L4r5 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 O.o oida. det hørtes vondt ut. Har noe av det samme med hoftene mine. Er no herk.Her er det fingre, håndledd, albue, skulder, nakke, rygg, en sjelden gang hofta og nesten alltid knærne. Det er en av grunnene til at jeg går på NAV. Skal liksom finne ut hva jeg faktisk KAN gjøre. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 O.o oida. det hørtes vondt ut. Har noe av det samme med hoftene mine. Er no herk.Her er det fingre, håndledd, albue, skulder, nakke, rygg, en sjelden gang hofta og nesten alltid knærne. Det er en av grunnene til at jeg går på NAV. Skal liksom finne ut hva jeg faktisk KAN gjøre. oi. stakars. Nå fikk jeg vondt av deg her jeg ligger. synes det er mange som har sånne smerter forsjellige steder, men som legene aldri finne ut av hva er :/ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Vært gjennom MR flere ganger. Og ultralyd. Og de har tatt blodprøver og poket og pirket. Tilslutt så føler man nesten at de tror man lyver om symptomene fordi de ikke finner ut hva som er galt. Nå venter jeg på en innkallelse til sykehuset. Gudene må vite når den kommer. Da skal jeg bli der et døgn eller to mens de observerer meg. Med min flaks så er jeg nesten fin akkurat da. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Vært gjennom MR flere ganger. Og ultralyd. Og de har tatt blodprøver og poket og pirket. Tilslutt så føler man nesten at de tror man lyver om symptomene fordi de ikke finner ut hva som er galt. Nå venter jeg på en innkallelse til sykehuset. Gudene må vite når den kommer. Da skal jeg bli der et døgn eller to mens de observerer meg. Med min flaks så er jeg nesten fin akkurat da. er alltid sånn. når du først går til legen er du blitt frisk. Men lykketil. Kan jo hende de finner ut hva som er galt. Å det hadde jo vært flottersen =] Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Da hadde jeg i det minste hatt en diagnose utover "diverse leddsmerter". Hadde jeg visst hva som var galt med meg så hadde jeg vært mye mer fornøyd. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Da hadde jeg i det minste hatt en diagnose utover "diverse leddsmerter". Hadde jeg visst hva som var galt med meg så hadde jeg vært mye mer fornøyd. å DA kan det hende de kan fikse deg og du kan bli frisk og fin:) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Men hva har du drevet med i dag da? Selv så har jeg skrevet dikt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Åhh nå må jeg sove ! Har diskutert om hvordan få folk på talefot med deg. Vi konkluderte med at jeg bruker det så kalte "minne" i hjernen feil siden jeg finner feil ved ting veldig fort, og ikke hva som er bra. Men "minne" så tenker jeg på nesten det samme som "Ram" i PC. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Men hva har du drevet med i dag da? Selv så har jeg skrevet dikt. vell rydda... og vært husmor å laget sveler. å det var min dag... baah Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 yay! Ferdig med å skrive til muntlig eksamen som jeg har idag (11:30) hva er den enkleste måte å lære det jeg har skrevet raskt på? :S Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Skriv minst mulig. Siden dette er stoff du har jobbet med en stund skal det jo sitte ganske godt allerede, og om du vil ha toppkarakter på muntligeksamen kan du ikke være avhengig av notater. Selv hadde jeg ikke med meg mer av notater enn en kort, kort liste med kulepunkter. Altså, ikke fremfør ord, fremfør kunnskap. Endret 27. mai 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Skriv minst mulig. Siden dette er stoff du har jobbet med en stund skal det jo sitte ganske godt allerede, og om du vil ha toppkarakter på muntligeksamen kan du ikke være avhengig av notater. Selv hadde jeg ikke med meg mer av notater enn en kort, kort liste med kulepunkter. Altså, ikke fremfør ord, fremfør kunnskap. Men i svarte da Jeg har 3 timer å pugge møkket på Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Bør holde i massevis. Punkter er det letteste, da snakker du friere og får anledning til å vise at du veit hva du snakker om, eller i hvertfall late som (selv satt jeg oppe natta før eksamen i tiende klasse og skreiv om lys og stråling - et tema jeg den dag i dag veit null om. Klarte likevel å snakke meg til en femmer). Endret 27. mai 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
zennox Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 FAEENNnnn at det ikke ble streik nå på onsdag da Hadde gambla på fri imorra, ergo, jeg sitter fortsatt oppe. Vel, god natt, og kryss fingra for streik på torsdag Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Men i svarte da Jeg har 3 timer å pugge møkket på Dette skal være en presentasjon, ikke en opplesning. Og med mindre du allerede kan noen memoreringteknikker klarer du ikke ta ti minutter med stoff på bare husken. Hvilket fag er det? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) RLE -.- Skal ha prøve i RLE selv fordi den fukkings læreren ikke klarer å gi meg 6. Hu er faen meg syk. Hva skal du ha med RLE? oh, muntlig.. Lykke til! Endret 27. mai 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 RLE -.- Heldig du, hadde foretrukket det ovenfor engelsken jeg sitter å skriver nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg