Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Når jeg gikk på ungdomsskolen var det en overraskelse om jeg kom tidsnok til timen...

Vekkerklokka mi var vanligvis bussen som kjørte forbi huset.

Endelig noen som vet hvordan det er og komme seg opp på mårran. :)

Lenke til kommentar
I know a guy who bought a big bag of horse oats and just ate those for awhile. Eventually he got sick and the doctor determined that he had scurvy. "Eat a pizza, aren't you in college? What's wrong with you?"

Da vet vi det, ikke spis dyremat.

Alt man lærer av tråder hvor folk prater om hva de gjorde da de var fattige studenter.

Hadde han tenkt litt på forhånd hadde han brukt tilsvarende beløp som legekonsultasjonen uansett kom på til å kjøpe seg en sitrusfrukt til dagen, og dermed unngår årsaken til at han havnet der i utgangspunktet. Forøvrig hørte jeg om en lokal bonde her i fra som levde på slike pellets man mater kyr med og melk..
Lenke til kommentar
Da jeg gikk på ungdomskola gjorde jeg narr av læreren og alle trodde jeg ville bli seriemorder iogmed at jeg tegna heftige tegninger hele tia på hvordan jeg ville drepe lærerne :ph34r:

Hahaha :!: Husker en gang at en som jeg i klassen min som tegnet bilde av læreren min som sagde en i to med motorsag, så var det snakkeboble der det sto: "Dette så jeg på film en gang" xD

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...