Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OK, now I'm freaking out :(

Edit: Modern sitter på noen usjarmerende bilder av meg i 6-årsalderen i underbuksa under et bord mens jeg prøver å unngå en vaksine. Når jeg blir rik kommer hun til å bruke de til å utpresse meg.

Endret av tofagerl
Lenke til kommentar

Jeg har alltid slitt med nåler, hvilket er en av grunnene til at jeg har meldt meg som blodgiver. For å bli vant til det. Og når man frivillig går for å få seg stukket, blir det for flaut å feige ut. Har funka ganske bra, igrunn. Blir fortsatt jævlig svett og svak i knærne på forhånd, men når nåla først er inne, er det null stress.

Lenke til kommentar

Og tenk på alle staffelykokkene (spellcheck?) og streptokokkene. Det kryr jo av slike bakterer over alt på huden. Det eneste som hindrer en gedigen infeksjon er et lite lag hud. Har du set en slik infeksjon IRL? Det har jeg. Det er ikke pent.

Hahaha..Hva med tannlegen da? Han skjærer, pusser og tar seg fett betalt....

Kom forresten over Lars's bibliotek, ganske imponerende! : -)

http://th03.deviantart.com/fs45/300W/f/200...spectabilis.jpg

Tannleger er de verste mennesker som finnes på denne jord.

Takk for den forresten. Det bildet gav meg tredjeplassen på en av fotokonkene på fotodelen tidligere i vinter.

Lenke til kommentar

Shit, tannleger ja. Burde komme meg dit før jeg blir myndig, ellers må jeg vente til jeg skal til militæret for å fikse hullene.

Dyre greier, og helt umulig å få time på sykehuset for narkose. Var ikke så lett som VG skulle ha det til med den artikkelen (tror du hadde en tråd om det Lars)

Lenke til kommentar

Tannleger er skumle. Heldigvis har jeg klart meg uten hull så langt, og det gikk greit å nekte å trekke tenner når jeg skulle få regulering.

Nåler er helt forferdelig. Takler det overhodet ikke, og enhver situasjon med slikt unngår jeg såfremt det ikke står om liv og død - og selv da er det vanskelig.

Lenke til kommentar
Du synes virkelig den er "for seieren", så å si?

Fascinerende ...

Mer fascinerende å se folk som skal oversette FTW til norsk og kommentere bruken av det, selv om det er en ganske så vanlig internett slang.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...