L4r5 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Her er forresten noe annen god gammel kosemusikk: http://open.spotify.com/track/5NvDtubbA9WlaPZyJhridt Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg merker jeg får grøsninger når jeg hører dere bruke ord som "target" og "set". Etter min mening er ikke sjekking og andre sosiale greier noe man gjør til et spill. Men nå er jeg mrs. Serious da. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg merker jeg får grøsninger når jeg hører dere bruke ord som "target" og "set". Etter min mening er ikke sjekking og andre sosiale greier noe man gjør til et spill. Men nå er jeg mrs. Serious da. Serious? Synes du bare er grei jeg ^^, Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 funnet ut jeg blåser med nesen unødig ofte når jeg ser eller leser noe morsomt Samme med morsomme tanker Lenke til kommentar
hylo Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 man analyserer kroppsspråk og hvordan personen oppfører seg rundt deg, etter du har åpnet target/set Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg må seriøst finne de gamle samleskivene mine fra andre halvdel av forrige tiår. Det mangler alt for lite på spotify. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg må seriøst finne de gamle samleskivene mine fra andre halvdel av forrige tiår. Det mangler alt for lite på spotify. Det mangler for lite ja Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Du skjønner hva som er skrivefeil når de er så åpenlyse. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg merker jeg får grøsninger når jeg hører dere bruke ord som "target" og "set". Etter min mening er ikke sjekking og andre sosiale greier noe man gjør til et spill. Men nå er jeg mrs. Serious da. Serious? Synes du bare er grei jeg ^^, Second Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Du skjønner hva som er skrivefeil når de er så åpenlyse. Jaja, seff...men fortsatt gøy å fremme dem Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg må seriøst finne de gamle samleskivene mine fra andre halvdel av forrige tiår. Det mangler alt for lite på spotify. Det mangler for lite ja Han skal legge inn plater som er der fra før! Så vanskelig å forstå ? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 funnet ut jeg blåser med nesen unødig ofte når jeg ser eller leser noe morsomt Samme med morsomme tanker Har den kewle egenskapen jeg også når jeg konsentrerer meg. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Skulle vært en hybrid mellom Spotify og mediaplayere for lagret musikk. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Men nå er jeg mrs. Serious da. Det støttes. Hvem er Mr. Serious egentlig? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 men tror jeg nesten legger meg nå har liksom forsovet meg tre onsdager før dette så O_O Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 funnet ut jeg blåser med nesen unødig ofte når jeg ser eller leser noe morsomt Samme med morsomme tanker Har den kewle egenskapen jeg også når jeg konsentrerer meg. Må prøve å legge det av meg, liker det ikke selv Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Skulle vært en hybrid mellom Spotify og mediaplayere for lagret musikk. Do want. Det er sikkert ikke noe problem for übergeeksa å programmere noe slikt. Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 @hylo:" Forskjellen er vel veldig enkelt forklart at PUAs leser seg til det andre prøver/flakser seg til. Samt at en PUA normalt vil være evindelig mer analytisk i sin sjekking enn en regular dude." Litt tustelig at du som pua-lærling måtte ty til en chode for forklaringen på din egen hobby, da.. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Klokken er over midnatt og slik jeg har forstått det blir det streik i morgen (onsdag), selv om forhandlingene pågår? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Men nå er jeg mrs. Serious da. Det støttes. Hvem er Mr. Serious egentlig? Jeg veit ikke, har du noen gode kandidater? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg