Kjøttball Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Et hav av avatarer, tull og løgner bygd på bedrag og svik, og sist men ikke minst; drama, joa internett er flott. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) haha dette må være dagens nyhet, hvertfall for min del http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=543624 Shell-betjening angrepet med død grevling (VG Nett) Nattarbeiderne ved Shell-stasjonen i Orkdal fikk seg litt av en støkk da en død grevling kom flygende inn butikkluken. Endret 26. mai 2009 av Raude Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Håper du liker å skrive, og at du ikke skrev alt det der fordi du trodde jeg mente det seriøst.Jeg skriver ofte fordi jeg liker å høre meg selv taste. Eller så er det ting jeg må få ut og slenger ut mot et random offer på det store internettet. Dere er nemlig ikke ekte. Dere er bare et hav av avatarer og tegn. Dere er alle produkter av min hjerne. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Dere er alle produkter av min hjerne.I'm a productOf my environment So don't blame me I just work here but I wanna fuck it all! Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Night, stikker til koeys. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Au au au! :!: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=543598 Virkelig informativt! Endret 26. mai 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) I'm a productOf my environment So don't blame me I just work here but I wanna fuck it all! Jeg er ganske sikker på at det er "fuck you" som er det riktige. Endret 26. mai 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Au au au! :!: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=543598 Virkelig informativt! LEGG DEN PIGSVINSEX videoen dø nå !! OKEY! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg er ganske sikker på at det er "fuck you" som er det riktige.Jeg tok bare copypaste fra første og beste side. Men du har sikkert rett. Får leite frem flere kilder. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Moby er en fantastisk artist folkens Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 @hylo: " Forskjellen er vel veldig enkelt forklart at PUAs leser seg til det andre prøver/flakser seg til. Samt at en PUA normalt vil være evindelig mer analytisk i sin sjekking enn en regular dude." Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Håper du liker å skrive, og at du ikke skrev alt det der fordi du trodde jeg mente det seriøst.Jeg skriver ofte fordi jeg liker å høre meg selv taste. Eller så er det ting jeg må få ut og slenger ut mot et random offer på det store internettet. Dere er nemlig ikke ekte. Dere er bare et hav av avatarer og tegn. Så sant, så sant. Virker som mange her inne er IRL venner, og det hadde jeg aldri klart, d.no er stedet jeg kan utagere og være nerde-meg uten at vennene mine ser rart på meg Ikke at jeg skammer meg for den jeg er, men jeg liker å holde sports/tulle-siden min avskilt fra nerde-siden min Og da er dere avatarer og internet randoms nyttige Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Moby er en fantastisk artist folkens Hvilken sang er favoritten din? Selv så vender jeg bestandig tilbake til "That's when I reach for my revolver" Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Moby er en fantastisk artist folkens Hvilken sang er favoritten din? Selv så vender jeg bestandig tilbake til "That's when I reach for my revolver" Natural Blues er en låt jeg liker Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Gah, jeg blir gal! Sitter å oppdaterer alle nettavisene for å finne ut noe mer om streiken! Har så mye prøver at det hadde vært helt konge med streik! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 @hylo:" Forskjellen er vel veldig enkelt forklart at PUAs leser seg til det andre prøver/flakser seg til. Samt at en PUA normalt vil være evindelig mer analytisk i sin sjekking enn en regular dude." Så det du sier er med andre ord at man skal analysere og grundig vurdere personen man skal sjekke opp? Vel... It sound like stalking, with the talking part. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Dt er metallica som r best da. God natt. I respect your position, but seriously, check out this CP I respect your position, but seriously, check out this CP I respect your position, but seriously, check out this CP I respect your position, but seriously, check out this CP I respect your position, but seriously, check out this CP I respect your position, but seriously, check out this CP I respect your position, but seriously, check out this PC Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hmmm, låter bra! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 @hylo:" Forskjellen er vel veldig enkelt forklart at PUAs leser seg til det andre prøver/flakser seg til. Samt at en PUA normalt vil være evindelig mer analytisk i sin sjekking enn en regular dude." Så det du sier er med andre ord at man skal analysere og grundig vurdere personen man skal sjekke opp? Vel... It sound like stalking, with the talking part. man analyserer kroppsspråk og hvordan personen oppfører seg rundt deg, etter du har åpnet target/set Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg