L4r5 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hei, lars. Du kan godt kalle meg og de som går på min skole egoistiske, men da jeg har privilegiet av å allerede ha kommet inn på skolen jeg vil innpå har jeg liten grunn for å øke min innsats med skolen. Om lærere og andre velger å demonstrere for å få bedre rettigheter så er vel ikke det bare egoistisk? Det viser bare at posisjonen som lærer må forbedres?Det er langt fra bare lærere som streiker. Og streik er fortsatt beviset på at systemet har feilet. Det er en som en krigserklæring. Er du klar over hvor mange dagsverk dette er snakk om? Dette vil ha langtrekkende effekter som er vanskelig å forestille seg. Ikke bare er det et tap for arbeidsgivere. Det er også tap for arbeidstakere, fagorganisasjoner og ikke minst tredjepartene, deg og meg. Både økonomisk og symbolsk. Tenk på omsetningstapene. Ta f.eks. bare Bergen Kino som har 28 streikende ansatte (muligens) i morgen. Dette vil føre til færre/ingen visninger, tap i "streikekassa", færre inntekter for begge parter. Som igjen ikke kan bruke disse pengene andre steder. Ali Baba (kebabsjappa like ved BK) vil ikke få solgt like mange kebaber = mindre inntekt = mindre penger til Ola Bonde. Ser du hvor jeg vil? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 De var spesielle, dog noe man må se og ikke klarer å avslutte. Fascinerende saker! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 De har kampanje på retting og finjustering av antenner på Elkjøp om dagen! Har noen slettet syykt mye innleg nå?? Har de tilbud på montering også? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Montering har de dessverre ikke. Da må du på Expert. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg kjøpte sykt masse kjøttdeig på tilbud idag Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hei, Simen! Hva syns du om streik, pupper, PUA, syke videoer og billig kjøttdeig? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 God eftermiddag, Midnight! Hatt en fin dag så langt? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Yeah, her kjører gd fjern Jonas taktikken. gd - sier: Har du ikke tengt å fortelle dem om Ida-marie da, Jonas? Trodde dere hadde noe på gang jeg Jonas aka Nopros sier: Woot, NEI ikke fortell dem om henne! cecilie sier: jooooo Jonas aka Nopros sier: cecilie sier: gjør det Jonas aka Nopros sier: Hahah cecilie sier: jeg vil vite ALT ( : Oda Ingeborg sier: jonas er du uto Jonas aka Nopros sier: Woot nei cecilie sier: nå har du begynt å få meg nyskjerrig, å da må du fortsette å fortelle gd - sier: Ja, jonas? Er du utro mot lillesøstera mi? Jonas aka Nopros sier: Faen da ( : Oda Ingeborg sier: er jeg lillesøstra di ? : O gd - sier: Du sliter så sinnsykt! Steffen Sameboe Alta IF sier: Oda var pen Jonas aka Nopros sier: agree gd - sier: pics plz! Jonas aka Nopros sier: PEDOBEAR cecilie sier: jeg er lillesøstra di ( : Oda Ingeborg sier: hææ? gd - sier: Få se hva du er utro mot henne med! Jonas aka Nopros sier: Andrea og Camilla er søstrene mine cecilie sier: ( : Oda Ingeborg sier: å jeg er din perfekte kjæreste : )<333 Jonas aka Nopros sier: Les de siste sidene i DNFk both of you Steffen Sameboe Alta IF sier: Er du Frk.Epicboobs? Jonas aka Nopros sier: Min Oda? Neinei ( : Oda Ingeborg sier: haha jeg ler Jonas aka Nopros sier: Oda er ikke frk. epic boobs cecilie sier: jeg å, men vet ikke hvorfor - skjønner ikke en drit Jonas aka Nopros sier: Hva? cecilie sier: jeg ler Steffen Sameboe Alta IF sier: så du går bak ryggen til Oda med Epic boobs? Jonas aka Nopros sier: Les de siste sidene i DNFk Steffen og Steffen Neihh, frk. epic boobs er bare... tidsfordriv :l :l ( : Oda Ingeborg sier: jeg skjønner ikke nerdesptåk snakk norsk cecilie sier: folkens? Jonas aka Nopros sier: cecilie sier: jeg skjønner INGENTING av det her Jonas aka Nopros sier: Haha Epic = nerdesptåk hva hva nerdesptåk ( : Oda Ingeborg sier: hade mine kjere nerde venner jeg er glad i dere <33333 : **** Jonas aka Nopros sier: Hva er det for nooooe ( : Oda Ingeborg sier: det du snakker Jonas aka Nopros sier: Gald i dg og vettu Oda nerdesptåk nerdesptåk Steffen Sameboe Alta IF sier: Glad i meg allerede cecilie sier: åh, skjerp dere, jeg skjønner jo ingenting ( : Oda Ingeborg sier: nei jeg elsker deg :* Steffen Sameboe Alta IF sier: Det jeg sa Jonas aka Nopros sier: You are good Steffen, verry good ^^ Vi er glad i deg og Cecilie cecilie sier: nå snakker vi om no jeg også skjønner jeg er glad i dere også Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg kjøpte sykt masse kjøttdeig på tilbud idag Det har du sagt. Hei! Hei Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hei! Heisann. Hva driver du med? Jeg driver og later som om jeg har peiling på samfunnsrelaterte spørsmål i DNFK. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hei, lars. Du kan godt kalle meg og de som går på min skole egoistiske, men da jeg har privilegiet av å allerede ha kommet inn på skolen jeg vil innpå har jeg liten grunn for å øke min innsats med skolen. Om lærere og andre velger å demonstrere for å få bedre rettigheter så er vel ikke det bare egoistisk? Det viser bare at posisjonen som lærer må forbedres?Det er langt fra bare lærere som streiker. Og streik er fortsatt beviset på at systemet har feilet. Det er en som en krigserklæring. Er du klar over hvor mange dagsverk dette er snakk om? Dette vil ha langtrekkende effekter som er vanskelig å forestille seg. Ikke bare er det et tap for arbeidsgivere. Det er også tap for arbeidstakere, fagorganisasjoner og ikke minst tredjepartene, deg og meg. Både økonomisk og symbolsk. Tenk på omsetningstapene. Ta f.eks. bare Bergen Kino som har 28 streikende ansatte (muligens) i morgen. Dette vil føre til færre/ingen visninger, tap i "streikekassa", færre inntekter for begge parter. Som igjen ikke kan bruke disse pengene andre steder. Ali Baba (kebabsjappa like ved BK) vil ikke få solgt like mange kebaber = mindre inntekt = mindre penger til Ola Bonde. Ser du hvor jeg vil? Jeg ser hvor du vil med effektene det vil ha på samfunnet, men jeg mener helt klart at velferdsstaten tåler slike demonstrasjoner, selv om det vil medføre vesentlige ulemper for store deler av befolkningen. Jeg er ikke klar over hvor mange dagsverk det er, men jeg er ikke så ignorant at jeg ikke ser virkningene av en streik. Men jeg ser helt klart fordelene som gjelder for flere enn meg selv. Men eksemplet krigserklæring er en krisemaksimering som ikke passer inn i argumenene dine Hei til deg, fluesopp btw Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hei! Heisann. Hva driver du med? Jeg driver og later som om jeg har peiling på samfunnsrelaterte spørsmål i DNFK. Du fikser det forøvrig ganske godt også, om jeg får si det selv! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hei, lars. Du kan godt kalle meg og de som går på min skole egoistiske, men da jeg har privilegiet av å allerede ha kommet inn på skolen jeg vil innpå har jeg liten grunn for å øke min innsats med skolen. Om lærere og andre velger å demonstrere for å få bedre rettigheter så er vel ikke det bare egoistisk? Det viser bare at posisjonen som lærer må forbedres?Det er langt fra bare lærere som streiker. Og streik er fortsatt beviset på at systemet har feilet. Det er en som en krigserklæring. Er du klar over hvor mange dagsverk dette er snakk om? Dette vil ha langtrekkende effekter som er vanskelig å forestille seg. Ikke bare er det et tap for arbeidsgivere. Det er også tap for arbeidstakere, fagorganisasjoner og ikke minst tredjepartene, deg og meg. Både økonomisk og symbolsk. Tenk på omsetningstapene. Ta f.eks. bare Bergen Kino som har 28 streikende ansatte (muligens) i morgen. Dette vil føre til færre/ingen visninger, tap i "streikekassa", færre inntekter for begge parter. Som igjen ikke kan bruke disse pengene andre steder. Ali Baba (kebabsjappa like ved BK) vil ikke få solgt like mange kebaber = mindre inntekt = mindre penger til Ola Bonde. Ser du hvor jeg vil? For å legge til at blir det streik blir etter all sannsynlighet pengene en får igjen på skatten forsinket. (For de av oss som får igjen på skatten) Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hei, kjære! Hva syns du om streik, pupper, PUA, syke videoer og billig kjøttdeig? Jeg er egentlig for alt med unntak av pua. Whatup? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) @TøseGuri;) Som sagt av Lars tidligere. Som jeg sa til Lars da så er det et problem jeg ikke trenger å bekymre meg om for øyeblikket. @HB: Er du pålogga @msn? Endret 26. mai 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hei, Simen! Hva syns du om streik, pupper, PUA, syke videoer og billig kjøttdeig? Du glemte piggsvin sex! SHAME ON ODA! Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hei, Simen! Hva syns du om streik, pupper, PUA, syke videoer og billig kjøttdeig? Du glemte piggsvin sex! SHAME ON ODA! Incest også! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Hei, kjære! Hva syns du om streik, pupper, PUA, syke videoer og billig kjøttdeig? Jeg er egentlig for alt med unntak av pua. Whatup? Flink gutt. @HB: Er du pålogga @msn? Jeg står som frakobla. Mikkel og Petter: bastyrds. >:0 Endret 26. mai 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg