Underpants Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 vet jeg er altfor mye borte.. Må begynne og sjerpe meg. Har klart og vært på skolen 1 hel uke uten og komme forseint. Jeg er god på skolen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Når jeg gikk på ungdomsskolen var det en overraskelse om jeg kom tidsnok til timen... Vekkerklokka mi var vanligvis bussen som kjørte forbi huset. Endelig noen som vet hvordan det er og komme seg opp på mårran. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 I know a guy who bought a big bag of horse oats and just ate those for awhile. Eventually he got sick and the doctor determined that he had scurvy. "Eat a pizza, aren't you in college? What's wrong with you?" Da vet vi det, ikke spis dyremat. Alt man lærer av tråder hvor folk prater om hva de gjorde da de var fattige studenter. Hadde han tenkt litt på forhånd hadde han brukt tilsvarende beløp som legekonsultasjonen uansett kom på til å kjøpe seg en sitrusfrukt til dagen, og dermed unngår årsaken til at han havnet der i utgangspunktet. Forøvrig hørte jeg om en lokal bonde her i fra som levde på slike pellets man mater kyr med og melk.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg var jo lur, å hadde PCen rett ved senga... ble mange sene kvelder med Heroes 2 og slikt... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Da jeg gikk på ungdomskola gjorde jeg narr av læreren og alle trodde jeg ville bli seriemorder iogmed at jeg tegna heftige tegninger hele tia på hvordan jeg ville drepe lærerne Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Da jeg gikk på ungdomskola gjorde jeg narr av læreren og alle trodde jeg ville bli seriemorder iogmed at jeg tegna heftige tegninger hele tia på hvordan jeg ville drepe lærerne Hahaha :!: Husker en gang at en som jeg i klassen min som tegnet bilde av læreren min som sagde en i to med motorsag, så var det snakkeboble der det sto: "Dette så jeg på film en gang" xD Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Vel, avatarene dine hjelper jo mot akkurat det, da det florerer med militæreffekter. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Har lyst til å gjøre noe fornuftig i dag, men kommer ikke på noe Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 lol @ video som lagger :!: Har lyst til å gjøre noe fornuftig i dag, men kommer ikke på noe Sette inn penger på kontoen til meg er da fornuftig Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Har lyst til å gjøre noe fornuftig i dag, men kommer ikke på noe Sette inn penger på kontoen til meg er da fornuftig Neppe! Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Er forumet styrt av sosialistiske kontrollfriker? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Er forumet styrt av sosialistiske kontrollfriker? hVA MENER DU? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Er forumet styrt av sosialistiske kontrollfriker? omtrent Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Var det jeg fryktet ja Kan føle det på kroppen Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Var det jeg fryktet ja Kan føle det på kroppen Va har sjedd? Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Det er mellom meg og noen moderatorer "hysj da, snille snille folk ja " Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Det er mellom meg og noen moderatorer "hysj da, snille snille folk ja " Så ta det med dem på PM. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Nå skal jeg kose meg med en film jeg har utsatt lenge med å se: The Royal Tenenbaums. Jeg elsker Wes Andersons arbeid av hele mitt hjerte, så dette må jo bli bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg