Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så du syns jeg bare skal gå bort til noen "randome" jenter jeg ser og spørre. "Hei, skal vi bli kjærester?" Funker nok ikke det, tror jeg :)
Du kan jo alltids prøve. Du vet hu søte i paralell-klassen. Gå bort til hu og si at du synes hun er pen og veldig grei og at du liker henne kjempegodt. Så spør du om dere skal være kjærester.

Der kommer PU inn i bildet, jeg hadde aldri tørt det om jeg ikke hadde bygd opp selvtilliten min sånn som jeg har gjort den sistie måneden.

Lenke til kommentar
Eller gå bort til ho epic-boobs dama di og spør om du får lov til å ta et epic touch.

Wici, du er morsom :!:

PU handler ikke bare om det. Du kan også fokusere på f. eks. Inner Game, som er mer passende i ungdomsskole/vgs-alder :)

Da er det ikke "pick-up" lenger. Kall en spade for en spade.

Er da et av emnene på Pickupartist forumene da.

Lenke til kommentar
Der kommer PU inn i bildet, jeg hadde aldri tørt det om jeg ikke hadde bygd opp selvtilliten min sånn som jeg har gjort den sistie måneden.

Hvordan bygger man opp selvtillit på PUA-måten? Hva skiller det fra hvordan man ellers bygger opp selvtillit?

Lenke til kommentar
Ingen får komme og si at 13-åringer trenger PUA for og få seg ei lita jente.

Nopr: Så du bruker det for og få bedre selvtillit?

Noe som er mer forståelig=)

Ja Amanita det er en av tingene jeg har fokusert på ja. For 2 mnd sider pratet jeg med så og si null jenter nå sender CA 40 sms vær dag til 5-6 forskjellige jenter.

Lenke til kommentar
Ingen får komme og si at 13-åringer trenger PUA for og få seg ei lita jente.

Nopr: Så du bruker det for og få bedre selvtillit?

Noe som er mer forståelig=)

Ja Amanita det er en av tingene jeg har fokusert på ja. For 2 mnd sider pratet jeg med så og si null jenter nå sender CA 40 sms vær dag til 5-6 forskjellige jenter.

Det er jo veldig bra :thumbup:

Lenke til kommentar

Hvordan bygger man opp selvtillit på PUA-måten? Hva skiller det fra hvordan man ellers bygger opp selvtillit?

Vet ikke om dere kan se denne uten å være pålogget jeg.

Lenke til kommentar
Eller gå bort til ho epic-boobs dama di og spør om du får lov til å ta et epic touch.

Wici, du er morsom :!:

Nei, du er morsom. Sitter å snakker om ei jente på 12 år som får Linni Meister til å sikle etter mer silikon. Og ikke er hu feit heller. Hvordan kan det se ut?

Lenke til kommentar

Er det noe mål da?

Bedre å prate med ingen jenter en mange jenter vel?

Lenke til kommentar

Vet ikke om dere kan se denne uten å være pålogget jeg.

Kan se det meste, men ikke det siste punktet: jeg er en forbanna douche.

Lenke til kommentar
Bedre å prate med ingen jenter en mange jenter vel?
Omvendt mener du vel.

Selv så er jeg av den oppfatning at kvalitet går fremfor kvantitet, men jeg er vel så gammeldags at jeg snart går ut på dato.

Lars du vil aldri gå ut på dato. Ja mente omvendt :!:

Men legge meg. natti.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...