L4r5 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Nei, det er så utrolig forferdelig der nede på Sunny Beach.Ikke så ille som media skal ha det til Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 ... krydder i anus ... WTF!? Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Eller dere kommer til meg og bruker bind forran øynene så skal dere få så mye sex at løken ser seriøst ut som en løk etterpå :!: bruker jeg heller mange tusen på sexcruise . velge å vrake der ja Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Sennep i stumpen Ellers så kan man bruke hornsalt Faktisk så tror jeg det var snakk om fersk ingefær. Det har jeg tro på at svir litt i de slimhinnene der inne. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Yupp, for at det skal bli mer følsomt...stomerompen er et av de mest følsomme områdene vi har. Bare prøv og putt noe oppi :!: Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hei Flabba! Alt vel her. Sitter å venter på hva godeste Kojima har å vise oss. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 raep er nesten aldri fordi man har lyst på sechs. men fordi man ønsker å ha kontroll og makt over en annen person. sm-shit egentlig Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Sennep i stumpen Ellers så kan man bruke hornsalt Faktisk så tror jeg det var snakk om fersk ingefær. Det har jeg tro på at svir litt i de slimhinnene der inne. Yupp, noen som ikke klarer og ha sex uten det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 heihei. alt vell i natten? Alt vel. Smertestillende tatt så knærne og ledda klager ikke. Vurderer å ta meg en sovepille og legge meg snart da. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 raep er nesten aldri fordi man har lyst på sechs. men fordi man ønsker å ha kontroll og makt over en annen person. sm-shit egentlig Som oftest bare makt det går på. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) heihei. alt vell i natten? nei har muntlig prøve etterpå, klokka 9 for å være presis og har skrevet 8 linjer med shits lol wtf sliter ass. snakker med chris aka programvare og vi har det morro der? Endret 26. mai 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hei Flabba! Alt vel her. Sitter å venter på hva godeste Kojima har å vise oss. =] så bra da. Ja hva diskuteres i kveld? heihei. alt vell i natten? Alt vel. Smertestillende tatt så knærne og ledda klager ikke. Vurderer å ta meg en sovepille og legge meg snart da. uffda. hvorfor så vondt? å sove hjelper som regel på alt god bedring i alle fall=] Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 sm-shit egentlig sm/BDSM er så langt unna raep som man kan komme. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Peanut butter jelly time! Peanut butter jelly time! Peanut butter jelly! Peanut butter jelly! Peanut butter jelly with a baseball bat! Peanut butter jelly! Peanut butter jelly! Peanut butter jelly with a baseball bat! Hei! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 sm-shit egentlig sm/BDSM er så langt unna raep som man kan komme. aner ikke hav sm/bdsm er en gang jeg. bare copya rett fra programvare hei midnight walker! står til? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 heihei. alt vell i natten? nei har muntlig prøve etterpå, klokka 9 for å være presis og har skrevet 8 linjer med shits lol wtf sliter ass. snakker med chris aka programvare og vi har det morro der? her er det ENDA rydding på planen. rydder ut mitt fhs år hjemme. Å jeg har et extremt lite rom. SÅ har ikke plass til alt, men mor maser om at det må jeg bare få plass til. så jeg stresser å holder på. i tillegg har jeg lekt husmor i dag å laget sveler til familien og naboene. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 uffda. hvorfor så vondt? å sove hjelper som regel på alt god bedring i alle fall=] Nei, er ikke noe nytt. Bare det jeg har sliti med i 8 år nå uten at legene har funnet ut av hva er. Det er ikke like vondt bestandig, men noen dager så klarer jeg knapt gå opp en trapp f.eks.Andre dager er jeg nesten helt fin. Dvs. bare litt småvåndt av og til. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 hei midnight walker! står til? Bare bra! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 uffda. hvorfor så vondt? å sove hjelper som regel på alt god bedring i alle fall=] Nei, er ikke noe nytt. Bare det jeg har sliti med i 8 år nå uten at legene har funnet ut av hva er. Det er ikke like vondt bestandig, men noen dager så klarer jeg knapt gå opp en trapp f.eks.Andre dager er jeg nesten helt fin. Dvs. bare litt småvåndt av og til. O.o oida. det hørtes vondt ut. Har noe av det samme med hoftene mine. Er no herk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg