fargoth Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg laget meg nettopp tre hamburgere, for så å klare å miste dem på gulvet med dressingsiden ned. Jeg har ikke følt meg så inkompetent siden den gangen jeg presterte å skli en hel rykende varm og ferdigkuttet pizza rett av brettet og ned langs veggen hvorpå alle stykkene samlet seg i en liten haug i et skittent hjørne nederst ved dørkarmen. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg laget meg nettopp tre hamburgere, for så å klare å miste dem på gulvet med dressingsiden ned. Jeg har ikke følt meg så inkompetent siden den gangen jeg presterte å skli en hel rykende varm og ferdigkuttet pizza rett av brettet og ned langs veggen hvorpå alle stykkene samlet seg i en liten haug i et skittent hjørne nederst ved dørkarmen. Been there, done that! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg laget meg nettopp tre hamburgere, for så å klare å miste dem på gulvet med dressingsiden ned. Jeg har ikke følt meg så inkompetent siden den gangen jeg presterte å skli en hel rykende varm og ferdigkuttet pizza rett av brettet og ned langs veggen hvorpå alle stykkene samlet seg i en liten haug i et skittent hjørne nederst ved dørkarmen. Stakkars deg, *kosepå* Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg kjøpte naturligvis en tipakning med burgere, så jeg lider ingen nød. Men litt kjipt å måtte vaske gulvet og frese opp panna en gang til når man står der sulten som en ulv selvsagt.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Synd fargoth, jeg surfer på nettet mens mor mi steker maten as we speak ^^ Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Nyt det mens du kan. Andre matlagende kvinner kommer dessverre med ubehagelige forpliktelser. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Haha, hva gjør folk? Selv leser jeg morsome ting fra MSN chatten i går gd - sier: Har du ikke tengt å fortelle dem om Ida-marie da, Jonas? Trodde dere hadde noe på gang jeg Jonas aka Nopros sier: Woot, NEI ikke fortell dem om henne! cecilie sier: jooooo Jonas aka Nopros sier: cecilie sier: gjør det Jonas aka Nopros sier: Hahah cecilie sier: jeg vil vite ALT ( : Oda Ingeborg sier: jonas er du uto Jonas aka Nopros sier: Woot nei cecilie sier: nå har du begynt å få meg nyskjerrig, å da må du fortsette å fortelle gd - sier: Ja, jonas? Er du utro mot lillesøstera mi? Jonas aka Nopros sier: Faen da ( : Oda Ingeborg sier: er jeg lillesøstra di ? : O gd - sier: Du sliter så sinnsykt! Steffen Sameboe Alta IF sier: Oda var pen Jonas aka Nopros sier: agree gd - sier: pics plz! Jonas aka Nopros sier: PEDOBEAR cecilie sier: jeg er lillesøstra di ( : Oda Ingeborg sier: hææ? gd - sier: Få se hva du er utro mot henne med! Jonas aka Nopros sier: Andrea og Camilla er søstrene mine cecilie sier: ( : Oda Ingeborg sier: å jeg er din perfekte kjæreste : )<333 Jonas aka Nopros sier: Les de siste sidene i DNFk both of you Steffen Sameboe Alta IF sier: Er du Frk.Epicboobs? Jonas aka Nopros sier: Min Oda? Neinei ( : Oda Ingeborg sier: haha jeg ler Jonas aka Nopros sier: Oda er ikke frk. epic boobs cecilie sier: jeg å, men vet ikke hvorfor - skjønner ikke en drit Jonas aka Nopros sier: Hva? cecilie sier: jeg ler Steffen Sameboe Alta IF sier: så du går bak ryggen til Oda med Epic boobs? Jonas aka Nopros sier: Les de siste sidene i DNFk Steffen og Steffen Neihh, frk. epic boobs er bare... tidsfordriv :l :l ( : Oda Ingeborg sier: jeg skjønner ikke nerdesptåk snakk norsk cecilie sier: folkens? Jonas aka Nopros sier: cecilie sier: jeg skjønner INGENTING av det her Jonas aka Nopros sier: Haha Epic = nerdesptåk hva hva nerdesptåk ( : Oda Ingeborg sier: hade mine kjere nerde venner jeg er glad i dere <33333 : **** Jonas aka Nopros sier: Hva er det for nooooe ( : Oda Ingeborg sier: det du snakker Jonas aka Nopros sier: Gald i dg og vettu Oda nerdesptåk nerdesptåk Steffen Sameboe Alta IF sier: Glad i meg allerede cecilie sier: åh, skjerp dere, jeg skjønner jo ingenting ( : Oda Ingeborg sier: nei jeg elsker deg :* Steffen Sameboe Alta IF sier: Det jeg sa Jonas aka Nopros sier: You are good Steffen, verry good ^^ Vi er glad i deg og Cecilie cecilie sier: nå snakker vi om no jeg også skjønner jeg er glad i dere også Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Nå ble jeg sulten av alt snakket om mat! News: Jeg fikk ordna meg jobbintervju i morra! Quality Spa & Resort. Jeg driter i Meny! De får så mange forespørsler så ... Endret 27. mai 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Synd fargoth, jeg surfer på nettet mens mor mi steker maten as we speak ^^ me2 Endret 27. mai 2009 av Svartasmeden Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg bor hjemme OG lager mat sjøl. :000000 Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg lager også oftest maten selv Mest når jeg er hos mamma da Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg er mett. Ble mer enn nok til en sabla førsteklasses lunsj i mårra og Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) wienerpølser i brød...sjäbba Blåser kuer forbi vinduet mitt:( Muuuuuuuuuuuu......... Endret 27. mai 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 wienerpølser i brød...sjäbba Blåser kuer forbi vinduet mitt:( Muuuuuuuuuuuu......... Høres skummelt ut Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hva har du røyka nå soppen? NP: Kamelot - forever Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Nudler er greit som hurtigmat. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 CL finale ikveld! Yeah! Får håpe at Barcelona mister vettet og skyter baklengsmål da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg