Mikkel™ Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Lag Hentai ! HAHHA. Det ekle er at det kunne funka siden temaet er "gruppe". Men. Nei. Kvalmt. Må gjøre noe ordentlig. HAEHAEHAEHAEHAHEHAE! Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg vil ha en idé til mediaeksamen >_< Gruppe ja Mediaoppgave om DNFK, vi er jo en gruppe Spørsmålet er hvordan jeg skal lage en plakat eller brosjyre om det, og hvorvidt det er interressant for noen i det hele tatt da xD Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg har sett en u-båt i dag. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Kristiansand. Satt på noen svaberg og grillet. Gjett om vi skvatt (verken min kjære eller jeg har sett u-båt før, ihvertfall ikke så nærme). En stor jævel. :!: En begivenhetsrik morgen. Og alt dette før klokken åtte i morgen. Tror dette blir en god dag. Endret 28. mai 2009 av yvonne2 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Vi skal se "drageløperen" Er dette en film som er verdt å være våken for? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Dere satt å grilla før klokka åtte o.O ? Fritids eller bare ferie ? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Haha, så herlig. Drageløperen er kjempefin. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Dere satt å grilla før klokka åtte o.O ? Fritids eller bare ferie ? Ferie. Og det faktum at vi sovna klokka 5 på dagen i går og våknet klokka 5 i morges. Hadde ikke spist på nesten et døgn begge to (pga masse stress, og derfor vi sovna tidlig også), så vi måtte bare få i oss noe mat. Grilling skulle vi egentlig gjøre på kvelden i går, men som sagt, vi sovna fra det. Får bare bli sånn da. Endret 28. mai 2009 av yvonne2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Hvor nødvendig er det for deg å ha med frasen; "min kjære" i så og si hver eneste post yvonne2? Hver gang jeg ser at du har postet noe, så tar jeg et lite veddemål med meg selv om at du har med "min kjære" i løpet av posten. Jeg vinner særdeles ofte. Ikke at jeg bryr meg noe bemerkelsesverdig over det, men det virker som om det er særdeles viktig for deg å vise oss andre forumbrukere at du har en type... Jeg bare spør edit: nå postet du uten å skrive det, mens jeg skrev dette, så da ble det ett prosentpoeng til på den andre delen Endret 28. mai 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Øh, fordi det var med min kjære? Andre bruker "kjæresten min" eller whatever, jeg ser ikke helt problemet. Det har ingenting med at jeg vil vise at jeg har type, jeez, jeg tenker ikke over det selv engang. Det hender også jeg bruker "vi", men jeg skriver det som passer meg best. Ferdig med dass. Endret 28. mai 2009 av yvonne2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Neida. Det er ikke noe problem. Bare et lite spørsmål da jeg som sagt ser utrolig mange poster hvor du påpeker noe som har relevans med din kjære. For å sette ting på spissen og for å skape litt furore; Er det vanskelig å skrive om noe annet enn det som har med deg og din kjære, her på forumet? Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Neida. Det er ikke noe problem. Bare et lite spørsmål da jeg som sagt ser utrolig mange poster hvor du påpeker noe som har relevans med din kjære. For å sette ting på spissen og for å skape litt furore; Er det vanskelig å skrive om noe annet enn det som har med deg og din kjære, her på forumet? Fordi det meste jeg gjør er med kjæresten min? Uansett, der jeg har posta mest, er faktisk i tråder som "den store kjærlighetstråden", da det handler om nettopp kjærlighet. Ellers har du tydeligvis ikke lest alle mine poster, for jeg skriver faktisk ikke bare om meg og kjæresten min. So what om jeg påpeker at det har noe med min kjære å gjøre? Andre her poster kun om dataen sin, eller bildene sine, eller hva det nå måtte være. Sorry meg at jeg begår en slik kardinalsynd. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Ladies ladies please! Ta personlig argument over PM. No need to blow it out in the open. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Halla fuckers! Jeg siterer arbeidsgiveren: Da sender jeg, på mail, et tilbud om jobb her på Quality Spa & Resort Kragerø avd. Landhandel ... *Inner Simen* FUCK YEAH! *Inner Simen* Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Over til et helt annet tema: JEG ER FORTSATT SULTEN. Edit: Gratulerer så mye, Simen! Blir noe annet enn kassa på Meny. Endret 28. mai 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Grattis Midnight_walker! Kanskje jeg stikker innom. :!: Endret 28. mai 2009 av yvonne2 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Sier meg enig med Egil jeg, yvonne er glad i å bruke "min kjære" Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Grattis Midnight_walker! Kanskje jeg stikker innom. :!: Gjør det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg