Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b

Følte bare for å lage litt kvalme, noe jeg lyktes i. Dermed opphører det for en liten stund. På mange måter skjønner jeg visse brukere som poster sine sterke meninger, selv om mitt innlegg på mange måter var litt feigt, samt småpersonlig rettet. Men jeg mener fremdeles det jeg sa. Ikke noe trolling der i gården. Det skaper litt ekstra bølger og futt i denne andedammen av en diskusjon hvor vi trenger litt forandring fra de rolige endene og svanene. ;)

Gratulerer forresten M_W!

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sier meg enig med Egil jeg, yvonne er glad i å bruke "min kjære" :dontgetit:

"Oooh". Jeg må le. Man har lite å gjøre hvis dette virkelig er noe som opptar en slik. Koselig da, at dere tenker på meg. :D

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
Følte bare for å lage litt kvalme, noe jeg lyktes i. Dermed opphører det for en liten stund. På mange måter skjønner jeg visse brukere som poster sine sterke meninger, selv om mitt innlegg på mange måter var litt feigt, samt småpersonlig rettet. Det skaper litt ekstra bølger og futt i denne andedammen av en diskusjon hvor vi trenger litt forandring fra de rolige endene og svanene. ;)

Neida, jeg synes du er så søt så. ;)

Lenke til kommentar

"Oooh". Jeg må le. Man har lite å gjøre hvis virkelig er noe som opptar en slik. Koselig da, at dere tenker på meg. :D

Can't blame it on you... er vel traumer du har fra det andre forumet du er mod på, ja gutter, hun er mod på kvinneguiden :ninja: Hvor Daisywalk er "standard signatur" *grøss*

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Søt er jeg ja. Men det er hovedsaklig på grunn av candisukkerbiten jeg har i munnen!

hotatio_caine_csi_miami.jpg

edit: øh... eh.... Yeaaah!

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

"Oooh". Jeg må le. Man har lite å gjøre hvis virkelig er noe som opptar en slik. Koselig da, at dere tenker på meg. :D

Can't blame it on you... er vel traumer du har fra det andre forumet du er mod på, ja gutter, hun er mod på kvinneguiden :ninja: Hvor Daisywalk er "standard signatur" *grøss*

Daisywalk?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...