WheelMan Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Ta bare yes på Akinator, det blir bigfoot. Hender det blir The Yes-man også. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Når har jeg bestilt Logitech G35, gleder meg vilt til det kommer i posten :D Flere som har/skal kjøpe g35? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hvis man bare tar nei blir det en stol, eller nobody. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Haha, Nopros. Du er 13, og en av interessene dine er PUA? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Haha, Nopros. Du er 13, og en av interessene dine er PUA? Ja? Noe imot det? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Haha, Nopros. Du er 13, og en av interessene dine er PUA? Ja? Noe imot det? Tja. Hvordan driver du på med det? Har du noen gode erfaringer? Kanskje noen tips? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Ja? Noe imot det? Det virker litt meningsløst, siden du ikke er eldre enn at replikken "skal vi være schærster?" er alt du trenger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Flere som har/skal kjøpe g35? Pris? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Haha, Nopros. Du er 13, og en av interessene dine er PUA? Ja? Noe imot det? Tja. Hvordan driver du på med det? Har du noen gode erfaringer? Kanskje noen tips? For det meste leser jeg teori, prøver noen åpnere på jenter på skolen osv. Prøver og bli mer komfortabel i nærheten av jenter. Hvis du trenger noe hjelp spørr heller samebror eller touchdown Ja? Noe imot det? Det virker litt meningsløst, siden du ikke er eldre enn at replikken "skal vi være schærster?" er alt du trenger. synes du undervurderer norsk ungdom ganske kraftig gapwick Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Ja? Noe imot det? Det virker litt meningsløst, siden du ikke er eldre enn at replikken "skal vi være schærster?" er alt du trenger. PUA har jo blitt det nye hotte nå, alle skal jo drive med det. Får jeg en følelse av...kanskje jeg tar feil. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 For det meste leser jeg teori, prøver noen åpnere på jenter på skolen osv. Prøver og bli mer komfortabel i nærheten av jenter. Hvis du trenger noe hjelp spørr heller samebror eller touchdown Samebror, som måtte spørre i PUA-tråden da noen lurte på hva som skilte det fra vanlig sjekking? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Ja? Noe imot det? Det virker litt meningsløst, siden du ikke er eldre enn at replikken "skal vi være schærster?" er alt du trenger. PUA har jo blitt det nye hotte nå, alle skal jo drive med det. Får jeg en følelse av...kanskje jeg tar feil. Njaah bedrives kanskje mest i hovedstaden jeg har hvertfall ikke sett noen Pua`s i nærmiljøet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 synes du undervurderer norsk ungdom ganske kraftig gapwick Nei. Det er du som overkompliserer ting synes jeg. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 For det meste leser jeg teori, prøver noen åpnere på jenter på skolen osv. Prøver og bli mer komfortabel i nærheten av jenter. Hvis du trenger noe hjelp spørr heller samebror eller touchdown Samebror, som måtte spørre i PUA-tråden da noen lurte på hva som skilte det fra vanlig sjekking? Han har lært siden den gang.... tror jeg :!: synes du undervurderer norsk ungdom ganske kraftig gapwick Nei. Det er du som overkompliserer ting synes jeg. Så du syns jeg bare skal gå bort til noen "randome" jenter jeg ser og spørre. "Hei, skal vi bli kjærester?" Funker nok ikke det, tror jeg Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Messi er fantastisk. Synd jeg holdt med United. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Han har lært siden den gang.... tror jeg :!: Det var for et par dager siden. Endret 27. mai 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Ja? Noe imot det? Det virker litt meningsløst, siden du ikke er eldre enn at replikken "skal vi være schærster?" er alt du trenger. PU handler ikke bare om det. Du kan også fokusere på f. eks. Inner Game, som er mer passende i ungdomsskole/vgs-alder Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Når gikk trikset "å være deg selv" av moten? Og handler ikke PUA bare om "å få seg noe"? Er det ikke litt greiere å finne seg en søt jente å bli kjempeforelska når man er 13? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Så du syns jeg bare skal gå bort til noen "randome" jenter jeg ser og spørre. "Hei, skal vi bli kjærester?" Funker nok ikke det, tror jeg Du kan jo alltids prøve. Du vet hu søte i paralell-klassen. Gå bort til hu og si at du synes hun er pen og veldig grei og at du liker henne kjempegodt. Så spør du om dere skal være kjærester. Han har lært siden den gang.... tror jeg :!: Det var for et par dager siden. Høy læringskurve vet du. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Ja? Noe imot det? Det virker litt meningsløst, siden du ikke er eldre enn at replikken "skal vi være schærster?" er alt du trenger. PU handler ikke bare om det. Du kan også fokusere på f. eks. Inner Game, som er mer passende i ungdomsskole/vgs-alder Inner game handler om og bygge opp selvtillit, og ikke være redd for å prate med jenter osv. Som Blarcky sier, pickup handler ikke bare om å sjekke damer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg