Shruggie Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hmm... Jeg har en blodprøve rett før jeg skal på jobbintervju i morra... Det kunne jeg nok ha planlagt bedre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Sist jeg tok blodprøve så holdt jeg på å gå rett i bakken. Måtte legge meg nedpå benken der. Jeg tåler ikke nåler. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) OK, now I'm freaking out Edit: Modern sitter på noen usjarmerende bilder av meg i 6-årsalderen i underbuksa under et bord mens jeg prøver å unngå en vaksine. Når jeg blir rik kommer hun til å bruke de til å utpresse meg. Endret 28. mai 2009 av tofagerl Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 For noen fjåser Jada, jeg vet det ikke er logisk. Er ikke store "inngrepet". Men likevel... De stikker noe inn i kroppen min. Det bare freaker meg totalt ut. Klarer det ikke. Bare tanken gir meg frysninger. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Stikker noe inn OG TAR NOE UT! Det er MITT blod, jeg har det for en grunn! Når de fjerner det, hva skjer med det området som skulle ha de greiene som er i det blodet??? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg har alltid slitt med nåler, hvilket er en av grunnene til at jeg har meldt meg som blodgiver. For å bli vant til det. Og når man frivillig går for å få seg stukket, blir det for flaut å feige ut. Har funka ganske bra, igrunn. Blir fortsatt jævlig svett og svak i knærne på forhånd, men når nåla først er inne, er det null stress. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hahaha..Hva med tannlegen da? Han skjærer, pusser og tar seg fett betalt.... Kom forresten over Lars's bibliotek, ganske imponerende! : -) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Og tenk på alle staffelykokkene (spellcheck?) og streptokokkene. Det kryr jo av slike bakterer over alt på huden. Det eneste som hindrer en gedigen infeksjon er et lite lag hud. Har du set en slik infeksjon IRL? Det har jeg. Det er ikke pent. Hahaha..Hva med tannlegen da? Han skjærer, pusser og tar seg fett betalt.... Kom forresten over Lars's bibliotek, ganske imponerende! : -) http://th03.deviantart.com/fs45/300W/f/200...spectabilis.jpg Tannleger er de verste mennesker som finnes på denne jord. Takk for den forresten. Det bildet gav meg tredjeplassen på en av fotokonkene på fotodelen tidligere i vinter. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Må si meg enig i at tannlege er gradvis verre. Men overlever ^^ Dyre i drift er de iallefall. Ah..Flott det da =) Kreativt iallefall. Men nå lopper jeg i seng. Så god natt :] Endret 28. mai 2009 av Nidaroo Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 God natt ja. Får vel prøve å sove litt jeg også. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Haha, det bildet stemte jeg faktisk på. Tannleger, ja. Grøss. Meh, på tide å logge av og løse kryssord til jeg sovner. Natta, folkens. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Shit, tannleger ja. Burde komme meg dit før jeg blir myndig, ellers må jeg vente til jeg skal til militæret for å fikse hullene. Dyre greier, og helt umulig å få time på sykehuset for narkose. Var ikke så lett som VG skulle ha det til med den artikkelen (tror du hadde en tråd om det Lars) Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Tannleger er skumle. Heldigvis har jeg klart meg uten hull så langt, og det gikk greit å nekte å trekke tenner når jeg skulle få regulering. Nåler er helt forferdelig. Takler det overhodet ikke, og enhver situasjon med slikt unngår jeg såfremt det ikke står om liv og død - og selv da er det vanskelig. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Da satt jeg og spiste frokost etter en skuffende kveld igår, mest lysst å skulke skolen idag >.> Lenke til kommentar
Rinoa Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Du synes virkelig den er "for seieren", så å si? Fascinerende ... Mer fascinerende å se folk som skal oversette FTW til norsk og kommentere bruken av det, selv om det er en ganske så vanlig internett slang. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Mer fascinerende å se folk som skal oversette FTW til norsk og kommentere bruken av det, selv om det er en ganske så vanlig internett slang. Hun kommenterte da ikke bruken av uttrykket, gjorde hun? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 God morgen dnfk.. Jeg er alt for trøtt.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 God morgen, jeg våkna halv seks etter å ha sovet fire timer -_- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg