Inaktivbruker_101125 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 http://www.break.com/index/simple-and-amaz...l-illusion.html Beste optiske illusjonen jeg har noen gang sett. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg ler meg skakk av The Love Guru Uncle jack, help me of the elefant! Darren! If your uncle jack helped you off an elefant. Would you help your uncle jack of an elefant? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Altså, jeg har bare vanskelig for å forstå hvordan noen kan like ("FTW" er så vidt jeg har forstått en hedersbemerkning) det som mye mulig er dette årtusenets største makkverk av en film. Hadde det ikke vært for Stephen Colbert kan det godt hende at den hadde blitt mitt endelikt. Den vant tre Raspberrys, for guds skyld! Jeg ser du er av den oppfattning at det er politisk riktig, å finne nye norsk ord for nye activities & gadgets, som oppstår i samfunnet idag. I stedet for å innse tapet for overmaktene og gi seg mens en enda har æren i behold! "Strøm" er da vitterlig ikke noe nytt ord. Og har du ikke fått med det at vi på norsk har ord som "aktivitet", "dings" og "tingest"? Jeg ser forresten ingen grunn til å "gi seg", med mindre man ikke behersker sitt eget morsmål. Men jeg er redd man i så fall ikke er så flink i engelsk heller. Og hva er greia med å bruke komma som mellomrom og punktum som komma? Endret 27. mai 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Gratulerer med dagen Gryterett! As for Mike Myers. Fyren er genial! Endret 27. mai 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Blir Snorre 104 år idag? Gratulerer da! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Altså, jeg har bare vanskelig for å forstå hvordan noen kan like ("FTW" er så vidt jeg har forstått en hedersbemerkning) det som mye mulig er dette årtusenets største makkverk av en film. Hadde det ikke vært for Stephen Colbert kan det godt hende at den hadde blitt mitt endelikt. Den vant tre Raspberrys, for guds skyld! Rasberry Awards er for det meste bare drit. The Shining har ble nominert til to stykker. Det inkluderer Stanly Kubrick som verste regissør. Men du har rett i at Love Guru er et makkverk. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Jeg ser du er av den oppfattning at det er politisk riktig, å finne nye norsk ord for nye activities & gadgets, som oppstår i samfunnet idag. I stedet for å innse tapet for overmaktene og gi seg mens en enda har æren i behold! "Strøm" er da vitterlig ikke noe nytt ord. Og har du ikke fått med det at vi på norsk har ord som "aktivitet", "dings" og "tingest"? Jeg ser forresten ingen grunn til å "gi seg", med mindre man ikke behersker sitt eget morsmål. Men jeg er redd man i så fall ikke er så flink i engelsk heller. Og hva er greia med å bruke komma som mellomrom og punktum som komma? Du skjønner, når en person har OCD, så kan man få dem til å snappe av de minste ting¨ Endret 27. mai 2009 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 *snippet ut masse negativt* Se litt lyst på livet, er du snill. "God film" er et utsagn som avhenger av øyet som ser den. Personlig ser jeg at The Love Guru ikke akkurat er blant toppene i filmverdenen, men alikevel er det da godt mulig å få underholdning ut av den. Jeg har sett den og lo veldig godt selv. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Mike Myers My TITTIES!! :!: Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Mike Myers er litt morsomm de første filmene, men det er den samme rompe-humoren hele tiden:( The shining derimot er en klassiker mener nå jeg. Endret 27. mai 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 http://www.break.com/index/simple-and-amaz...l-illusion.html Beste optiske illusjonen jeg har noen gang sett. Meh! Uansett Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Du skjønner, når en person har OCD, så kan man få dem til å snappe av de minste ting¨ Om det der kan kalles "å snappe" må verden enten plutselig ha blitt en veldig rolig plass, eller så har "å snappe" fått en helt ny definisjon. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 The shining derimot er en klassiker mener nå jeg. Det mener jeg også Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Se litt lyst på livet, er du snill. Det gjør jeg da! Det finnes så mye flott og fantastisk at av og til må jeg spy litt edder og galle bare for å ikke dø av en overdose lykke. Endret 27. mai 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Se litt lyst på livet, er du snill. Det gjør jeg da! Det finnes så mye flott og fantatisk at av og til må jeg spy litt edder og galle bare for å ikke dø av en overdose lykke. Alright, alright. Jeg stikker og spiller litt Guitar Hero nå, etter det vil jeg se et langt og positivt innlegg fra Gapwick om lykke, kjærlighet, alt du elsker med deg selv og meg, verden og alt som finnes. GO ON. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Alright, alright. Jeg stikker og spiller litt Guitar Hero nå, etter det vil jeg se et langt og positivt innlegg fra Gapwick om lykke, kjærlighet, alt du elsker med deg selv og meg, verden og alt som finnes. GO ON. QFE (Quoted for effect) Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Celisnavida - celisnavida - celisnavida - celisnavida - celisnavida - celisnavida. Er dette en sang eller noe? Den har bodd oppe i hodet mitt den siste uken. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg er redd det må vente litt, for en av tingene jeg liker er Champions League-finaler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Tør man å spørre hvilket lag man heier på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg