Freedom1 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Alle som kritiserer PU (Det heter PU btw, PU = Pick UP, selve stoffet, mens PUA er Pick Up Artist, altså en som har mestret det): Alle har forskjellige tanker og måter å tenke på, så å kritisere andre fordi de foretrekker andre ting og fordi de ikke tenker det samme som det blir bare teit... Tro meg, jeg har gjort det en del selv, og det blir ikke noen ordentlig diskusjon eller debatt Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 hylo får sagt det. LueDotten fortalte om ei han kjente som oppdaga en PUA-plan (som hadde som mål å få fyren i et forhold) under senga til kjæresten. Alt som sto der, hadde han gjort. Kan ikke forestille meg hvor lurt hun må ha følt seg. Kan jo ikke si annet enn at det funka bra Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Alle som kritiserer PU (Det heter PU btw, PU = Pick UP, selve stoffet, mens PUA er Pick Up Artist, altså en som har mestret det): Alle har forskjellige tanker og måter å tenke på, så å kritisere andre fordi de foretrekker andre ting og fordi de ikke tenker det samme som det blir bare teit... Tro meg, jeg har gjort det en del selv, og det blir ikke noen ordentlig diskusjon eller debatt De kritiserer jo ikke noen personlig, bare metodene de bruker. ikke villed. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 PUA er et "spill" i edru tilstand og man trenger ikke å bruke retningslinjer og guider! forskjell på natural gaming(uten regler og rutiner) og mystery method(den alle tror er definisjonen på PUA) Så hvorfor i huleste heter det "PUA", når dere bare kan kalle det dating/sjekking/whatever? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) God natt Tommy12. Skal jeg komme inn og si god natt? Endret 26. mai 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
hylo Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 PUA er et "spill" i edru tilstand og man trenger ikke å bruke retningslinjer og guider! forskjell på natural gaming(uten regler og rutiner) og mystery method(den alle tror er definisjonen på PUA)PUA, eller PU må jo være satans kjedelig da. Kan man ikke bare være seg selv, uten å måtte kalle seg en PUA eller en løstøs? Personlig liker jeg å kalle meg Lars. Alle som kritiserer PU (Det heter PU btw, PU = Pick UP, selve stoffet, mens PUA er Pick Up Artist, altså en som har mestret det): Alle har forskjellige tanker og måter å tenke på, så å kritisere andre fordi de foretrekker andre ting og fordi de ikke tenker det samme som det blir bare teit... Tro meg, jeg har gjort det en del selv, og det blir ikke noen ordentlig diskusjon eller debattVisst er det en skikkelig diskusjon for meg! Jeg syntes det er artig at dere tar "alle mann" til årene for å vise at PU, ELLER PUA, om du vil, er en sosialt akseptert og god måte å dra kvinnfolk på. Og som bouncin' titties sier; plan? WTF? PLAN FOR Å SJEKKE NOEN OPP?! Jeg foretrekker å stirre litt på jenta, kjøre på og heller få avslag så det holder og gå til neste. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg foretrekker å stirre litt på jenta, kjøre på og heller få avslag så det holder og gå til neste. ditto. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 PUA er et "spill" i edru tilstand og man trenger ikke å bruke retningslinjer og guider! forskjell på natural gaming(uten regler og rutiner) og mystery method(den alle tror er definisjonen på PUA) Så hvorfor i huleste heter det "PUA", når dere bare kan kalle det dating/sjekking/whatever? PUA= Pickup Artist, en som mestrer spillet. man kaller jo dating for dating da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Steffengd driver i dette øyeblikk og forfører ei 12 åring Der har du noe å fortelle barnebarna, gitt. Jo nærmere null, dess trangere hull. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Ballus: Fordi at det er så mye mye koseligere og en god følelse av å være i et felleskap med et egent navn for noe en "tror" på Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Steffengd driver i dette øyeblikk og forfører ei 12 åring Der har du noe å fortelle barnebarna, gitt. Jo nærmere null, dess trangere hull. Kom hit mitt barn, og sett deg på bestefars fang, så skal jeg fortelle deg om min harde oppvekst... Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Steffengd driver i dette øyeblikk og forfører ei 12 åring Der har du noe å fortelle barnebarna, gitt. Jo nærmere null, dess trangere hull. Myte eller sannhet? Approved? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 PUA= Pickup Artist, en som mestrer spillet.man kaller jo dating for dating da Ok. Gi oss en detaljert beskrivelse av PUA/PU og forskjellene mellom det og sjekking, da. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Steffengd driver i dette øyeblikk og forfører ei 12 åring Der har du noe å fortelle barnebarna, gitt. Jo nærmere null, dess trangere hull. Kom hit mitt barn, og sett deg på bestefars fang, så skal jeg fortelle deg om min harde oppvekst... Code for erection detected Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Jeg foretrekker å stirre litt på jenta, kjøre på og heller få avslag så det holder og gå til neste. ditto. Jeg foretrekker å bli sjekka opp sånn, føles i hvertfall mer ærlig og redelig. Endret 26. mai 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Steffengd driver i dette øyeblikk og forfører ei 12 åring Der har du noe å fortelle barnebarna, gitt. Jo nærmere null, dess trangere hull. Kom hit mitt barn, og sett deg på bestefars fang, så skal jeg fortelle deg om min harde oppvekst... Jeg tok den! Heh, heh, heh... Jeg foretrekker å stirre litt på jenta, kjøre på og heller få avslag så det holder og gå til neste. ditto. Jeg foretrekker å bli sjekka opp sånn, føles i hvertfall mer ærlig og redelig. Alle i Norges langstrakte land vet hvordan du liker å bli sjekka opp da, Oda! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg foretrekker å bli sjekka opp sånn, føles i hvertfall mer ærlig og redelig.Jeg skal ikke si jeg er hverken ærlig eller redelig, men jeg legger ikke skjul på motivene mine, i alle fall. Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg tok den! Heh, heh, heh... Ok, forklar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg