Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Oh, you wish!
Nei...egentlig ikke. Var iallefall det en fikk høre en periode her..dog..kan hende det var noen år siden..

Merkelig det hvordan årene bare flyr forbi og en ikke klarer helt å plassere hva som skjedde når..

For få "knagger" og anledninger i det siste...alt flyter bare sammen i ei stor smørje av drit liksom..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er ensom :(

*klem*

Så flott person som du er, kommer du til å finne noen! :) Bare å tenke positivt. Ring noen venner i morgen kanskje? Så slipper du å sitte her! Er bare vi som ikke har noe bedre å gjøre som fordriver tiden her inne.

Lenke til kommentar
Jeg er ensom :(

*klem*

Så flott person som du er, kommer du til å finne noen! :) Bare å tenke positivt. Ring noen venner i morgen kanskje? Så slipper du å sitte her! Er bare vi som ikke har noe bedre å gjøre som fordriver tiden her inne.

Aww, takk :) Skal se hva som skjer.

Lenke til kommentar

Hmm... morgen folkens. :)

Her kommer jeg hjem, og det første jeg får høre om er sprutbæsj =/ Hva skjer med verden? Eller, vent. Det er DNFK vi snakker om...

Ellers tror Eplefe at jeg er sørpefull, hvor hun har det fra vet jeg ikke. Jeg klarer da fint å stå på to ben, snøvler ikke, og tør påstå at jeg ikke er spesielt svimmel, atm...

Lenke til kommentar
Ellers tror Eplefe at jeg er sørpefull, hvor hun har det fra vet jeg ikke. Jeg klarer da fint å stå på to ben, snøvler ikke, og tør påstå at jeg ikke er spesielt svimmel, atm...

Du har glemt mellomrom foran de tre punktumene dine. Hvis ikke det er et tegn på at du er sørpe full så vet ikke jeg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...