Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Folk som snakker om jobb Jeg vet ikke helt hva jeg skal jobbe med i sommer. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg har tre uker ferie. Det blir... annerledes. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hva har du røyka nå soppen? NP: Kamelot - forever Poenget var at det blåste sånn:P Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg har tre uker ferie. Det blir... annerledes. Jeg skulle også egentlig bare ha tre uker ferie, men jeg fikk heldigvis 5 uker Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Ingen har kommentert nick-skiftet mitt. Det er forsåvidt... naturlig, Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Ingen har kommentert nick-skiftet mitt. Det er forsåvidt... naturlig, Men vi har alle sett det fordet. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Ingen har kommentert nick-skiftet mitt. Det er forsåvidt... naturlig, Jeg la merke til det, men tenkte at det sikkert var lenge siden, og at alle allerede hadde kommentert det. Så jeg ville ikke åpenlyst være den siste til å legge merke til det. Heh. Jeg likte Tomat-Ulf best. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Folk har kommentert, Petter. Skal hilse fra Kine (ClockWorkToy) og Torger (Torg3r) =D Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hvis dere kjeder dere VEEELDIG; Jonas aka Nopros sier: <3 ( : Oda Ingeborg sier: hei : )<3 Jonas aka Nopros sier: Fun i går ell? ( : Oda Ingeborg sier: nei Jonas aka Nopros sier: Var artig det da ( : Oda Ingeborg sier: rooosa Jonas aka Nopros sier: Gravstein :9 ( : Oda Ingeborg sier: jaa: ) Jonas aka Nopros sier: Søt du <3 Men la Steffen og Steffen til deg på MSN? ( : Oda Ingeborg sier: ja Jonas aka Nopros sier: Haha gd - er lagt til i samtalen. Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) er lagt til i samtalen. Jonas aka Nopros sier: Fun ( : Oda Ingeborg sier: guuuud!! gd - sier: here we go again? Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Hun blocket megja Jonas aka Nopros sier: Fysjameg steffen ( : Oda Ingeborg sier: neiii : O Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Der unblocket hun meg x) ( : Oda Ingeborg sier: jeg har det morro hahha Jonas aka Nopros sier: gøy [email protected] ble lagt til i samtalen. Håndskrift støttes bare for personer i kontaktlisten. Jonas aka Nopros sier: Men Cecilie er ikke her ( : Oda Ingeborg sier: karianne puuus : *<3333 Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: *;( Jonas aka Nopros sier: Men hva gjorde dere EGENTLIG etter at jeg hadde dratt Karianne? [email protected] ble lagt til i denne samtalen. Håndskrift støttes ikke lenger, for ikke alle deltakerne kan vise håndskrevne meldinger. Håndskrevne meldinger blir sendt som tekst. ( : Oda Ingeborg sier: jaaaaaaa karianne . sier: oda pusiii :* <33333333 Wictor sier: Hei alle fjortisser og tøsehoder : ) ( : Oda Ingeborg sier: jeg skal ha rosa gravstøtte : )<3 karianne . sier: : o du skal ikke dø enda da, oda .. haha : p Jonas aka Nopros sier: Okei så er det meningen at jeg skal legge til alle fjortis horer jeg har msn adressa til + mine personlig strippere? gd - sier: PÅ min skal det stå "steffen <3" Wictor sier: "Mamma <3" Jonas aka Nopros sier: ^^ ( : Oda Ingeborg sier: jeg å karianne er proffe strippere : O Jonas aka Nopros sier: :O Bevis det karianne . sier: skjer med skumle folk a? :-O gd - sier: tror jeg ikke før jeg får se det! karianne . sier: hahaha xD Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Det har vi ikke sett noe til 8D karianne . sier: du får ikke se det .. Wictor sier: Ooohh Jonas aka Nopros sier: Prov it ODa Kom hit karianne . sier: haha, det er bare for spesielle personer (: Jonas aka Nopros sier: som meg? (a) gd - sier: Jeg er ganske spesiell da, sånn serr Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: men da er dere ikke pro, da er dere newbs Wictor sier: Spesielle som i downs syndrom? karianne . sier: nei .. ( : Oda Ingeborg sier: aldri kasje for magen karianne hahah : )<333' karianne . sier: haha xD ( : Oda Ingeborg sier: å trygve hahha Jonas aka Nopros sier: Oda se også dra deg hit karianne . sier: neii :-O ( : Oda Ingeborg sier: jeg å trygve var på maxi å han kjøpte bukse,genser shots,strikker og sko : O å alt det på under 10 min : O det ble over 2900:-O Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Lame at dere skryter på dere stripper rykte, da dere bare gjør det for spesielle :R Jonas aka Nopros sier: wOw ingen av fjortis horene eller stripperne er på :O Wictor sier: Soss karianne . sier: går det virkelig ann? : o ( : Oda Ingeborg sier: ja : )<3 Jonas aka Nopros sier: Mm, tviler på at dere kan strippe Wictor sier: Strikker? Wtf ( : Oda Ingeborg sier: ja Wictor sier: Sære folk Jonas aka Nopros sier: Soss vettu ( : Oda Ingeborg sier: jeg er sosseknol knøl* karianne . sier: ja, STRIKKER .. sånn man har i håret, eller rundt beina .. Wictor sier: STRIKKER?! karianne . sier: veldig vanlig Wictor sier: På en gutt?! Jonas aka Nopros sier: Rundt beina ( : Oda Ingeborg sier: rundt beina Wictor sier: Hva faen karianne . sier: ja, S-T-R-I-K-K-E-R! Wictor sier: På en gutt? ( : Oda Ingeborg sier: ja:-O Jonas aka Nopros sier: Folk fra Hamar er kke sunne Wictor sier: Det må jo bare være en jente karianne . sier: jooo : ) Jonas aka Nopros sier: ikke* gd - sier: svart strikk på svart bukse går ann Wictor sier: Men hva med strikk? Hva er poenget? karianne . sier: strikker går ann! Jonas aka Nopros sier: Si det gd - sier: ellers er det egentlig litt for ille for meg man vokser det av seg, er ikke alle her 13 uanset? Wictor sier: Aldri hørt om strikk rundt buksebenet jeg men ( : Oda Ingeborg sier: jeg elsker den nye skolen så jonas hold kjeft : ) Jonas aka Nopros sier: karianne . sier: hvis du har store buksebein, så er ikke det så behagelig å gå med da. en av grunnene kanskje? gd - sier: sant Jonas aka Nopros sier: Du savner meg kanskje bittelitt? (a) karianne . sier: jeg er faktisk 14! hahaha xD gd - sier: jeg har ei bukse jeg må bruke strikk på, eler ha i sokkene ( : Oda Ingeborg sier: pengene men ikke deg : )<333 Wictor sier: Strikk?! Jonas aka Nopros sier: Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Eller fordi det er så jævlig fett, alle de kule har strikk rundt føttene lizzm ;P Jonas aka Nopros sier: Det kaller jeg ei hore Wictor sier: Samene bruker vel røtter Jonas aka Nopros sier: Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Vi er villmenn og bruker ingenting Wictor sier: hjhj gd - sier: Nja, alle de kule fotballprooosa har jo strikk rundt beina ( : Oda Ingeborg sier: ikke mobb meg jeg er litt same Wictor sier: Sweet karianne . sier: jeg elsker pusen min jeg :* <33 intresant? : ) ( : Oda Ingeborg sier: ole:( Jonas aka Nopros sier: Oda er ei Hore ( : Oda Ingeborg sier: jeg hater eivind jeg Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Oda er same som som jeg ( : Oda Ingeborg sier: så fint vil noen kjøpe meg ? : ) karianne . sier: jeg elsker ole, da : ) <33 Jonas aka Nopros sier: Hvem Eivind? ( : Oda Ingeborg sier: jhonsen Jonas aka Nopros sier: Ener folka er rare Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: *By en femtiøring for Oda* ( : Oda Ingeborg sier: neii : _)>3 karianne . sier: jeg er ikke rar! : o Jonas aka Nopros sier: jeg byr 1 kr Wictor sier: 1,50 Jonas aka Nopros sier: Bevis det Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: jeg byr 2 Wictor sier: 3 Jonas aka Nopros sier: 3 kr Wictor sier: 4 gd - sier: 6 Wictor sier: 6 Jonas aka Nopros sier: 8 Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: 89 Wictor sier: 10 1000 AHA! Jonas aka Nopros sier: :O Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: 10k Wictor sier: Gotcha 11k Jonas aka Nopros sier: Det var mye Steffen :O Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: 150k Wictor sier: 200k lol Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: 1mill gd - sier: jeg kan tlby deg noe hverken Samen eller wictor har Wictor sier: 2mill Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: 2mrd Wictor sier: Liten pikk? gd - sier: Stor Jonas aka Nopros sier: ooh Oda er verdt mye karianne . sier: skal jeg bevise at jeg ikke er rar? -.- Jonas aka Nopros sier: Ja kom hit og bevis det karianne . sier: jaa, oda er verdt mer enn dere tilsammen : ) Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Karianne: Alle normale stripper på cam (AA) karianne . sier: hah, nei, jeg skal bort tenk! : ) ( : Oda Ingeborg sier: vet : ) karianne . sier: hva vet du om jeg gjør det eller ikke? ( : Oda Ingeborg sier: hææ? Jonas aka Nopros sier: Pff, jeg har da Ca 7-8 kontakter som stripper for meg (H) (stolt) [email protected] sier: uuh, look how much i care ( : Oda Ingeborg sier: ja sikkert jonas ingen vil strippe for deg ... [email protected] sier: men jeg stikker nå, hadebra [email protected] har forlatt samtalen. Jonas aka Nopros sier: gd - sier: ingen som har lyst til å se flatbreast, ulovlige småjenter uansett da Wictor sier: Hehe Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: haha lol Jonas aka Nopros sier: Hvem har sagt det er småjenter gd - sier: ikke offisielt Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: sagt at du er 18 nå Jonas aka Nopros sier: det går bra med frk. epic boobs hvis noen lurte^^ Wictor sier: frk. fat boobs? [email protected] er lagt til i samtalen. Jonas aka Nopros sier: Who is this? Erling her:D:D sier: ?? gd - sier: hjelper ikk emed store pupper hvis du er feit da!! Wictor sier: Der kom den ja Jonas aka Nopros sier: Hun er ikke feit da Wictor sier: Litt småtjukk? gd - sier: SIKKERT! pix plz Jonas aka Nopros sier: Nop faktisk ikke Wictor sier: Hvis hu ikke er feit, ser det bare teit ut ( : Oda Ingeborg sier: erling hjelp meg : ( [email protected] er lagt til i samtalen. [email protected] er lagt til i samtalen. Jonas aka Nopros sier: Hvem er Erling? Skumle folk Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: #whist Erling her:D:D sier: jeg er erling Jonas aka Nopros sier: Kult Wictor sier: Bruker du strikk, Erling? Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Gutt med rosa skrift = EPIC LOL! Jonas aka Nopros sier: Haha ( : Oda Ingeborg sier: kan ikke alle dere brennes på bålet alle untatt erling : )<33 gd - sier: lolz Erling her:D:D sier: på buksa? ja Jonas aka Nopros sier: Kult Wictor sier: Lol Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Oda: Bare fordi han er femi? tihi Wictor sier: Hvorfor går du med strikk?! Jonas aka Nopros sier: Faen og hore du erda Oda ( : Oda Ingeborg sier: hæ? Erling her:D:D sier: på buksa gjør jeg det Wictor sier: HVORFOR!? ( : Oda Ingeborg sier: jeg er ikke hore jeg er bare veldig veldig løs : ) Wictor sier: Finn et sunt svar til det Jonas aka Nopros sier: Aha Erling her:D:D sier: fordi jeg er soss?' Jonas aka Nopros sier: Haah Wictor sier: Kult da Erling her:D:D sier: neida Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Soss er ihvertfall teit x) Erling her:D:D sier: jeg bor langt oppi åsa Jonas aka Nopros sier: Kult Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Ta seg til takke med et normalt liv Erling her:D:D sier: Jonas aka Nopros sier: Weey, HB postet i DNFK see ya Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Du er løs Jonas :R Jonas aka Nopros sier: Ja, egentlig Wictor sier: Neida, så joda Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Oda er digg LOVE8D :F Jonas aka Nopros sier: Mhm Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: w00t Jonas aka Nopros sier: Litt Ulovlig du np Steffen ( : Oda Ingeborg sier: jeg er den diggeste i verden : )<3333 Jonas aka Nopros sier: Oda er digg ja, men løs gd - sier: okei, da er jeg tilbake, tøser vi forsatt om oda? :-O Jonas aka Nopros sier: Ja Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Jeg har ikke pult henne da : < Det som er ulovlig Wictor sier: Kjipinger! Jonas aka Nopros sier: Sikkert ikke lenge til Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Oda: Du sa til meg igår at du var stygg og feit Jonas aka Nopros sier: Alle jenter sier det ( : Oda Ingeborg sier: hvem bryr seg om det er ulovlig ? Jonas aka Nopros sier: Ikke jeg egentlig Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: hehe, så sant x) Wictor sier: Forstyrrede jente Jonas aka Nopros sier: Forstyrrende Wiciwato ( : Oda Ingeborg sier: hihi : ) Erling her:D:D har forlatt samtalen. gd - sier: De fleste har rett, men ikke Oda 33<3<3<33 Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: femiklumpen stakk! Wictor sier: Godt var det ( : Oda Ingeborg sier: han er ikke femi : )<33 Wictor sier: Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: jo, rosa skrift og strikk på beina er femi! ( : Oda Ingeborg sier: neei gd - sier: han er "utseende-bevisst!" Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Han er ikke homofil også? Wictor sier: jooo Sikkert ( : Oda Ingeborg sier: så fint da... Wictor sier: for deg ja ( : Oda Ingeborg sier: bad boy Jonas aka Nopros sier: omegle er gøy Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: dirty girl oO Wictor sier: naughty kid Jonas aka Nopros sier: Naught Girl det kallenavnet ga vi til ei frue her på skolen hun var nughty naughty Hvem er skall på HW treffet? Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: JEG! Wictor sier: Ikke jeg! Jonas aka Nopros sier: Kult Wiciwato vet jeg ikke om jeg tør å treffe noen gang Wictor sier: How come? Jonas aka Nopros sier: Hvem er mintara hora? Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Du, ikke vær frekk med vennina mi da :-O Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: Jonas aka Nopros sier: Unnskyld tilgitt? (a) Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: spørr hun Wictor sier: Im outa here Jonas aka Nopros sier: Tilgitt mintara? Wictor har forlatt samtalen. gd - har forlatt samtalen. Jonas aka Nopros sier: Du var litt stille syns jeg Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: jada Jonas aka Nopros sier: Æsj, bare de med mint liv igjen ( : Oda Ingeborg sier: jeg er så dum : ( Jonas aka Nopros sier: Ja minst* ( : Oda Ingeborg sier: jeg angrer meg siden jeg var så jævelig dum i går å løs:( Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: hun klinet med 5 stk :-O Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: hva prater folk om a?^o) ( : Oda Ingeborg sier: meg . ( Jonas aka Nopros sier: Gruppesex, var det ikke det vi kalte det? Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: haha, unger Silje, unger x) Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: ok... Jonas aka Nopros sier: Silje er hvor gammel? Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: 16 Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: altså de som er her inne Jonas aka Nopros sier: aha Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: De er 12-13 år gammel x) Jonas aka Nopros sier: 13 - 14* ( : Oda Ingeborg sier: jeg er snart 14 : ) Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: ojda små jo Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: det jeg sier Jonas aka Nopros sier: Øyyh, ikka alt på småe folk er smætt Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: heheh ( : Oda Ingeborg sier: jeg er lav men ikke liten : ) Jonas aka Nopros sier: smått* Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: jo sikkert:P Jonas aka Nopros sier: ^^ ( : Oda Ingeborg sier: jonas jeg har slutta å vokse Jonas aka Nopros sier: Hvordan kjenner du Steffen da Silje? Fett Oda, fett Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Det skulle du likkt å visst Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: exen min som jeg elsker så høyt Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: LOVE Jonas aka Nopros sier: slutta og vokse beina? så de blir hårete? Huff ( : Oda Ingeborg sier: hæ? Jonas aka Nopros sier: Eksen din som du elsker, make sense Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: hehehe Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: haha lol Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: bestevenner() Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Hun er den eneste eksen min som jeg har et bra forhold til da Jonas aka Nopros sier: Det er jo bra... Det blåser kuer forbi vinduet til Amanita Muscaria Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: ( : Oda Ingeborg sier: vis man retter håret på en sau blir det en hund da? : O Jonas aka Nopros sier: Ja, hvem heier vi på mellom Manchester og Barcelona? Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: United! Jonas aka Nopros sier: Tror nok ikke det Oda Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: Barca! ( : Oda Ingeborg sier: manu :*<333 Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Ikke kall det manu SINT [email protected] har forlatt samtalen. Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: ManUtd ^^, ( : Oda Ingeborg sier: joddddda a Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: manu suger Jonas aka Nopros sier: Hah, heier egentlig på manchester, men Silje overbeviste meg. heier på Barcelona jeg Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: manu manu manu manu Jonas aka Nopros sier: Manu= MAnure= gjødsel Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: kjeft Silje, det sårer *;( Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: ;D Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Jonas, hun har type :R ( : Oda Ingeborg sier: jeg skal til marius etter å trygve åååå kristian : ): ): )<3333 Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: kline med alle? Jonas aka Nopros sier: Hvor mye har de betalt da? Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: haha stakkar da:P Jonas aka Nopros sier: et par tre lapper kasnkje? Jeg fikk jo ingenting for 50 kr Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: lol ( : Oda Ingeborg sier: haha stakkar hvem ? : O Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: deg...eller er du sånn? Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: deg, siden du er billig :R Jonas aka Nopros sier: Steffen: Da har hun noe å gjøre når vi to ikke elsker da vit ddu Oda bare er sånn Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: ok:P ( : Oda Ingeborg sier: neii : O Jonas aka Nopros sier: Jo? ( : Oda Ingeborg sier: nei da Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: tihi jenter får lov til alt såe (((= Jonas aka Nopros sier: Alt? Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Oda, du var jo billigere enn Lidl igår T_T Jonas aka Nopros sier: Ja, det var du faktisk ( : Oda Ingeborg sier: hææ Jonas aka Nopros sier: europris og Hvor bor du egentlig Steffen? Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Billigere enn Bunnpris! Vikersund Jonas aka Nopros sier: ouch, den svei nok tenker jeg Er ikke det ved Bergen? Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: lol nei ( : Oda Ingeborg sier: jeg bor i HAMAR : )<3333 Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: hahahah genialt! Jonas aka Nopros sier: Å... Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: hamar...Oo Jonas aka Nopros sier: Ja, Oda og jeg er bønder Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: nicee -.-- Jonas aka Nopros sier: Faen jeg glemte å mate geita :/ Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: #omg Jonas aka Nopros sier: Oda, hvorfor er du på profilen min på Nettby? Skumle kvinnemenneske Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: heter? ( : Oda Ingeborg sier: hææ? jeg ? Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: på nettby Jonas aka Nopros sier: jeg? ( : Oda Ingeborg sier: hæ Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: begge Jonas aka Nopros sier: Jonsnissen oihs heter Oda, tror jeg ( : Oda Ingeborg sier: jeg har ikke hester jeg er ikke bonde uansett så kaller alle meg soss så det såååå... Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: lollollol Jonas aka Nopros sier: Fjortis ( : Oda Ingeborg sier: jeg nei aldri : )<33 Jonas aka Nopros sier: silje var jo ikke så værst hun nei Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Jeg vet :tu: Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: (((= Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: hah Jonas aka Nopros sier: Hvem holder rundt deg på det ene bildet? ( : Oda Ingeborg sier: hæ? Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: ? Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: who me? Jonas aka Nopros sier: http://www.nettby.no/user/file.php?user_id...=61415370#focus I can see a arm Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: hahah kusinen min as Jonas aka Nopros sier: an arm* Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: ( : Oda Ingeborg sier: det er fint å høre om dine kjønnssykdommer : ( Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: hvem? dine? Jonas aka Nopros sier: Kult ( : Oda Ingeborg sier: jonas : )<3 Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: lol Jonas aka Nopros sier: Løsunge Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Jonas da :R ( : Oda Ingeborg sier: er jeg løs? Jonas aka Nopros sier: Mhm Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Du putter ikke snabben opp i fiseringen uten kondom oO Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: faan er jeg den eneste normale her elr....(= Jonas aka Nopros sier: Hah tror nok det Silje ( : Oda Ingeborg sier: jeg er ikke som eline ass :-O Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Silje, jeg leker fjortis :R Jonas aka Nopros sier: Spørs hvordan du definerer normal da Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: hehehe Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Du vet jeg er en skikkelig fyr til vanlig Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: jeg er fasiten på normal;) Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: lol nei Jonas aka Nopros sier: Mange fjortis grupper du var med i da Silje Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: LOL Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: hehehe seff ( : Oda Ingeborg sier: jeg er helt normal jeg : ) Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: blitt med i mange etterhvert vettu...å orker kke slette haha nei as Jonas aka Nopros sier: en jeg orket men* Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Vis det er normalt å kline med 5 stk på en dag, så ja da er du normal Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: okei greit hun er normal ^^ ( : Oda Ingeborg sier: vet : ) jeg er heeelt normal : ) Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: Jonas aka Nopros sier: men hvis man har samtlige kjønnsykdommer som fins, er man normal da henviser til Oda her Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: hahaha lol NEI! ( : Oda Ingeborg sier: hva faen snakk nork di : ) norsk du* Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: vær seriøs..har dere kjønnssykdommer? HMM Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Jeg som skulle til å snakke nork :R Jonas aka Nopros sier: Synes jeg snakker ypperlig norsk jeg ( : Oda Ingeborg sier: jaja Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Jeg har ikke kjønnsykdomer av normale grunner ^^, Jonas aka Nopros sier: Nei Silje, har nok ikke det så du kan være helt trygg Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: oki:P ikke det at jeg hadde brydd meg...men liksom... Jonas aka Nopros sier: Mhm Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: O'rly? Jonas aka Nopros sier: Orly flyplass er digg Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Så vis typen din har aids Silje, så driter du i det oO Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: hahaha Jonas aka Nopros sier: Pfff, nei men hvis JEG har det så driter hun i det Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: nei men jeg har ikke tenkt å ligge med noen av dere Jonas aka Nopros sier: depressivt ( : Oda Ingeborg sier: jeg driter i jonas vis han har aids Jonas aka Nopros sier: Før slippe noen piller opp coctailen din da Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Damn *;( Jonas aka Nopros sier: fær* får* Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: Jonas aka Nopros sier: Svensk tastatur Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: lool ( : Oda Ingeborg sier: jeg er en svensk blondine : )<33 Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: lolloolLOLlæl Jonas aka Nopros sier: nr 1 du er norsk nr 2 du har negerhår Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: løl* ( : Oda Ingeborg sier: hæ? Jonas aka Nopros sier: -.- brunt hår d om du vil Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: er det mulig:P Jonas aka Nopros sier: eller brunette Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: du vet en ting eller? negere har svart hår(I) ( : Oda Ingeborg sier: ææ? jeg har ikke svart hår da ... Jonas aka Nopros sier: Brunt da Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: ( : Oda Ingeborg sier: ja Jonas aka Nopros sier: Rosa skrift er kult.. Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: http://withaplum.files.wordpress.com/2008/...sse_468x316.jpg Ikke nødvendigvis Silje ( : Oda Ingeborg sier: det er to heeeelt forskjellige ting det ! Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: hhe men du skjønte poenget mitt steffen ; ) Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Joda, men gøy å motbevise ^^, Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: -...- Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: (AA) Jonas aka Nopros sier: Faen, jeg har fått Rise too the ocation av Kurt fuckings nilsen på hjernen ( : Oda Ingeborg sier: javell... Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: lol Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: haha aldri hørt om engang liksom:D Jonas aka Nopros sier: lol liksom ( : Oda Ingeborg sier: hade da ! jeg vet dere elsker meg trenger ikke å si det ; )<333 Jonas aka Nopros sier: Løsunge ( : Oda Ingeborg sier: jeg er ille løs jonas : ) jeg er glad i deg å : )<3 Jonas aka Nopros sier: Hade btw Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: http://3.bp.blogspot.com/_nRODRNbBSNM/SaPi...ander+Rybak.JPG enda et untak Silje Jonas aka Nopros sier: Kom hit da du får 500 ( : Oda Ingeborg sier: jeg skal til trygve å sånn jeg sådet sååå : ) ( : Oda Ingeborg har forlatt samtalen. Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: omg seriøst Jonas aka Nopros sier: Stod Alexander Rybak bakerst i linken RYSOLL Endelig bare likeverdige mennesker igjen RYROLL* Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: 8D Silje <3Stabæk Fotball [L]A. har forlatt samtalen. Jonas aka Nopros sier: Faen Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Da var det bare oss to Jonas aka Nopros sier: Rakk ikke legge Silje til en gang Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: haha :R Jonas aka Nopros sier: Legg til hora da Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Du får ikke msn hennes 8D Jonas aka Nopros sier: Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: hun er min Jonas aka Nopros sier: sure, men legg hun til artig og prate med et eldre kvinnemenneske Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: hun logget av :R Jonas aka Nopros sier: Fitte :S Jeg føler meg fjortis. Og jeg liker det absolutt ikke Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg har også endret visningsnavn. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg har tre uker ferie. Det blir... annerledes. Bare tre? I haz åtte Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hvis dere kjeder dere VEEELDIG; Jonas aka Nopros sier: <3 ( : Oda Ingeborg sier: hei : )<3 Jonas aka Nopros sier: Fun i går ell? ( : Oda Ingeborg sier: nei Jonas aka Nopros sier: Var artig det da ( : Oda Ingeborg sier: rooosa Jonas aka Nopros sier: Gravstein :9 ( : Oda Ingeborg sier: jaa: ) Jonas aka Nopros sier: Søt du <3 Men la Steffen og Steffen til deg på MSN? ( : Oda Ingeborg sier: ja Jonas aka Nopros sier: Haha gd - er lagt til i samtalen. Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) er lagt til i samtalen. Jonas aka Nopros sier: Fun ( : Oda Ingeborg sier: guuuud!! gd - sier: here we go again? Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Hun blocket megja Jonas aka Nopros sier: Fysjameg steffen ( : Oda Ingeborg sier: neiii : O Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Der unblocket hun meg x) ( : Oda Ingeborg sier: jeg har det morro hahha Jonas aka Nopros sier: gøy [email protected] ble lagt til i samtalen. Håndskrift støttes bare for personer i kontaktlisten. Jonas aka Nopros sier: Men Cecilie er ikke her ( : Oda Ingeborg sier: karianne puuus : *<3333 Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: *;( Jonas aka Nopros sier: Men hva gjorde dere EGENTLIG etter at jeg hadde dratt Karianne? [email protected] ble lagt til i denne samtalen. Håndskrift støttes ikke lenger, for ikke alle deltakerne kan vise håndskrevne meldinger. Håndskrevne meldinger blir sendt som tekst. ( : Oda Ingeborg sier: jaaaaaaa karianne . sier: oda pusiii :* <33333333 Wictor sier: Hei alle fjortisser og tøsehoder : ) ( : Oda Ingeborg sier: jeg skal ha rosa gravstøtte : )<3 karianne . sier: : o du skal ikke dø enda da, oda .. haha : p Jonas aka Nopros sier: Okei så er det meningen at jeg skal legge til alle fjortis horer jeg har msn adressa til + mine personlig strippere? gd - sier: PÅ min skal det stå "steffen <3" Wictor sier: "Mamma <3" Jonas aka Nopros sier: ^^ ( : Oda Ingeborg sier: jeg å karianne er proffe strippere : O Jonas aka Nopros sier: :O Bevis det karianne . sier: skjer med skumle folk a? :-O gd - sier: tror jeg ikke før jeg får se det! karianne . sier: hahaha xD Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Det har vi ikke sett noe til 8D karianne . sier: du får ikke se det .. Wictor sier: Ooohh Jonas aka Nopros sier: Prov it ODa Kom hit karianne . sier: haha, det er bare for spesielle personer (: Jonas aka Nopros sier: som meg? (a) gd - sier: Jeg er ganske spesiell da, sånn serr Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: men da er dere ikke pro, da er dere newbs Wictor sier: Spesielle som i downs syndrom? karianne . sier: nei .. ( : Oda Ingeborg sier: aldri kasje for magen karianne hahah : )<333' karianne . sier: haha xD ( : Oda Ingeborg sier: å trygve hahha Jonas aka Nopros sier: Oda se også dra deg hit karianne . sier: neii :-O ( : Oda Ingeborg sier: jeg å trygve var på maxi å han kjøpte bukse,genser shots,strikker og sko : O å alt det på under 10 min : O det ble over 2900:-O Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Lame at dere skryter på dere stripper rykte, da dere bare gjør det for spesielle :R Jonas aka Nopros sier: wOw ingen av fjortis horene eller stripperne er på :O Wictor sier: Soss karianne . sier: går det virkelig ann? : o ( : Oda Ingeborg sier: ja : )<3 Jonas aka Nopros sier: Mm, tviler på at dere kan strippe Wictor sier: Strikker? Wtf ( : Oda Ingeborg sier: ja Wictor sier: Sære folk Jonas aka Nopros sier: Soss vettu ( : Oda Ingeborg sier: jeg er sosseknol knøl* karianne . sier: ja, STRIKKER .. sånn man har i håret, eller rundt beina .. Wictor sier: STRIKKER?! karianne . sier: veldig vanlig Wictor sier: På en gutt?! Jonas aka Nopros sier: Rundt beina ( : Oda Ingeborg sier: rundt beina Wictor sier: Hva faen karianne . sier: ja, S-T-R-I-K-K-E-R! Wictor sier: På en gutt? ( : Oda Ingeborg sier: ja:-O Jonas aka Nopros sier: Folk fra Hamar er kke sunne Wictor sier: Det må jo bare være en jente karianne . sier: jooo : ) Jonas aka Nopros sier: ikke* gd - sier: svart strikk på svart bukse går ann Wictor sier: Men hva med strikk? Hva er poenget? karianne . sier: strikker går ann! Jonas aka Nopros sier: Si det gd - sier: ellers er det egentlig litt for ille for meg man vokser det av seg, er ikke alle her 13 uanset? Wictor sier: Aldri hørt om strikk rundt buksebenet jeg men ( : Oda Ingeborg sier: jeg elsker den nye skolen så jonas hold kjeft : ) Jonas aka Nopros sier: karianne . sier: hvis du har store buksebein, så er ikke det så behagelig å gå med da. en av grunnene kanskje? gd - sier: sant Jonas aka Nopros sier: Du savner meg kanskje bittelitt? (a) karianne . sier: jeg er faktisk 14! hahaha xD gd - sier: jeg har ei bukse jeg må bruke strikk på, eler ha i sokkene ( : Oda Ingeborg sier: pengene men ikke deg : )<333 Wictor sier: Strikk?! Jonas aka Nopros sier: Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Eller fordi det er så jævlig fett, alle de kule har strikk rundt føttene lizzm ;P Jonas aka Nopros sier: Det kaller jeg ei hore Wictor sier: Samene bruker vel røtter Jonas aka Nopros sier: Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Vi er villmenn og bruker ingenting Wictor sier: hjhj gd - sier: Nja, alle de kule fotballprooosa har jo strikk rundt beina ( : Oda Ingeborg sier: ikke mobb meg jeg er litt same Wictor sier: Sweet karianne . sier: jeg elsker pusen min jeg :* <33 intresant? : ) ( : Oda Ingeborg sier: ole:( Jonas aka Nopros sier: Oda er ei Hore ( : Oda Ingeborg sier: jeg hater eivind jeg Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Oda er same som som jeg ( : Oda Ingeborg sier: så fint vil noen kjøpe meg ? : ) karianne . sier: jeg elsker ole, da : ) <33 Jonas aka Nopros sier: Hvem Eivind? ( : Oda Ingeborg sier: jhonsen Jonas aka Nopros sier: Ener folka er rare Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: *By en femtiøring for Oda* ( : Oda Ingeborg sier: neii : _)>3 karianne . sier: jeg er ikke rar! : o Jonas aka Nopros sier: jeg byr 1 kr Wictor sier: 1,50 Jonas aka Nopros sier: Bevis det Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: jeg byr 2 Wictor sier: 3 Jonas aka Nopros sier: 3 kr Wictor sier: 4 gd - sier: 6 Wictor sier: 6 Jonas aka Nopros sier: 8 Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: 89 Wictor sier: 10 1000 AHA! Jonas aka Nopros sier: :O Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: 10k Wictor sier: Gotcha 11k Jonas aka Nopros sier: Det var mye Steffen :O Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: 150k Wictor sier: 200k lol Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: 1mill gd - sier: jeg kan tlby deg noe hverken Samen eller wictor har Wictor sier: 2mill Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: 2mrd Wictor sier: Liten pikk? gd - sier: Stor Jonas aka Nopros sier: ooh Oda er verdt mye karianne . sier: skal jeg bevise at jeg ikke er rar? -.- Jonas aka Nopros sier: Ja kom hit og bevis det karianne . sier: jaa, oda er verdt mer enn dere tilsammen : ) Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Karianne: Alle normale stripper på cam (AA) karianne . sier: hah, nei, jeg skal bort tenk! : ) ( : Oda Ingeborg sier: vet : ) karianne . sier: hva vet du om jeg gjør det eller ikke? ( : Oda Ingeborg sier: hææ? Jonas aka Nopros sier: Pff, jeg har da Ca 7-8 kontakter som stripper for meg (H) (stolt) [email protected] sier: uuh, look how much i care ( : Oda Ingeborg sier: ja sikkert jonas ingen vil strippe for deg ... [email protected] sier: men jeg stikker nå, hadebra [email protected] har forlatt samtalen. Jonas aka Nopros sier: gd - sier: ingen som har lyst til å se flatbreast, ulovlige småjenter uansett da Wictor sier: Hehe Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: haha lol Jonas aka Nopros sier: Hvem har sagt det er småjenter gd - sier: ikke offisielt Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: sagt at du er 18 nå Jonas aka Nopros sier: det går bra med frk. epic boobs hvis noen lurte^^ Wictor sier: frk. fat boobs? [email protected] er lagt til i samtalen. Jonas aka Nopros sier: Who is this? Erling her:D:D sier: ?? gd - sier: hjelper ikk emed store pupper hvis du er feit da!! Wictor sier: Der kom den ja Jonas aka Nopros sier: Hun er ikke feit da Wictor sier: Litt småtjukk? gd - sier: SIKKERT! pix plz Jonas aka Nopros sier: Nop faktisk ikke Wictor sier: Hvis hu ikke er feit, ser det bare teit ut ( : Oda Ingeborg sier: erling hjelp meg : ( [email protected] er lagt til i samtalen. [email protected] er lagt til i samtalen. Jonas aka Nopros sier: Hvem er Erling? Skumle folk Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: #whist Erling her:D:D sier: jeg er erling Jonas aka Nopros sier: Kult Wictor sier: Bruker du strikk, Erling? Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Gutt med rosa skrift = EPIC LOL! Jonas aka Nopros sier: Haha ( : Oda Ingeborg sier: kan ikke alle dere brennes på bålet alle untatt erling : )<33 gd - sier: lolz Erling her:D:D sier: på buksa? ja Jonas aka Nopros sier: Kult Wictor sier: Lol Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Oda: Bare fordi han er femi? tihi Wictor sier: Hvorfor går du med strikk?! Jonas aka Nopros sier: Faen og hore du erda Oda ( : Oda Ingeborg sier: hæ? Erling her:D:D sier: på buksa gjør jeg det Wictor sier: HVORFOR!? ( : Oda Ingeborg sier: jeg er ikke hore jeg er bare veldig veldig løs : ) Wictor sier: Finn et sunt svar til det Jonas aka Nopros sier: Aha Erling her:D:D sier: fordi jeg er soss?' Jonas aka Nopros sier: Haah Wictor sier: Kult da Erling her:D:D sier: neida Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Soss er ihvertfall teit x) Erling her:D:D sier: jeg bor langt oppi åsa Jonas aka Nopros sier: Kult Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Ta seg til takke med et normalt liv Erling her:D:D sier: Jonas aka Nopros sier: Weey, HB postet i DNFK see ya Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Du er løs Jonas :R Jonas aka Nopros sier: Ja, egentlig Wictor sier: Neida, så joda Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Oda er digg LOVE8D :F Jonas aka Nopros sier: Mhm Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: w00t Jonas aka Nopros sier: Litt Ulovlig du np Steffen ( : Oda Ingeborg sier: jeg er den diggeste i verden : )<3333 Jonas aka Nopros sier: Oda er digg ja, men løs gd - sier: okei, da er jeg tilbake, tøser vi forsatt om oda? :-O Jonas aka Nopros sier: Ja Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Jeg har ikke pult henne da : < Det som er ulovlig Wictor sier: Kjipinger! Jonas aka Nopros sier: Sikkert ikke lenge til Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Oda: Du sa til meg igår at du var stygg og feit Jonas aka Nopros sier: Alle jenter sier det ( : Oda Ingeborg sier: hvem bryr seg om det er ulovlig ? Jonas aka Nopros sier: Ikke jeg egentlig Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: hehe, så sant x) Wictor sier: Forstyrrede jente Jonas aka Nopros sier: Forstyrrende Wiciwato ( : Oda Ingeborg sier: hihi : ) Erling her:D:D har forlatt samtalen. gd - sier: De fleste har rett, men ikke Oda 33<3<3<33 Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: femiklumpen stakk! Wictor sier: Godt var det ( : Oda Ingeborg sier: han er ikke femi : )<33 Wictor sier: Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: jo, rosa skrift og strikk på beina er femi! ( : Oda Ingeborg sier: neei gd - sier: han er "utseende-bevisst!" Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Han er ikke homofil også? Wictor sier: jooo Sikkert ( : Oda Ingeborg sier: så fint da... Wictor sier: for deg ja ( : Oda Ingeborg sier: bad boy Jonas aka Nopros sier: omegle er gøy Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: dirty girl oO Wictor sier: naughty kid Jonas aka Nopros sier: Naught Girl det kallenavnet ga vi til ei frue her på skolen hun var nughty naughty Hvem er skall på HW treffet? Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: JEG! Wictor sier: Ikke jeg! Jonas aka Nopros sier: Kult Wiciwato vet jeg ikke om jeg tør å treffe noen gang Wictor sier: How come? Jonas aka Nopros sier: Hvem er mintara hora? Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Du, ikke vær frekk med vennina mi da :-O Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: Jonas aka Nopros sier: Unnskyld tilgitt? (a) Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: spørr hun Wictor sier: Im outa here Jonas aka Nopros sier: Tilgitt mintara? Wictor har forlatt samtalen. gd - har forlatt samtalen. Jonas aka Nopros sier: Du var litt stille syns jeg Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: jada Jonas aka Nopros sier: Æsj, bare de med mint liv igjen ( : Oda Ingeborg sier: jeg er så dum : ( Jonas aka Nopros sier: Ja minst* ( : Oda Ingeborg sier: jeg angrer meg siden jeg var så jævelig dum i går å løs:( Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: hun klinet med 5 stk :-O Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: hva prater folk om a?^o) ( : Oda Ingeborg sier: meg . ( Jonas aka Nopros sier: Gruppesex, var det ikke det vi kalte det? Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: haha, unger Silje, unger x) Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: ok... Jonas aka Nopros sier: Silje er hvor gammel? Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: 16 Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: altså de som er her inne Jonas aka Nopros sier: aha Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: De er 12-13 år gammel x) Jonas aka Nopros sier: 13 - 14* ( : Oda Ingeborg sier: jeg er snart 14 : ) Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: ojda små jo Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: det jeg sier Jonas aka Nopros sier: Øyyh, ikka alt på småe folk er smætt Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: heheh ( : Oda Ingeborg sier: jeg er lav men ikke liten : ) Jonas aka Nopros sier: smått* Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: jo sikkert:P Jonas aka Nopros sier: ^^ ( : Oda Ingeborg sier: jonas jeg har slutta å vokse Jonas aka Nopros sier: Hvordan kjenner du Steffen da Silje? Fett Oda, fett Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Det skulle du likkt å visst Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: exen min som jeg elsker så høyt Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: LOVE Jonas aka Nopros sier: slutta og vokse beina? så de blir hårete? Huff ( : Oda Ingeborg sier: hæ? Jonas aka Nopros sier: Eksen din som du elsker, make sense Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: hehehe Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: haha lol Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: bestevenner() Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Hun er den eneste eksen min som jeg har et bra forhold til da Jonas aka Nopros sier: Det er jo bra... Det blåser kuer forbi vinduet til Amanita Muscaria Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: ( : Oda Ingeborg sier: vis man retter håret på en sau blir det en hund da? : O Jonas aka Nopros sier: Ja, hvem heier vi på mellom Manchester og Barcelona? Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: United! Jonas aka Nopros sier: Tror nok ikke det Oda Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: Barca! ( : Oda Ingeborg sier: manu :*<333 Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Ikke kall det manu SINT [email protected] har forlatt samtalen. Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: ManUtd ^^, ( : Oda Ingeborg sier: joddddda a Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: manu suger Jonas aka Nopros sier: Hah, heier egentlig på manchester, men Silje overbeviste meg. heier på Barcelona jeg Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: manu manu manu manu Jonas aka Nopros sier: Manu= MAnure= gjødsel Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: kjeft Silje, det sårer *;( Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: ;D Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Jonas, hun har type :R ( : Oda Ingeborg sier: jeg skal til marius etter å trygve åååå kristian : ): ): )<3333 Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: kline med alle? Jonas aka Nopros sier: Hvor mye har de betalt da? Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: haha stakkar da:P Jonas aka Nopros sier: et par tre lapper kasnkje? Jeg fikk jo ingenting for 50 kr Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: lol ( : Oda Ingeborg sier: haha stakkar hvem ? : O Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: deg...eller er du sånn? Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: deg, siden du er billig :R Jonas aka Nopros sier: Steffen: Da har hun noe å gjøre når vi to ikke elsker da vit ddu Oda bare er sånn Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: ok:P ( : Oda Ingeborg sier: neii : O Jonas aka Nopros sier: Jo? ( : Oda Ingeborg sier: nei da Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: tihi jenter får lov til alt såe (((= Jonas aka Nopros sier: Alt? Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Oda, du var jo billigere enn Lidl igår T_T Jonas aka Nopros sier: Ja, det var du faktisk ( : Oda Ingeborg sier: hææ Jonas aka Nopros sier: europris og Hvor bor du egentlig Steffen? Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Billigere enn Bunnpris! Vikersund Jonas aka Nopros sier: ouch, den svei nok tenker jeg Er ikke det ved Bergen? Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: lol nei ( : Oda Ingeborg sier: jeg bor i HAMAR : )<3333 Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: hahahah genialt! Jonas aka Nopros sier: Å... Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: hamar...Oo Jonas aka Nopros sier: Ja, Oda og jeg er bønder Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: nicee -.-- Jonas aka Nopros sier: Faen jeg glemte å mate geita :/ Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: #omg Jonas aka Nopros sier: Oda, hvorfor er du på profilen min på Nettby? Skumle kvinnemenneske Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: heter? ( : Oda Ingeborg sier: hææ? jeg ? Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: på nettby Jonas aka Nopros sier: jeg? ( : Oda Ingeborg sier: hæ Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: begge Jonas aka Nopros sier: Jonsnissen oihs heter Oda, tror jeg ( : Oda Ingeborg sier: jeg har ikke hester jeg er ikke bonde uansett så kaller alle meg soss så det såååå... Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: lollollol Jonas aka Nopros sier: Fjortis ( : Oda Ingeborg sier: jeg nei aldri : )<33 Jonas aka Nopros sier: silje var jo ikke så værst hun nei Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Jeg vet :tu: Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: (((= Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: hah Jonas aka Nopros sier: Hvem holder rundt deg på det ene bildet? ( : Oda Ingeborg sier: hæ? Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: ? Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: who me? Jonas aka Nopros sier: http://www.nettby.no/user/file.php?user_id...=61415370#focus I can see a arm Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: hahah kusinen min as Jonas aka Nopros sier: an arm* Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: ( : Oda Ingeborg sier: det er fint å høre om dine kjønnssykdommer : ( Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: hvem? dine? Jonas aka Nopros sier: Kult ( : Oda Ingeborg sier: jonas : )<3 Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: lol Jonas aka Nopros sier: Løsunge Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Jonas da :R ( : Oda Ingeborg sier: er jeg løs? Jonas aka Nopros sier: Mhm Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Du putter ikke snabben opp i fiseringen uten kondom oO Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: faan er jeg den eneste normale her elr....(= Jonas aka Nopros sier: Hah tror nok det Silje ( : Oda Ingeborg sier: jeg er ikke som eline ass :-O Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Silje, jeg leker fjortis :R Jonas aka Nopros sier: Spørs hvordan du definerer normal da Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: hehehe Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Du vet jeg er en skikkelig fyr til vanlig Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: jeg er fasiten på normal;) Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: lol nei Jonas aka Nopros sier: Mange fjortis grupper du var med i da Silje Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: LOL Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: hehehe seff ( : Oda Ingeborg sier: jeg er helt normal jeg : ) Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: blitt med i mange etterhvert vettu...å orker kke slette haha nei as Jonas aka Nopros sier: en jeg orket men* Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Vis det er normalt å kline med 5 stk på en dag, så ja da er du normal Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: okei greit hun er normal ^^ ( : Oda Ingeborg sier: vet : ) jeg er heeelt normal : ) Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: Jonas aka Nopros sier: men hvis man har samtlige kjønnsykdommer som fins, er man normal da henviser til Oda her Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: hahaha lol NEI! ( : Oda Ingeborg sier: hva faen snakk nork di : ) norsk du* Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: vær seriøs..har dere kjønnssykdommer? HMM Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Jeg som skulle til å snakke nork :R Jonas aka Nopros sier: Synes jeg snakker ypperlig norsk jeg ( : Oda Ingeborg sier: jaja Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Jeg har ikke kjønnsykdomer av normale grunner ^^, Jonas aka Nopros sier: Nei Silje, har nok ikke det så du kan være helt trygg Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: oki:P ikke det at jeg hadde brydd meg...men liksom... Jonas aka Nopros sier: Mhm Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: O'rly? Jonas aka Nopros sier: Orly flyplass er digg Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Så vis typen din har aids Silje, så driter du i det oO Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: hahaha Jonas aka Nopros sier: Pfff, nei men hvis JEG har det så driter hun i det Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: nei men jeg har ikke tenkt å ligge med noen av dere Jonas aka Nopros sier: depressivt ( : Oda Ingeborg sier: jeg driter i jonas vis han har aids Jonas aka Nopros sier: Før slippe noen piller opp coctailen din da Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Damn *;( Jonas aka Nopros sier: fær* får* Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: Jonas aka Nopros sier: Svensk tastatur Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: lool ( : Oda Ingeborg sier: jeg er en svensk blondine : )<33 Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: lolloolLOLlæl Jonas aka Nopros sier: nr 1 du er norsk nr 2 du har negerhår Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: løl* ( : Oda Ingeborg sier: hæ? Jonas aka Nopros sier: -.- brunt hår d om du vil Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: er det mulig:P Jonas aka Nopros sier: eller brunette Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: du vet en ting eller? negere har svart hår(I) ( : Oda Ingeborg sier: ææ? jeg har ikke svart hår da ... Jonas aka Nopros sier: Brunt da Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: ( : Oda Ingeborg sier: ja Jonas aka Nopros sier: Rosa skrift er kult.. Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: http://withaplum.files.wordpress.com/2008/...sse_468x316.jpg Ikke nødvendigvis Silje ( : Oda Ingeborg sier: det er to heeeelt forskjellige ting det ! Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: hhe men du skjønte poenget mitt steffen ; ) Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Joda, men gøy å motbevise ^^, Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: -...- Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: (AA) Jonas aka Nopros sier: Faen, jeg har fått Rise too the ocation av Kurt fuckings nilsen på hjernen ( : Oda Ingeborg sier: javell... Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: lol Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: haha aldri hørt om engang liksom:D Jonas aka Nopros sier: lol liksom ( : Oda Ingeborg sier: hade da ! jeg vet dere elsker meg trenger ikke å si det ; )<333 Jonas aka Nopros sier: Løsunge ( : Oda Ingeborg sier: jeg er ille løs jonas : ) jeg er glad i deg å : )<3 Jonas aka Nopros sier: Hade btw Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: http://3.bp.blogspot.com/_nRODRNbBSNM/SaPi...ander+Rybak.JPG enda et untak Silje Jonas aka Nopros sier: Kom hit da du får 500 ( : Oda Ingeborg sier: jeg skal til trygve å sånn jeg sådet sååå : ) ( : Oda Ingeborg har forlatt samtalen. Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: omg seriøst Jonas aka Nopros sier: Stod Alexander Rybak bakerst i linken RYSOLL Endelig bare likeverdige mennesker igjen RYROLL* Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: 8D Silje <3Stabæk Fotball [L]A. har forlatt samtalen. Jonas aka Nopros sier: Faen Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Da var det bare oss to Jonas aka Nopros sier: Rakk ikke legge Silje til en gang Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: haha :R Jonas aka Nopros sier: Legg til hora da Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Du får ikke msn hennes 8D Jonas aka Nopros sier: Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: hun er min Jonas aka Nopros sier: sure, men legg hun til artig og prate med et eldre kvinnemenneske Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: hun logget av :R Jonas aka Nopros sier: Fitte :S Jeg føler meg fjortis. Og jeg liker det absolutt ikke Jeg er ikke sånn til vanlig Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hvis dere kjeder dere VEEELDIG; Jonas aka Nopros sier: <3 ( : Oda Ingeborg sier: hei : )<3 Jonas aka Nopros sier: Fun i går ell? ( : Oda Ingeborg sier: nei Jonas aka Nopros sier: Var artig det da ( : Oda Ingeborg sier: rooosa Jonas aka Nopros sier: Gravstein :9 ( : Oda Ingeborg sier: jaa: ) Jonas aka Nopros sier: Søt du <3 Men la Steffen og Steffen til deg på MSN? ( : Oda Ingeborg sier: ja Jonas aka Nopros sier: Haha gd - er lagt til i samtalen. Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) er lagt til i samtalen. Jonas aka Nopros sier: Fun ( : Oda Ingeborg sier: guuuud!! gd - sier: here we go again? Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Hun blocket megja Jonas aka Nopros sier: Fysjameg steffen ( : Oda Ingeborg sier: neiii : O Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Der unblocket hun meg x) ( : Oda Ingeborg sier: jeg har det morro hahha Jonas aka Nopros sier: gøy [email protected] ble lagt til i samtalen. Håndskrift støttes bare for personer i kontaktlisten. Jonas aka Nopros sier: Men Cecilie er ikke her ( : Oda Ingeborg sier: karianne puuus : *<3333 Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: *;( Jonas aka Nopros sier: Men hva gjorde dere EGENTLIG etter at jeg hadde dratt Karianne? [email protected] ble lagt til i denne samtalen. Håndskrift støttes ikke lenger, for ikke alle deltakerne kan vise håndskrevne meldinger. Håndskrevne meldinger blir sendt som tekst. ( : Oda Ingeborg sier: jaaaaaaa karianne . sier: oda pusiii :* <33333333 Wictor sier: Hei alle fjortisser og tøsehoder : ) ( : Oda Ingeborg sier: jeg skal ha rosa gravstøtte : )<3 karianne . sier: : o du skal ikke dø enda da, oda .. haha : p Jonas aka Nopros sier: Okei så er det meningen at jeg skal legge til alle fjortis horer jeg har msn adressa til + mine personlig strippere? gd - sier: PÅ min skal det stå "steffen <3" Wictor sier: "Mamma <3" Jonas aka Nopros sier: ^^ ( : Oda Ingeborg sier: jeg å karianne er proffe strippere : O Jonas aka Nopros sier: :O Bevis det karianne . sier: skjer med skumle folk a? :-O gd - sier: tror jeg ikke før jeg får se det! karianne . sier: hahaha xD Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Det har vi ikke sett noe til 8D karianne . sier: du får ikke se det .. Wictor sier: Ooohh Jonas aka Nopros sier: Prov it ODa Kom hit karianne . sier: haha, det er bare for spesielle personer (: Jonas aka Nopros sier: som meg? (a) gd - sier: Jeg er ganske spesiell da, sånn serr Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: men da er dere ikke pro, da er dere newbs Wictor sier: Spesielle som i downs syndrom? karianne . sier: nei .. ( : Oda Ingeborg sier: aldri kasje for magen karianne hahah : )<333' karianne . sier: haha xD ( : Oda Ingeborg sier: å trygve hahha Jonas aka Nopros sier: Oda se også dra deg hit karianne . sier: neii :-O ( : Oda Ingeborg sier: jeg å trygve var på maxi å han kjøpte bukse,genser shots,strikker og sko : O å alt det på under 10 min : O det ble over 2900:-O Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Lame at dere skryter på dere stripper rykte, da dere bare gjør det for spesielle :R Jonas aka Nopros sier: wOw ingen av fjortis horene eller stripperne er på :O Wictor sier: Soss karianne . sier: går det virkelig ann? : o ( : Oda Ingeborg sier: ja : )<3 Jonas aka Nopros sier: Mm, tviler på at dere kan strippe Wictor sier: Strikker? Wtf ( : Oda Ingeborg sier: ja Wictor sier: Sære folk Jonas aka Nopros sier: Soss vettu ( : Oda Ingeborg sier: jeg er sosseknol knøl* karianne . sier: ja, STRIKKER .. sånn man har i håret, eller rundt beina .. Wictor sier: STRIKKER?! karianne . sier: veldig vanlig Wictor sier: På en gutt?! Jonas aka Nopros sier: Rundt beina ( : Oda Ingeborg sier: rundt beina Wictor sier: Hva faen karianne . sier: ja, S-T-R-I-K-K-E-R! Wictor sier: På en gutt? ( : Oda Ingeborg sier: ja:-O Jonas aka Nopros sier: Folk fra Hamar er kke sunne Wictor sier: Det må jo bare være en jente karianne . sier: jooo : ) Jonas aka Nopros sier: ikke* gd - sier: svart strikk på svart bukse går ann Wictor sier: Men hva med strikk? Hva er poenget? karianne . sier: strikker går ann! Jonas aka Nopros sier: Si det gd - sier: ellers er det egentlig litt for ille for meg man vokser det av seg, er ikke alle her 13 uanset? Wictor sier: Aldri hørt om strikk rundt buksebenet jeg men ( : Oda Ingeborg sier: jeg elsker den nye skolen så jonas hold kjeft : ) Jonas aka Nopros sier: karianne . sier: hvis du har store buksebein, så er ikke det så behagelig å gå med da. en av grunnene kanskje? gd - sier: sant Jonas aka Nopros sier: Du savner meg kanskje bittelitt? (a) karianne . sier: jeg er faktisk 14! hahaha xD gd - sier: jeg har ei bukse jeg må bruke strikk på, eler ha i sokkene ( : Oda Ingeborg sier: pengene men ikke deg : )<333 Wictor sier: Strikk?! Jonas aka Nopros sier: Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Eller fordi det er så jævlig fett, alle de kule har strikk rundt føttene lizzm ;P Jonas aka Nopros sier: Det kaller jeg ei hore Wictor sier: Samene bruker vel røtter Jonas aka Nopros sier: Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Vi er villmenn og bruker ingenting Wictor sier: hjhj gd - sier: Nja, alle de kule fotballprooosa har jo strikk rundt beina ( : Oda Ingeborg sier: ikke mobb meg jeg er litt same Wictor sier: Sweet karianne . sier: jeg elsker pusen min jeg :* <33 intresant? : ) ( : Oda Ingeborg sier: ole:( Jonas aka Nopros sier: Oda er ei Hore ( : Oda Ingeborg sier: jeg hater eivind jeg Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Oda er same som som jeg ( : Oda Ingeborg sier: så fint vil noen kjøpe meg ? : ) karianne . sier: jeg elsker ole, da : ) <33 Jonas aka Nopros sier: Hvem Eivind? ( : Oda Ingeborg sier: jhonsen Jonas aka Nopros sier: Ener folka er rare Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: *By en femtiøring for Oda* ( : Oda Ingeborg sier: neii : _)>3 karianne . sier: jeg er ikke rar! : o Jonas aka Nopros sier: jeg byr 1 kr Wictor sier: 1,50 Jonas aka Nopros sier: Bevis det Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: jeg byr 2 Wictor sier: 3 Jonas aka Nopros sier: 3 kr Wictor sier: 4 gd - sier: 6 Wictor sier: 6 Jonas aka Nopros sier: 8 Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: 89 Wictor sier: 10 1000 AHA! Jonas aka Nopros sier: :O Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: 10k Wictor sier: Gotcha 11k Jonas aka Nopros sier: Det var mye Steffen :O Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: 150k Wictor sier: 200k lol Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: 1mill gd - sier: jeg kan tlby deg noe hverken Samen eller wictor har Wictor sier: 2mill Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: 2mrd Wictor sier: Liten pikk? gd - sier: Stor Jonas aka Nopros sier: ooh Oda er verdt mye karianne . sier: skal jeg bevise at jeg ikke er rar? -.- Jonas aka Nopros sier: Ja kom hit og bevis det karianne . sier: jaa, oda er verdt mer enn dere tilsammen : ) Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Karianne: Alle normale stripper på cam (AA) karianne . sier: hah, nei, jeg skal bort tenk! : ) ( : Oda Ingeborg sier: vet : ) karianne . sier: hva vet du om jeg gjør det eller ikke? ( : Oda Ingeborg sier: hææ? Jonas aka Nopros sier: Pff, jeg har da Ca 7-8 kontakter som stripper for meg (H) (stolt) [email protected] sier: uuh, look how much i care ( : Oda Ingeborg sier: ja sikkert jonas ingen vil strippe for deg ... [email protected] sier: men jeg stikker nå, hadebra [email protected] har forlatt samtalen. Jonas aka Nopros sier: gd - sier: ingen som har lyst til å se flatbreast, ulovlige småjenter uansett da Wictor sier: Hehe Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: haha lol Jonas aka Nopros sier: Hvem har sagt det er småjenter gd - sier: ikke offisielt Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: sagt at du er 18 nå Jonas aka Nopros sier: det går bra med frk. epic boobs hvis noen lurte^^ Wictor sier: frk. fat boobs? [email protected] er lagt til i samtalen. Jonas aka Nopros sier: Who is this? Erling her:D:D sier: ?? gd - sier: hjelper ikk emed store pupper hvis du er feit da!! Wictor sier: Der kom den ja Jonas aka Nopros sier: Hun er ikke feit da Wictor sier: Litt småtjukk? gd - sier: SIKKERT! pix plz Jonas aka Nopros sier: Nop faktisk ikke Wictor sier: Hvis hu ikke er feit, ser det bare teit ut ( : Oda Ingeborg sier: erling hjelp meg : ( [email protected] er lagt til i samtalen. [email protected] er lagt til i samtalen. Jonas aka Nopros sier: Hvem er Erling? Skumle folk Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: #whist Erling her:D:D sier: jeg er erling Jonas aka Nopros sier: Kult Wictor sier: Bruker du strikk, Erling? Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Gutt med rosa skrift = EPIC LOL! Jonas aka Nopros sier: Haha ( : Oda Ingeborg sier: kan ikke alle dere brennes på bålet alle untatt erling : )<33 gd - sier: lolz Erling her:D:D sier: på buksa? ja Jonas aka Nopros sier: Kult Wictor sier: Lol Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Oda: Bare fordi han er femi? tihi Wictor sier: Hvorfor går du med strikk?! Jonas aka Nopros sier: Faen og hore du erda Oda ( : Oda Ingeborg sier: hæ? Erling her:D:D sier: på buksa gjør jeg det Wictor sier: HVORFOR!? ( : Oda Ingeborg sier: jeg er ikke hore jeg er bare veldig veldig løs : ) Wictor sier: Finn et sunt svar til det Jonas aka Nopros sier: Aha Erling her:D:D sier: fordi jeg er soss?' Jonas aka Nopros sier: Haah Wictor sier: Kult da Erling her:D:D sier: neida Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Soss er ihvertfall teit x) Erling her:D:D sier: jeg bor langt oppi åsa Jonas aka Nopros sier: Kult Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Ta seg til takke med et normalt liv Erling her:D:D sier: Jonas aka Nopros sier: Weey, HB postet i DNFK see ya Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Du er løs Jonas :R Jonas aka Nopros sier: Ja, egentlig Wictor sier: Neida, så joda Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Oda er digg LOVE8D :F Jonas aka Nopros sier: Mhm Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: w00t Jonas aka Nopros sier: Litt Ulovlig du np Steffen ( : Oda Ingeborg sier: jeg er den diggeste i verden : )<3333 Jonas aka Nopros sier: Oda er digg ja, men løs gd - sier: okei, da er jeg tilbake, tøser vi forsatt om oda? :-O Jonas aka Nopros sier: Ja Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Jeg har ikke pult henne da : < Det som er ulovlig Wictor sier: Kjipinger! Jonas aka Nopros sier: Sikkert ikke lenge til Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Oda: Du sa til meg igår at du var stygg og feit Jonas aka Nopros sier: Alle jenter sier det ( : Oda Ingeborg sier: hvem bryr seg om det er ulovlig ? Jonas aka Nopros sier: Ikke jeg egentlig Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: hehe, så sant x) Wictor sier: Forstyrrede jente Jonas aka Nopros sier: Forstyrrende Wiciwato ( : Oda Ingeborg sier: hihi : ) Erling her:D:D har forlatt samtalen. gd - sier: De fleste har rett, men ikke Oda 33<3<3<33 Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: femiklumpen stakk! Wictor sier: Godt var det ( : Oda Ingeborg sier: han er ikke femi : )<33 Wictor sier: Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: jo, rosa skrift og strikk på beina er femi! ( : Oda Ingeborg sier: neei gd - sier: han er "utseende-bevisst!" Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Han er ikke homofil også? Wictor sier: jooo Sikkert ( : Oda Ingeborg sier: så fint da... Wictor sier: for deg ja ( : Oda Ingeborg sier: bad boy Jonas aka Nopros sier: omegle er gøy Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: dirty girl oO Wictor sier: naughty kid Jonas aka Nopros sier: Naught Girl det kallenavnet ga vi til ei frue her på skolen hun var nughty naughty Hvem er skall på HW treffet? Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: JEG! Wictor sier: Ikke jeg! Jonas aka Nopros sier: Kult Wiciwato vet jeg ikke om jeg tør å treffe noen gang Wictor sier: How come? Jonas aka Nopros sier: Hvem er mintara hora? Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Du, ikke vær frekk med vennina mi da :-O Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: Jonas aka Nopros sier: Unnskyld tilgitt? (a) Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: spørr hun Wictor sier: Im outa here Jonas aka Nopros sier: Tilgitt mintara? Wictor har forlatt samtalen. gd - har forlatt samtalen. Jonas aka Nopros sier: Du var litt stille syns jeg Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: jada Jonas aka Nopros sier: Æsj, bare de med mint liv igjen ( : Oda Ingeborg sier: jeg er så dum : ( Jonas aka Nopros sier: Ja minst* ( : Oda Ingeborg sier: jeg angrer meg siden jeg var så jævelig dum i går å løs:( Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: hun klinet med 5 stk :-O Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: hva prater folk om a?^o) ( : Oda Ingeborg sier: meg . ( Jonas aka Nopros sier: Gruppesex, var det ikke det vi kalte det? Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: haha, unger Silje, unger x) Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: ok... Jonas aka Nopros sier: Silje er hvor gammel? Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: 16 Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: altså de som er her inne Jonas aka Nopros sier: aha Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: De er 12-13 år gammel x) Jonas aka Nopros sier: 13 - 14* ( : Oda Ingeborg sier: jeg er snart 14 : ) Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: ojda små jo Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: det jeg sier Jonas aka Nopros sier: Øyyh, ikka alt på småe folk er smætt Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: heheh ( : Oda Ingeborg sier: jeg er lav men ikke liten : ) Jonas aka Nopros sier: smått* Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: jo sikkert:P Jonas aka Nopros sier: ^^ ( : Oda Ingeborg sier: jonas jeg har slutta å vokse Jonas aka Nopros sier: Hvordan kjenner du Steffen da Silje? Fett Oda, fett Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Det skulle du likkt å visst Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: exen min som jeg elsker så høyt Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: LOVE Jonas aka Nopros sier: slutta og vokse beina? så de blir hårete? Huff ( : Oda Ingeborg sier: hæ? Jonas aka Nopros sier: Eksen din som du elsker, make sense Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: hehehe Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: haha lol Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: bestevenner() Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Hun er den eneste eksen min som jeg har et bra forhold til da Jonas aka Nopros sier: Det er jo bra... Det blåser kuer forbi vinduet til Amanita Muscaria Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: ( : Oda Ingeborg sier: vis man retter håret på en sau blir det en hund da? : O Jonas aka Nopros sier: Ja, hvem heier vi på mellom Manchester og Barcelona? Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: United! Jonas aka Nopros sier: Tror nok ikke det Oda Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: Barca! ( : Oda Ingeborg sier: manu :*<333 Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Ikke kall det manu SINT [email protected] har forlatt samtalen. Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: ManUtd ^^, ( : Oda Ingeborg sier: joddddda a Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: manu suger Jonas aka Nopros sier: Hah, heier egentlig på manchester, men Silje overbeviste meg. heier på Barcelona jeg Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: manu manu manu manu Jonas aka Nopros sier: Manu= MAnure= gjødsel Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: kjeft Silje, det sårer *;( Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: ;D Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Jonas, hun har type :R ( : Oda Ingeborg sier: jeg skal til marius etter å trygve åååå kristian : ): ): )<3333 Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: kline med alle? Jonas aka Nopros sier: Hvor mye har de betalt da? Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: haha stakkar da:P Jonas aka Nopros sier: et par tre lapper kasnkje? Jeg fikk jo ingenting for 50 kr Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: lol ( : Oda Ingeborg sier: haha stakkar hvem ? : O Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: deg...eller er du sånn? Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: deg, siden du er billig :R Jonas aka Nopros sier: Steffen: Da har hun noe å gjøre når vi to ikke elsker da vit ddu Oda bare er sånn Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: ok:P ( : Oda Ingeborg sier: neii : O Jonas aka Nopros sier: Jo? ( : Oda Ingeborg sier: nei da Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: tihi jenter får lov til alt såe (((= Jonas aka Nopros sier: Alt? Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Oda, du var jo billigere enn Lidl igår T_T Jonas aka Nopros sier: Ja, det var du faktisk ( : Oda Ingeborg sier: hææ Jonas aka Nopros sier: europris og Hvor bor du egentlig Steffen? Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Billigere enn Bunnpris! Vikersund Jonas aka Nopros sier: ouch, den svei nok tenker jeg Er ikke det ved Bergen? Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: lol nei ( : Oda Ingeborg sier: jeg bor i HAMAR : )<3333 Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: hahahah genialt! Jonas aka Nopros sier: Å... Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: hamar...Oo Jonas aka Nopros sier: Ja, Oda og jeg er bønder Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: nicee -.-- Jonas aka Nopros sier: Faen jeg glemte å mate geita :/ Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: #omg Jonas aka Nopros sier: Oda, hvorfor er du på profilen min på Nettby? Skumle kvinnemenneske Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: heter? ( : Oda Ingeborg sier: hææ? jeg ? Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: på nettby Jonas aka Nopros sier: jeg? ( : Oda Ingeborg sier: hæ Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: begge Jonas aka Nopros sier: Jonsnissen oihs heter Oda, tror jeg ( : Oda Ingeborg sier: jeg har ikke hester jeg er ikke bonde uansett så kaller alle meg soss så det såååå... Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: lollollol Jonas aka Nopros sier: Fjortis ( : Oda Ingeborg sier: jeg nei aldri : )<33 Jonas aka Nopros sier: silje var jo ikke så værst hun nei Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Jeg vet :tu: Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: (((= Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: hah Jonas aka Nopros sier: Hvem holder rundt deg på det ene bildet? ( : Oda Ingeborg sier: hæ? Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: ? Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: who me? Jonas aka Nopros sier: http://www.nettby.no/user/file.php?user_id...=61415370#focus I can see a arm Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: hahah kusinen min as Jonas aka Nopros sier: an arm* Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: ( : Oda Ingeborg sier: det er fint å høre om dine kjønnssykdommer : ( Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: hvem? dine? Jonas aka Nopros sier: Kult ( : Oda Ingeborg sier: jonas : )<3 Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: lol Jonas aka Nopros sier: Løsunge Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Jonas da :R ( : Oda Ingeborg sier: er jeg løs? Jonas aka Nopros sier: Mhm Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Du putter ikke snabben opp i fiseringen uten kondom oO Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: faan er jeg den eneste normale her elr....(= Jonas aka Nopros sier: Hah tror nok det Silje ( : Oda Ingeborg sier: jeg er ikke som eline ass :-O Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Silje, jeg leker fjortis :R Jonas aka Nopros sier: Spørs hvordan du definerer normal da Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: hehehe Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Du vet jeg er en skikkelig fyr til vanlig Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: jeg er fasiten på normal;) Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: lol nei Jonas aka Nopros sier: Mange fjortis grupper du var med i da Silje Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: LOL Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: hehehe seff ( : Oda Ingeborg sier: jeg er helt normal jeg : ) Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: blitt med i mange etterhvert vettu...å orker kke slette haha nei as Jonas aka Nopros sier: en jeg orket men* Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Vis det er normalt å kline med 5 stk på en dag, så ja da er du normal Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: okei greit hun er normal ^^ ( : Oda Ingeborg sier: vet : ) jeg er heeelt normal : ) Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: Jonas aka Nopros sier: men hvis man har samtlige kjønnsykdommer som fins, er man normal da henviser til Oda her Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: hahaha lol NEI! ( : Oda Ingeborg sier: hva faen snakk nork di : ) norsk du* Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: vær seriøs..har dere kjønnssykdommer? HMM Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Jeg som skulle til å snakke nork :R Jonas aka Nopros sier: Synes jeg snakker ypperlig norsk jeg ( : Oda Ingeborg sier: jaja Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Jeg har ikke kjønnsykdomer av normale grunner ^^, Jonas aka Nopros sier: Nei Silje, har nok ikke det så du kan være helt trygg Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: oki:P ikke det at jeg hadde brydd meg...men liksom... Jonas aka Nopros sier: Mhm Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: O'rly? Jonas aka Nopros sier: Orly flyplass er digg Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Så vis typen din har aids Silje, så driter du i det oO Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: hahaha Jonas aka Nopros sier: Pfff, nei men hvis JEG har det så driter hun i det Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: nei men jeg har ikke tenkt å ligge med noen av dere Jonas aka Nopros sier: depressivt ( : Oda Ingeborg sier: jeg driter i jonas vis han har aids Jonas aka Nopros sier: Før slippe noen piller opp coctailen din da Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Damn *;( Jonas aka Nopros sier: fær* får* Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: Jonas aka Nopros sier: Svensk tastatur Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: lool ( : Oda Ingeborg sier: jeg er en svensk blondine : )<33 Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: lolloolLOLlæl Jonas aka Nopros sier: nr 1 du er norsk nr 2 du har negerhår Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: løl* ( : Oda Ingeborg sier: hæ? Jonas aka Nopros sier: -.- brunt hår d om du vil Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: er det mulig:P Jonas aka Nopros sier: eller brunette Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: du vet en ting eller? negere har svart hår(I) ( : Oda Ingeborg sier: ææ? jeg har ikke svart hår da ... Jonas aka Nopros sier: Brunt da Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: ( : Oda Ingeborg sier: ja Jonas aka Nopros sier: Rosa skrift er kult.. Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: http://withaplum.files.wordpress.com/2008/...sse_468x316.jpg Ikke nødvendigvis Silje ( : Oda Ingeborg sier: det er to heeeelt forskjellige ting det ! Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: hhe men du skjønte poenget mitt steffen ; ) Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Joda, men gøy å motbevise ^^, Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: -...- Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: (AA) Jonas aka Nopros sier: Faen, jeg har fått Rise too the ocation av Kurt fuckings nilsen på hjernen ( : Oda Ingeborg sier: javell... Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: lol Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: haha aldri hørt om engang liksom:D Jonas aka Nopros sier: lol liksom ( : Oda Ingeborg sier: hade da ! jeg vet dere elsker meg trenger ikke å si det ; )<333 Jonas aka Nopros sier: Løsunge ( : Oda Ingeborg sier: jeg er ille løs jonas : ) jeg er glad i deg å : )<3 Jonas aka Nopros sier: Hade btw Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: http://3.bp.blogspot.com/_nRODRNbBSNM/SaPi...ander+Rybak.JPG enda et untak Silje Jonas aka Nopros sier: Kom hit da du får 500 ( : Oda Ingeborg sier: jeg skal til trygve å sånn jeg sådet sååå : ) ( : Oda Ingeborg har forlatt samtalen. Silje <3Stabæk Fotball [L]A. sier: omg seriøst Jonas aka Nopros sier: Stod Alexander Rybak bakerst i linken RYSOLL Endelig bare likeverdige mennesker igjen RYROLL* Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: 8D Silje <3Stabæk Fotball [L]A. har forlatt samtalen. Jonas aka Nopros sier: Faen Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Da var det bare oss to Jonas aka Nopros sier: Rakk ikke legge Silje til en gang Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: haha :R Jonas aka Nopros sier: Legg til hora da Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: Du får ikke msn hennes 8D Jonas aka Nopros sier: Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: hun er min Jonas aka Nopros sier: sure, men legg hun til artig og prate med et eldre kvinnemenneske Steffen Sameboe(L)Alta IF (L) sier: hun logget av :R Jonas aka Nopros sier: Fitte :S Jeg føler meg fjortis. Og jeg liker det absolutt ikke Jeg er ikke sånn til vanlig Sure not :!: Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) ...jeg våkna nå. Har overlevd på 2x redbull og viljestyrke jeg. Endret 27. mai 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hvis dere kjeder dere VEEELDIG; Pls. Stopp. Jeg føler meg fjortis. Og jeg liker det absolutt ikke Det er fordi du er det. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg føler meg fjortis. Og jeg liker det absolutt ikke Det er fordi du er det. Takk for bekreftelsen. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Ola, du er bare ekkel nå. Jeg får prøve å komprimere alt sånn at det føles som jeg har åtte. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Skal jeg stikke å kjøpe is til La grand finalè eller ikke? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Skal jeg stikke å kjøpe is til La grand finalè eller ikke? GJØR DET, GJØR DET!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg