L4r5 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg veit ikke, har du noen gode kandidater?Kan du tilfeldigvis swinge begge veier? For da hadde jeg kommet med et par tips til noen du hadde passet med. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Men nå er jeg mrs. Serious da. Det støttes. Hvem er Mr. Serious egentlig? Jeg veit ikke, har du noen gode kandidater? Du er gift med noen du ikke vet hvem er? Ikke Roy ihvertfall Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 :!: Vi kunne startet hardware-no-swingers-klubb. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg veit ikke, har du noen gode kandidater?Kan du tilfeldigvis swinge begge veier? For da hadde jeg kommet med et par tips til noen du hadde passet med. Jeg er åpen for å prøve. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 :!: Vi kunne startet hardware-no-swingers-klubb. Eller som jeg nevnte tidligere diskusjon.no sexcruise til karibien Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg er åpen for å prøve.Da tror jeg du burde prøve Lilium. Hun ser ut til å være en match for deg. Eller som jeg nevnte tidligere diskusjon.no sexcruise til karibienKaribien er dyrt. Hva med Sunny Beach i stedet? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg er åpen for å prøve.Da tror jeg du burde prøve Lilium. Hun ser ut til å være en match for deg. Eller som jeg nevnte tidligere diskusjon.no sexcruise til karibienKaribien er dyrt. Hva med Sunny Beach i stedet? HAHAHAHAHAHAHA, KOM IGJEN 'A! KJØR PÅ MED LEFSE MOT LEFSE! Karibien er jo bare rett og slett nydelig da. Lenke til kommentar
ArcticMonkey^ Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Lefse mot lefse > win. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Karibien er jo bare rett og slett nydelig da. Kanskje vi kan gjemme oss i en livbåt neste gang du skal seile nedover dit. Så ligger vi musestille og får mat og vann av deg et par ganger i døgnet til vi kommer frem og så stikker vi av? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Karibien er jo bare rett og slett nydelig da. Kanskje vi kan gjemme oss i en livbåt neste gang du skal seile nedover dit. Så ligger vi musestille og får mat og vann av deg et par ganger i døgnet til vi kommer frem og så stikker vi av? Sorry, er arbeidsløs. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Nei, det er så utrolig forferdelig der nede på Sunny Beach. Er ikke dyrt for sexcruise Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Da stemmer jeg for betalt retur at least @L4R5 Endret 26. mai 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Eller dere kommer til meg og bruker bind forran øynene så skal dere få så mye sex at løken ser seriøst ut som en løk etterpå :!: Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Er faktisk noe som heter "for mye av det gode". Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Apropos for mye av det gode. Fant ut for litt siden at det er folk som bruker krydder i anus for å forhøye gleden. JEg tror det blir litt for mye av det gode Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Sennep i stumpen Ellers så kan man bruke hornsalt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg