Gjest Slettet-77do0b Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Følte bare for å lage litt kvalme, noe jeg lyktes i. Dermed opphører det for en liten stund. På mange måter skjønner jeg visse brukere som poster sine sterke meninger, selv om mitt innlegg på mange måter var litt feigt, samt småpersonlig rettet. Men jeg mener fremdeles det jeg sa. Ikke noe trolling der i gården. Det skaper litt ekstra bølger og futt i denne andedammen av en diskusjon hvor vi trenger litt forandring fra de rolige endene og svanene. Gratulerer forresten M_W! Endret 28. mai 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Sier meg enig med Egil jeg, yvonne er glad i å bruke "min kjære" "Oooh". Jeg må le. Man har lite å gjøre hvis dette virkelig er noe som opptar en slik. Koselig da, at dere tenker på meg. Endret 28. mai 2009 av yvonne2 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Fikser du middag da Simen ? Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Følte bare for å lage litt kvalme, noe jeg lyktes i. Dermed opphører det for en liten stund. På mange måter skjønner jeg visse brukere som poster sine sterke meninger, selv om mitt innlegg på mange måter var litt feigt, samt småpersonlig rettet. Det skaper litt ekstra bølger og futt i denne andedammen av en diskusjon hvor vi trenger litt forandring fra de rolige endene og svanene. Neida, jeg synes du er så søt så. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Sier meg enig med Egil jeg, yvonne er glad i å bruke "min kjære" "Oooh". Jeg må le. Man har lite å gjøre hvis virkelig er noe som opptar en slik. Koselig da, at dere tenker på meg. Can't blame it on you... er vel traumer du har fra det andre forumet du er mod på, ja gutter, hun er mod på kvinneguiden Hvor Daisywalk er "standard signatur" *grøss* Endret 28. mai 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Can't blame it on you... er vel traumer du har fra det andre forumet du er mod på, ja gutter, hun er mod på kvinneguiden Hvor Daisywalk er "standard signatur" *grøss* Ja, shit ass. Er helt crazy banana. :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Søt er jeg ja. Men det er hovedsaklig på grunn av candisukkerbiten jeg har i munnen! edit: øh... eh.... Yeaaah! Endret 28. mai 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Sameboe: Du har vanvittig mye orddelingsfeil! Begynner å bli litt irriterende Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Sier meg enig med Egil jeg, yvonne er glad i å bruke "min kjære" "Oooh". Jeg må le. Man har lite å gjøre hvis virkelig er noe som opptar en slik. Koselig da, at dere tenker på meg. Can't blame it on you... er vel traumer du har fra det andre forumet du er mod på, ja gutter, hun er mod på kvinneguiden Hvor Daisywalk er "standard signatur" *grøss* Daisywalk? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Sameboe: Du har vanvittig mye orddelingsfeil! Begynner å bli litt irriterende Care! Bedre med orddelingsfeil enn masse stavefeil! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Over til et helt annet tema: JEG ER FORTSATT SULTEN. Edit: Gratulerer så mye, Simen! Blir noe annet enn kassa på Meny. Jah! Fikser du middag da Simen ? *Leke Japansk kokk* HAI!! Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Sameboe: Du har vanvittig mye orddelingsfeil! Begynner å bli litt irriterende Care! Bedre med orddelingsfeil enn masse stavefeil! Nei, ingenting er som pult ost! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Yosh! Menne, jeg skal snart ha lunsj bestående av chili con carne og salat Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 *Iiik* Jeg får finne min kjære, så han kan redde meg (gid, der skrev jeg det jammen meg igjen)! Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 :!: Herlig, herlig. Har alle sesongene. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 "Heng ham, ikke vent til jeg kommer" "Heng ham ikke, vent til jeg kommer" Fnis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg