Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Bedre å prate med ingen jenter en mange jenter vel?
Omvendt mener du vel.

Selv så er jeg av den oppfatning at kvalitet går fremfor kvantitet, men jeg er vel så gammeldags at jeg snart går ut på dato.

Det var det jeg tenkte. Men jeg er vel en gammel sjel da.

Endret av Hoppende Bryster
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Selv så er jeg av den oppfatning at kvalitet går fremfor kvantitet, men jeg er vel så gammeldags at jeg snart går ut på dato.
Du må slutte å innbille deg at du er så gammel, du er den største drittungen jeg vet om. *smile søtt*
Lenke til kommentar
Eller gå bort til ho epic-boobs dama di og spør om du får lov til å ta et epic touch.

Wici, du er morsom :!:

Nei, du er morsom. Sitter å snakker om ei jente på 12 år som får Linni Meister til å sikle etter mer silikon. Og ikke er hu feit heller. Hvordan kan det se ut?

Deilig ser det ut.

Lenke til kommentar
Eller gå bort til ho epic-boobs dama di og spør om du får lov til å ta et epic touch.

Wici, du er morsom :!:

Nei, du er morsom. Sitter å snakker om ei jente på 12 år som får Linni Meister til å sikle etter mer silikon. Og ikke er hu feit heller. Hvordan kan det se ut?

Deilig ser det ut.

I donæt believe you. Pics or it doesn't exist.

Lenke til kommentar
Du må slutte å innbille deg at du er så gammel, du er den største drittungen jeg vet om. *smile søtt*
Åååååeee... Så snilt sagt av deg!

Skal sende en diger klem jeg*

*visse vilkår inngår. Du vil binde deg til et månedsabonnement på inntil 20 klemmer i uken. Hver klem vil belastes din konto med kroner 49,90.

For å avslutte abonnementet send utmeldingskjema i tripika til undertegnede, Kongen i statsråd og Jan Simonsen. Du vil binde deg for 12 måneder. Vil du avslutte tidligere ankommer et gebyr på kr 4435,56.

Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg syntes noe om PUA/ PU'ing eller hva det nå blir referert til. Det blir liksom så juks når du bruker en håndbok for å få deg et ligg. Nå må jeg si jeg er heller uprofesjonell på emnet, men når du følger en guide for å få pule, ja da... Da er det ikke rart du må tvinge deg selv til å si "jeg er kul og alle liker meg" ti ganger hver dag...

Og dette kommer fra en som er sky fra før. Veit nok hva det går ut på å ikke være helt flink med jentene, selv om jeg kun har et grovt overslag over hva PUA er.

Lenke til kommentar

Hey, jeg er av typen som faller for personlighet, så jeg er ihvertfall en taper.

Samme her. Det er egentlig litt skummelt når vi lever i en verden der alt skal analyseres og vris og vrenges på såpass at 13-åringer trenger å lære PUA. Plutselig så kan det hende at vi tror vi har drømmedama på kroken og så viser det seg at hu bare har playa oss hele veien.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Pua er for folk som mangler det lille ekstra, mener jeg da. Du lærer deg hvordan jenter reagerer på ting du gjør av deg selv etterhvert, hvis du har greie sosiale antenner.

Jonas: Hu Cecilie-jenta var egentlig veldig koselig :)

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg kan ikke se noen tilfeller der 13-14 åringer har bruk for PUA.

Det å få opp selvtilliten går fint ann uten PUA, har selv klart det.

Men, mulig jeg er en sær gammel sjel som går ut på dato snart jeg også.

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke se noen tilfeller der 13-14 åringer har bruk for PUA.

Det å få opp selvtilliten går fint ann uten PUA, har selv klart det.

Men, mulig jeg er en sær gammel sjel som går ut på dato snart jeg også.

er forsåvidt enig med deg at 13-15 åringer skal holde seg unna PUA, men jeg vet hvor god følelse man har når man klarer å legge merke til at folk synes jeg er attraktiv! og det er ingenting negativt med det

Lenke til kommentar
For det meste leser jeg teori, prøver noen åpnere på jenter på skolen osv. Prøver og bli mer komfortabel i nærheten av jenter. Hvis du trenger noe hjelp spørr heller samebror eller touchdown :)

Samebror, som måtte spørre i PUA-tråden da noen lurte på hva som skilte det fra vanlig sjekking? :wee:

nå skal det sies at det er et ganske komplisert spørsmål som hvertfall jeg ikke kan svare 100% sikkert på, derfor spurte jeg ekspertene som Dorian, Touchdown og wh1te

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...