CypheroN Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Dere er grusomme. Mister apetitten av bildene deres. Sorry, det var ikke poenget. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg forebinder pizza og brus med LAN-parties. Og det er ingenting som er bedre enn et godt og kjært LAN-party. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Og det er ingenting som er bedre enn et godt og kjært LAN-party. Huff huff. Bare vent å se. Det kommer snart. (Dette er du for ung til å skjønne) Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Sorry, det var ikke poenget. Ntåh, du er tilgitt I GUESS. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Og det er ingenting som er bedre enn et godt og kjært LAN-party. Huff huff. Bare vent å se. Det kommer snart. (Dette er du for ung til å skjønne) Er ikke du yngre enn meg?... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Er ikke du yngre enn meg?... Ikke mentalt. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Blir ikke skikkelig lanparty uten at noen svir en pizza. Husker engang når en smart fyr fant ut at det ikke var så lurt å sette på pizza og legge seg til å sove mens man venter. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Aner jeg et snev av elitisme her? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Aner jeg et snev av elitisme her? På hvilken måte er dette elitisme? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Gjett hva ?? Jeg har fått spillet nu Jeg spillte det faktiskt nesten lagg fritt på Medium Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Test Drive unlimited På en Acer Aspire 5930G Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Nå skal jeg kose meg med en film jeg har utsatt lenge med å se: The Royal Tenenbaums. Jeg elsker Wes Andersons arbeid av hele mitt hjerte, så dette må jo bli bra! Den prøvde jeg å se når den kom ut, da var jeg liten og syntes den var gørrkjedelig. Den var helt fantastisk og leverte i beste Wes Anderson-stil. Definitivt blant top3 Wes Anderson-filmer og helt klart en av de flotteste filmene jeg har sett. Aner jeg et snev av elitisme her? På hvilken måte er dette elitisme? Elitisme er limet i et hvert godt forhold. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 Er forumet styrt av sosialistiske kontrollfriker? Kan ikke snakke for alle, men jeg er sosialliberaler med vekt på det liberale... Om jeg får bestemme er det meste lov så lenge man følger Kardemommeloven. Men jeg tror også på å ha trafikkregler i trafikken. Det blir færre kollisjoner på den måten. Send meg gjerne en PM hvis du føler deg urettmessig kontrollert. Geir Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Min begrensede erfaring tilsier ihvertfall at man blir behandlet saklig og objektivt så fremt man henvender seg langt nok opp i systemet. Man kan klage både til administratorer, innholdsansvarlig og ansvarlig redaktør, og om alt annet skulle feile kan man alltids gi ny mening til frasen "den femte statsmakt", forutsatt at man har en god nok sak. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Alle som vil ha hjemmelaga chili con carne med Loff og salat er hjertlig velkommen til meg! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Og for de som takker seg med tomatsuppe og egg er hjertelig velkomne til meg! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Og for de som takker seg med tomatsuppe og egg er hjertelig velkomne til meg! Taper! Er så glad i deg atte Wici Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Alle som vil ha hjemmelaga chili con carne med Loff og salat er hjertlig velkommen til meg! I`ll be there. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg