Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Bør holde i massevis. Punkter er det letteste, da snakker du friere og får anledning til å vise at du veit hva du snakker om, eller i hvertfall late som (selv satt jeg oppe natta før eksamen i tiende klasse og skreiv om lys og stråling - et tema jeg den dag i dag veit null om. Klarte likevel å snakke meg til en femmer).

Dæven, jeg hadde nøyaktig det samme på min eksamen i 10. klasse..

Angående det at du er mrs. seriøs. Jeg eier ikke humor og er grunnet det alltid dønn seriøs. Skal vi gifte oss?

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Bør holde i massevis. Punkter er det letteste, da snakker du friere og får anledning til å vise at du veit hva du snakker om, eller i hvertfall late som (selv satt jeg oppe natta før eksamen i tiende klasse og skreiv om lys og stråling - et tema jeg den dag i dag veit null om. Klarte likevel å snakke meg til en femmer).

Dæven, jeg hadde nøyaktig det samme på min eksamen i 10. klasse..

Angående det at du er mrs. seriøs. Jeg eier ikke humor og er grunnet det alltid dønn seriøs. Skal vi gifte oss?

Boooortsett fra på TG :)

Lenke til kommentar
Morgen.

Torg3r fortalte at klokka mi hadde ringt i over et kvarter før han vekte meg. Tror jeg lå i koma i natt =]

Jeg hørte vekkerklokka di pep før jeg gikk i dusjen, og den pep når jeg kom ut igjen og, så du sov nok ganske tungt kan man si :p

Lenke til kommentar
Morgen.

Torg3r fortalte at klokka mi hadde ringt i over et kvarter før han vekte meg. Tror jeg lå i koma i natt =]

Jeg hørte vekkerklokka di pep før jeg gikk i dusjen, og den pep når jeg kom ut igjen og, så du sov nok ganske tungt kan man si :p

Oh yes. Kan ha noe med at hver natt nå har jeg hatt under fire timer søvn. Awesome!

Boooortsett fra på TG :)

Gud vet hva slags dop noen må ha lurt i meg der..

Det må ha vært en kombinasjon av dårlig mat, mye energidrikke, lite søvn, kontant støy og forvirrende miljø. Den som ikke blir unormal på TG er ikke normal. (høhø, ordspill..)

Lenke til kommentar

Så det var normalt at jeg med vilje skjærte meg gjentatte ganger med samuraisverd, krabba gjennom ei pygmegruve, ble bitt av en slange og måtte slåss med en gammel mann som ligna på styggen sjøl mens ei gammel kjerring prøvde å suge slangegifta ut av fingern min?

Lenke til kommentar
Kanskje ikke helt normalt, Mikkel. Kutte ut film en måneds tid? Lese Donald, kanskje?

Donal Duck gives evil dreams :cry:

Var etter jeg sluttet med Donald at marerittene mine forsvant

Ja Mikkel helt normalt.Alle har sære drømmer

Jeg sloss for eksempel som en ninja i et varelager, der jeg var alene mot 20 nære venner . hoppet å spratt rundt mens jeg svingte sverd å armer :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...