen har spermet ned hele stua...satt litt på spissen :!: Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Normalt å faktisk føle seg litt.. oppblåst..? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 ja, det kan man noen dager Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Normalt å faktisk føle seg litt.. oppblåst..? ja, det kan man noen dager ?? Endret 28. mai 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Gjør det i alle fall nå.. i matten.. Blir en lang dag dette. Haha.. Men har ikke en nål her Endret 28. mai 2009 av StudioARE Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Normalt å faktisk føle seg litt.. oppblåst..? ja, det kan man noen dager ?? :!: Mitt morsomme hjul Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Bare norsk igjen i dag.. hjeeeeeeeeeemmm.... Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Fatter ikke at dere ungdom gidder å gå på skolen. Her i arbeidslivet får vi i hvert fall lønn ;p /poke Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Holy malony. Skulle til tannlegen idag igjen siden jeg ikke rakk bussen igår. Vi hadde gym, så jeg måtte dusje, kle på meg, og komme meg opp til bussholdeplassen på 10 minutt. Greide det fint. Ventet, ventet, ventet litt mer, enda mer venting, vente. Så tok det pokker meg 20 minutt før bussen kom! Da kom jeg jo for seint til tannlegen idag igjen! "Du er ikke lett å få tak i", sa tannlegen tørt når jeg omsider kom inn. Jaja. En fin skoledag har det ihvertfall vært. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hvorfor er det slik at man må dra kortet for så å sette det inn i kortautomaten på så og si alle butikker i hele landet ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg