Gjest Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 http://open.spotify.com/track/4sDXeJQbrKof1KwzSOY0oo Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Hvorfor det? edit: Oh, well. Off to work. Endret 27. mai 2009 av bazukh Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Bør holde i massevis. Punkter er det letteste, da snakker du friere og får anledning til å vise at du veit hva du snakker om, eller i hvertfall late som (selv satt jeg oppe natta før eksamen i tiende klasse og skreiv om lys og stråling - et tema jeg den dag i dag veit null om. Klarte likevel å snakke meg til en femmer). Dæven, jeg hadde nøyaktig det samme på min eksamen i 10. klasse.. Angående det at du er mrs. seriøs. Jeg eier ikke humor og er grunnet det alltid dønn seriøs. Skal vi gifte oss? Endret 27. mai 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg er halvutdannet prest, så kan godt vie dere. God mornings, forresten! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Morgen. Torg3r fortalte at klokka mi hadde ringt i over et kvarter før han vekte meg. Tror jeg lå i koma i natt =] Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Bør holde i massevis. Punkter er det letteste, da snakker du friere og får anledning til å vise at du veit hva du snakker om, eller i hvertfall late som (selv satt jeg oppe natta før eksamen i tiende klasse og skreiv om lys og stråling - et tema jeg den dag i dag veit null om. Klarte likevel å snakke meg til en femmer). Dæven, jeg hadde nøyaktig det samme på min eksamen i 10. klasse.. Angående det at du er mrs. seriøs. Jeg eier ikke humor og er grunnet det alltid dønn seriøs. Skal vi gifte oss? Boooortsett fra på TG Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Morgen. Torg3r fortalte at klokka mi hadde ringt i over et kvarter før han vekte meg. Tror jeg lå i koma i natt =] Jeg hørte vekkerklokka di pep før jeg gikk i dusjen, og den pep når jeg kom ut igjen og, så du sov nok ganske tungt kan man si Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Boooortsett fra på TG Gud vet hva slags dop noen må ha lurt i meg der.. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Fjortis msn samtale er jo gøy Hva gjorde dere med Cecilie etter jeg hadde dratt? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Morgen. Torg3r fortalte at klokka mi hadde ringt i over et kvarter før han vekte meg. Tror jeg lå i koma i natt =] Jeg hørte vekkerklokka di pep før jeg gikk i dusjen, og den pep når jeg kom ut igjen og, så du sov nok ganske tungt kan man si Oh yes. Kan ha noe med at hver natt nå har jeg hatt under fire timer søvn. Awesome! Boooortsett fra på TG Gud vet hva slags dop noen må ha lurt i meg der.. Det må ha vært en kombinasjon av dårlig mat, mye energidrikke, lite søvn, kontant støy og forvirrende miljø. Den som ikke blir unormal på TG er ikke normal. (høhø, ordspill..) Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg hadde en drøm i natt som tok plass i en forlatt gruve. Stedet ligna på barneskola og handlinga var en blanding mellm The Last Samurai, Alien, Doomsday, Knight Rider, Indiana Jones og Pirates of teh carribbean . Burde jeg vurdere psykolog? Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Neeida Mikkel. Jeg bråvåkner av metallisk støy med jevne mellorom , varer bare 1 sekund men fortsatt syko jævlig. Så tror du er mer normal med dine filmdrømmerl Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Så det var normalt at jeg med vilje skjærte meg gjentatte ganger med samuraisverd, krabba gjennom ei pygmegruve, ble bitt av en slange og måtte slåss med en gammel mann som ligna på styggen sjøl mens ei gammel kjerring prøvde å suge slangegifta ut av fingern min? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Kanskje ikke helt normalt, Mikkel. Kutte ut film en måneds tid? Lese Donald, kanskje? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Kanskje ikke helt normalt, Mikkel. Kutte ut film en måneds tid? Lese Donald, kanskje? Så, gutt som han er, så ønsker du heller at han skal ha sexuelle drømmer om en and med rosa sløyfe på hodet? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Dilemmas: Om du måtte velge mellom Dolly og Minni, hvem ville du helst tredd på deg? Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Kanskje ikke helt normalt, Mikkel. Kutte ut film en måneds tid? Lese Donald, kanskje? Donal Duck gives evil dreams Var etter jeg sluttet med Donald at marerittene mine forsvant Ja Mikkel helt normalt.Alle har sære drømmer Jeg sloss for eksempel som en ninja i et varelager, der jeg var alene mot 20 nære venner . hoppet å spratt rundt mens jeg svingte sverd å armer Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Minni, helt klart. Klarer ikke helt å forklare hvorfor, men det er noe som sjarmerer mer ved tanken på Minni enn Dolly. Kanskje det faktum at Donald ikke har vært der før meg, men vet ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg