b-real Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Oh, you wish!Nei...egentlig ikke. Var iallefall det en fikk høre en periode her..dog..kan hende det var noen år siden.. Merkelig det hvordan årene bare flyr forbi og en ikke klarer helt å plassere hva som skjedde når.. For få "knagger" og anledninger i det siste...alt flyter bare sammen i ei stor smørje av drit liksom.. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 NE: Pulverpadder!NP: Lifehouse - Storm(har hadd den på repeat i hele dag ) NH: På do. Stolt av deg. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg er ensom *klem* Så flott person som du er, kommer du til å finne noen! Bare å tenke positivt. Ring noen venner i morgen kanskje? Så slipper du å sitte her! Er bare vi som ikke har noe bedre å gjøre som fordriver tiden her inne. Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Stolt av deg. Ble positivt overasket over Lifehouse når jeg hørte litt på de Nei, får nesten løpe på do før det renner over. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg er ensom *klem* Så flott person som du er, kommer du til å finne noen! Bare å tenke positivt. Ring noen venner i morgen kanskje? Så slipper du å sitte her! Er bare vi som ikke har noe bedre å gjøre som fordriver tiden her inne. Aww, takk Skal se hva som skjer. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Nei, får nesten løpe på do før det renner over. Takk for det bildet i hodet mitt. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Ble positivt overasket over Lifehouse når jeg hørte litt på de Det varmer hjertet mitt å høre. Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Nei, får nesten løpe på do før det renner over. Takk for det bildet i hodet mitt. You're very welcome^^ Bare av intresse, hva var det bildet? Nie: Likewise, sort of Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Franskmenna kan det der med film. Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Franskmenna kan det der med film. Film og kjernekraft, det eneste de har fått til riktig(mer eller mindre) Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Bare av intresse, hva var det bildet? sprutbæsj. lol Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 sprutbæsj. lol For å ha sagt det, så var det ikke den veien trykket sto. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Men det var det første jeg tenkte på med den formuleringa. Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Men det var det første jeg tenkte på med den formuleringa. Da beklager jeg. EDIT- NP: Tom McRae - Set the Story Straight <Fantastisk. Endret 26. januar 2008 av edge Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hmm... morgen folkens. Her kommer jeg hjem, og det første jeg får høre om er sprutbæsj =/ Hva skjer med verden? Eller, vent. Det er DNFK vi snakker om... Ellers tror Eplefe at jeg er sørpefull, hvor hun har det fra vet jeg ikke. Jeg klarer da fint å stå på to ben, snøvler ikke, og tør påstå at jeg ikke er spesielt svimmel, atm... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 NP: Tom McRae - Set the Story Straight <Fantastisk. Yes in deed! Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Her kommer jeg hjem, og det første jeg får høre om er sprutbæsj =/ Hva skjer med verden? Eller, vent. Det er DNFK vi snakker om... She started it.. *mumle* Lenke til kommentar
Nie Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 MrB: Om Eplefe sier du er sørpe full, så er du sørpe full. Enkelte av oss har erfart the hard way at hun har rett. o_O Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Ellers tror Eplefe at jeg er sørpefull, hvor hun har det fra vet jeg ikke. Jeg klarer da fint å stå på to ben, snøvler ikke, og tør påstå at jeg ikke er spesielt svimmel, atm... Du har glemt mellomrom foran de tre punktumene dine. Hvis ikke det er et tegn på at du er sørpe full så vet ikke jeg. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 MrB: Om Eplefe sier du er sørpe full, så er du sørpe full. Enkelte av oss har erfart the hard way at hun har rett. o_O Jammen, jeg har ikke rørt noe med alkohol i jo =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg