Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

O.o oida. det hørtes vondt ut. Har noe av det samme med hoftene mine. Er no herk.
Her er det fingre, håndledd, albue, skulder, nakke, rygg, en sjelden gang hofta og nesten alltid knærne. Det er en av grunnene til at jeg går på NAV. Skal liksom finne ut hva jeg faktisk KAN gjøre.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
O.o oida. det hørtes vondt ut. Har noe av det samme med hoftene mine. Er no herk.
Her er det fingre, håndledd, albue, skulder, nakke, rygg, en sjelden gang hofta og nesten alltid knærne. Det er en av grunnene til at jeg går på NAV. Skal liksom finne ut hva jeg faktisk KAN gjøre.

oi. stakars. Nå fikk jeg vondt av deg her jeg ligger.

synes det er mange som har sånne smerter forsjellige steder, men som legene aldri finne ut av hva er :/

Lenke til kommentar

Vært gjennom MR flere ganger. Og ultralyd. Og de har tatt blodprøver og poket og pirket. Tilslutt så føler man nesten at de tror man lyver om symptomene fordi de ikke finner ut hva som er galt. Nå venter jeg på en innkallelse til sykehuset. Gudene må vite når den kommer. Da skal jeg bli der et døgn eller to mens de observerer meg. Med min flaks så er jeg nesten fin akkurat da.

Lenke til kommentar
Vært gjennom MR flere ganger. Og ultralyd. Og de har tatt blodprøver og poket og pirket. Tilslutt så føler man nesten at de tror man lyver om symptomene fordi de ikke finner ut hva som er galt. Nå venter jeg på en innkallelse til sykehuset. Gudene må vite når den kommer. Da skal jeg bli der et døgn eller to mens de observerer meg. Med min flaks så er jeg nesten fin akkurat da.

er alltid sånn. når du først går til legen er du blitt frisk.

Men lykketil. Kan jo hende de finner ut hva som er galt. Å det hadde jo vært flottersen =]

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Åhh nå må jeg sove !

 

Har diskutert om hvordan få folk på talefot med deg. Vi konkluderte med at jeg bruker det så kalte "minne" i hjernen feil siden jeg finner feil ved ting veldig fort, og ikke hva som er bra.

 

Men "minne" så tenker jeg på nesten det samme som "Ram" i PC.

Lenke til kommentar

Skriv minst mulig. Siden dette er stoff du har jobbet med en stund skal det jo sitte ganske godt allerede, og om du vil ha toppkarakter på muntligeksamen kan du ikke være avhengig av notater. Selv hadde jeg ikke med meg mer av notater enn en kort, kort liste med kulepunkter.

 

Altså, ikke fremfør ord, fremfør kunnskap.

Endret av Gapwick
Lenke til kommentar
Skriv minst mulig. Siden dette er stoff du har jobbet med en stund skal det jo sitte ganske godt allerede, og om du vil ha toppkarakter på muntligeksamen kan du ikke være avhengig av notater. Selv hadde jeg ikke med meg mer av notater enn en kort, kort liste med kulepunkter.

 

Altså, ikke fremfør ord, fremfør kunnskap.

 

 

Men i svarte da :) Jeg har 3 timer å pugge møkket på :p

Lenke til kommentar

Bør holde i massevis. Punkter er det letteste, da snakker du friere og får anledning til å vise at du veit hva du snakker om, eller i hvertfall late som (selv satt jeg oppe natta før eksamen i tiende klasse og skreiv om lys og stråling - et tema jeg den dag i dag veit null om. Klarte likevel å snakke meg til en femmer).

Endret av Hoppende Bryster
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...