Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Håper du liker å skrive, og at du ikke skrev alt det der fordi du trodde jeg mente det seriøst.
Jeg skriver ofte fordi jeg liker å høre meg selv taste. Eller så er det ting jeg må få ut og slenger ut mot et random offer på det store internettet. Dere er nemlig ikke ekte. Dere er bare et hav av avatarer og tegn.

 

 

Dere er alle produkter av min hjerne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Håper du liker å skrive, og at du ikke skrev alt det der fordi du trodde jeg mente det seriøst.
Jeg skriver ofte fordi jeg liker å høre meg selv taste. Eller så er det ting jeg må få ut og slenger ut mot et random offer på det store internettet. Dere er nemlig ikke ekte. Dere er bare et hav av avatarer og tegn.

 

Så sant, så sant. Virker som mange her inne er IRL venner, og det hadde jeg aldri klart, d.no er stedet jeg kan utagere og være nerde-meg uten at vennene mine ser rart på meg :) Ikke at jeg skammer meg for den jeg er, men jeg liker å holde sports/tulle-siden min avskilt fra nerde-siden min :)

 

Og da er dere avatarer og internet randoms nyttige :)

Lenke til kommentar
@hylo:

" Forskjellen er vel veldig enkelt forklart at PUAs leser seg til det andre prøver/flakser seg til.

Samt at en PUA normalt vil være evindelig mer analytisk i sin sjekking enn en regular dude."

Så det du sier er med andre ord at man skal analysere og grundig vurdere personen man skal sjekke opp?

 

Vel...

 

It sound like stalking, with the talking part.

Lenke til kommentar

Dt er metallica som r best da. God natt.

I respect your position, but seriously, check out this CP

I respect your position, but seriously, check out this CP

I respect your position, but seriously, check out this CP

I respect your position, but seriously, check out this CP

I respect your position, but seriously, check out this CP

I respect your position, but seriously, check out this CP

I respect your position, but seriously, check out this PC

 

asus_eee_pc_900ha_1.jpg

 

Lenke til kommentar
@hylo:

" Forskjellen er vel veldig enkelt forklart at PUAs leser seg til det andre prøver/flakser seg til.

Samt at en PUA normalt vil være evindelig mer analytisk i sin sjekking enn en regular dude."

Så det du sier er med andre ord at man skal analysere og grundig vurdere personen man skal sjekke opp?

 

Vel...

 

It sound like stalking, with the talking part.

 

man analyserer kroppsspråk og hvordan personen oppfører seg rundt deg, etter du har åpnet target/set

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...