Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, Nopros. Du er 13, og en av interessene dine er PUA?

Ja? Noe imot det? :)

Tja. Hvordan driver du på med det? Har du noen gode erfaringer? Kanskje noen tips?

For det meste leser jeg teori, prøver noen åpnere på jenter på skolen osv. Prøver og bli mer komfortabel i nærheten av jenter. Hvis du trenger noe hjelp spørr heller samebror eller touchdown :)

Det virker litt meningsløst, siden du ikke er eldre enn at replikken "skal vi være schærster?" er alt du trenger.

synes du undervurderer norsk ungdom ganske kraftig gapwick ;)

Lenke til kommentar

Det virker litt meningsløst, siden du ikke er eldre enn at replikken "skal vi være schærster?" er alt du trenger.

PUA har jo blitt det nye hotte nå, alle skal jo drive med det.

Får jeg en følelse av...kanskje jeg tar feil.

Njaah bedrives kanskje mest i hovedstaden jeg har hvertfall ikke sett noen Pua`s i nærmiljøet.

Lenke til kommentar
For det meste leser jeg teori, prøver noen åpnere på jenter på skolen osv. Prøver og bli mer komfortabel i nærheten av jenter. Hvis du trenger noe hjelp spørr heller samebror eller touchdown :)

Samebror, som måtte spørre i PUA-tråden da noen lurte på hva som skilte det fra vanlig sjekking? :wee:

Han har lært siden den gang.... tror jeg :!:

synes du undervurderer norsk ungdom ganske kraftig gapwick ;)

Nei. Det er du som overkompliserer ting synes jeg.

Så du syns jeg bare skal gå bort til noen "randome" jenter jeg ser og spørre. "Hei, skal vi bli kjærester?" Funker nok ikke det, tror jeg :)

Lenke til kommentar

PU handler ikke bare om det. Du kan også fokusere på f. eks. Inner Game, som er mer passende i ungdomsskole/vgs-alder :)

Lenke til kommentar
Så du syns jeg bare skal gå bort til noen "randome" jenter jeg ser og spørre. "Hei, skal vi bli kjærester?" Funker nok ikke det, tror jeg :)
Du kan jo alltids prøve. Du vet hu søte i paralell-klassen. Gå bort til hu og si at du synes hun er pen og veldig grei og at du liker henne kjempegodt. Så spør du om dere skal være kjærester.

Han har lært siden den gang.... tror jeg :!:

Det var for et par dager siden.

Høy læringskurve vet du.
Lenke til kommentar

PU handler ikke bare om det. Du kan også fokusere på f. eks. Inner Game, som er mer passende i ungdomsskole/vgs-alder :)

Inner game handler om og bygge opp selvtillit, og ikke være redd for å prate med jenter osv.

Som Blarcky sier, pickup handler ikke bare om å sjekke damer :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...