Daniel Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Ja, ok Vi ahr et slags bror søster forhold. Tror jeg Et bror--søster-forhold der du tar på henne? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Når de sosiale antennene er totalt krokete, kan det vel være kjekt for noen å ty til en bok for å få til noe ute på byen. Mine er kutta og feilinstilt. Sosiale antenner? Det har jeg ikke. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Ja, ok Vi ahr et slags bror søster forhold. Tror jeg And still, puppene hennes er de som holder deg levende gjennom skoledagen? Du syke, syke mann! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Når de sosiale antennene er totalt krokete, kan det vel være kjekt for noen å ty til en bok for å få til noe ute på byen. Mine er kutta og feilinstilt. Sosiale antenner? Det har jeg ikke. Det er en ærlig sak, og det er noe man kan bli bedre på uten å kalle det PUA. Det ordet gir meg (og min partner in crime Cyph) baaaad vibes. Endret 26. mai 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Steffengd driver i dette øyeblikk og forfører ei 12 åring Der har du noe å fortelle barnebarna, gitt. Steffen Sameboe Alta IF sier:Hu ene la meg til Jonas, tror hun digger meg Og nå er gd lei seg fordi hu ikke la til han... Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Samebror: Noen har jo faktisk epic boobs Dessuten er gutten 13 etter hva jeg har forstått, og i den alderen har jo ikke alle jentene fått skikkelige enda Jeg kan si meg enig i at noen jenter har flotte fordeler om jeg skal si det sånn, men jeg låner ihvertfall ikke bort mobilen min frivillig for å kunne få oppleve disse i håndflaten. Men jeg er av den oppfatning at ikke alt trenger å handle om størrelsen på disse fordelene. Det er ikke alltid størrelsen på utstyret som gjelder. Og det er for begge kjønn. Jeg gjorde ikke det... Jeg betrakter det som frivillig når hun har mobilen din i sin varetekt til i morgen , om du tvilte på å gi henne den så stolte du tydeligvis mer på henne. Ikke nekt for det Ja, ok Vi ahr et slags bror søster forhold. Tror jeg Da er det enda værre Her snakker vi incest (men i faen, er den fjernet igjen?!?!) Minner om signaturen min sin skrift i [u][/u] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor i lol'd irl. Endret 26. mai 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Ja, ok Vi ahr et slags bror søster forhold. Tror jeg Et bror--søster-forhold der du tar på henne? incest ja, kanskje ulovlig det Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Og nå er gd lei seg fordi hu ikke la til han... Fortell oss mer! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 For oss som ikke betaler er det nok det. Synd ikke kommunen min er oppført.Du er både ignorant og egoistisk IMHO. Streik = tap! Alle sider taper ved en streik. Det finnes kanskje enkelte som oppnår flyktige "goder". Jeg skriver "goder" i hermetegn for det er i realiteten ikke en gode å slippe prøver/skole/eksamen/tentamen/etc. Streik er og skal være siste utvei. En streik er et bevis på at systemet har slått feil. /rant Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Ja, ok Vi ahr et slags bror søster forhold. Tror jeg Et bror--søster-forhold der du tar på henne? incest ja, kanskje ulovlig det Tror det, ihvertfall? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Og nå er gd lei seg fordi hu ikke la til han... Fortell oss mer! poster bare alt jeg; Tone sier: heyy <3 Jonas aka Nopros sier: Tone sier: skjera ? ;pp Jonas aka Nopros sier: Prater om... ja Tone sier: hva da ? Jonas aka Nopros sier: Hemmelig Tone sier: neii : (( Jonas aka Nopros sier: Ok da prater om pupper jeg Tone sier: ntaa med hvem da ? Jonas aka Nopros sier: Mange folk Tone sier: haha, jeg er outsider jeg : (( Jonas aka Nopros sier: Neih Tone sier: lag en sånn stooor samtale a ? : pp Jonas aka Nopros sier: ok Tone sier: fordi jeg kan jo masse om pupper jeg som er jente : o Kamilla kan ikke inviteres fordi denne samtalen har det maksimale antallet tillatte deltakere. Karoline kan ikke inviteres fordi denne samtalen har det maksimale antallet tillatte deltakere. Line ^ ^, kan ikke inviteres fordi denne samtalen har det maksimale antallet tillatte deltakere. Maren Kristine kan ikke inviteres fordi denne samtalen har det maksimale antallet tillatte deltakere. martinee kan ikke inviteres fordi denne samtalen har det maksimale antallet tillatte deltakere. MatsiBoy <3 SensetitioN kan ikke inviteres fordi denne samtalen har det maksimale antallet tillatte deltakere. miriam kan ikke inviteres fordi denne samtalen har det maksimale antallet tillatte deltakere. Nenneth: I has an angel Her name is Christina kan ikke inviteres fordi denne samtalen har det maksimale antallet tillatte deltakere. Nikola kan ikke inviteres fordi denne samtalen har det maksimale antallet tillatte deltakere. º»ŧħąŋħº» »''tђคภђ»'' kan ikke inviteres fordi denne samtalen har det maksimale antallet tillatte deltakere. renate' kan ikke inviteres fordi denne samtalen har det maksimale antallet tillatte deltakere. Sander kan ikke inviteres fordi denne samtalen har det maksimale antallet tillatte deltakere. - Chriss ツめ☆ er lagt til i samtalen. Remyyy Hilde Irene er lagt til i samtalen. Fredrik aka Pr0sHitN er lagt til i samtalen. hanad er lagt til i samtalen. Henrik er lagt til i samtalen. Flash29 er lagt til i samtalen. - Erlend er lagt til i samtalen. emma er lagt til i samtalen. ˙Thomas er lagt til i samtalen. Birger er lagt til i samtalen. ( : Oda Ingeborg er lagt til i samtalen. Andrea er lagt til i samtalen. Gina er lagt til i samtalen. cecilie er lagt til i samtalen. camilla er lagt til i samtalen. cecilie' DUSJER er lagt til i samtalen. gd - er lagt til i samtalen. kaimorteen er lagt til i samtalen. Tone sier: hahaha : pp Flash29 har forlatt samtalen. Henrik har forlatt samtalen. kaimorteen sier: .. kaimorteen har forlatt samtalen. emma har forlatt samtalen. Remyyy Hilde Irene har forlatt samtalen. - Erlend sier: FETTHØL! cecilie sier: åh, vær så snill a Fredrik aka Pr0sHitN sier: ok? - Erlend sier: HOMO HOMO HOMO HOMO HOMO HOMO HOMO HOMO Fredrik aka Pr0sHitN har forlatt samtalen. - Erlend sier: HOMO HOMO HOMO HOMO HOMO HOMO v v HOMO HOMO HOMO v Andrea har forlatt samtalen. - Erlend har forlatt samtalen. camilla sier: vreng fitta ( : Oda Ingeborg sier: hva faen ? Trinee: D kan ikke inviteres fordi denne samtalen har det maksimale antallet tillatte deltakere. xAngelZ kan ikke inviteres fordi denne samtalen har det maksimale antallet tillatte deltakere. Thomas er lagt til i samtalen. silje moen - ser på tv er lagt til i samtalen. simen er lagt til i samtalen. Saxrud er lagt til i samtalen. Sigge er lagt til i samtalen. Seb er lagt til i samtalen. Satisfaction ble lagt til i denne samtalen. Håndskrift støttes ikke lenger, for ikke alle deltakerne kan vise håndskrevne meldinger. Håndskrevne meldinger blir sendt som tekst. ( : Oda Ingeborg sier: dere trenger en hoppy Steffen Sameboe Alta IF er lagt til i samtalen. ( : Oda Ingeborg sier: hobby* gd - sier: Hvorfor er jeg i et chatroom flt av fjortisser? camilla sier: hvem la meg til? ;o Jonas aka Nopros sier: Min feil steffen Steffen Sameboe Alta IF sier: WTF! ( : Oda Ingeborg sier: hvem la meg til ? silje moen - ser på tv har forlatt samtalen. camilla sier: gd - fordi du er en Saxrud har forlatt samtalen. Steffen Sameboe Alta IF sier: Jonas, er frk. Epic boobs her Satisfaction har forlatt samtalen. Jonas aka Nopros sier: Seb har forlatt samtalen. gd - sier: Hvem er "Tone" ? Og hva er du ute etter? ^^ Jonas aka Nopros sier: Nei hun stakk Steffen camilla sier: hvem la meg til? ;p Steffen Sameboe Alta IF sier: Hvem er det mordi hanad har forlatt samtalen. Jonas aka Nopros sier: enliten pike gd - sier: Hvilken steffen snakker du til? Jonas aka Nopros sier: deg gd - sier: Steffen Sameboe Alta IF sier: MEg! MEG!!! gd - sier: fuuuuu samen! camilla sier: hahhahhhaahahahahahahahahahahhhhhhhhhhhhhhhhahahhaha dritartig as. Steffen Sameboe Alta IF sier: Jonas aka Nopros sier: neinei snakka til sameboe Tone sier: hæ ? Jonas aka Nopros sier: Altså frk. epic boobs stakk Tone sier: ; pp - Chriss ツめ☆ sier: camilla sier: CECILIE? Steffen Sameboe Alta IF sier: GIEF MSN! cecilie sier: CAMILLA? du er min! - Chriss ツめ☆ sier: Hvor gamle er folkza her ? Steffen Sameboe Alta IF sier: Eller Nettby! Thomas har forlatt samtalen. camilla sier: griimz cecilie :* Tone sier: lerbaken96 : ooooo gd - sier: er noen her over 16 da? Tone sier: JA Steffen Sameboe Alta IF sier: JEG JEG JEG!!! - Chriss ツめ☆ sier: Ehhh..... gd - sier: ooh! Legal stuffff Steffen Sameboe Alta IF sier: hahaha - Chriss ツめ☆ sier: 12 år er jeg xD ( : Oda Ingeborg sier: lol... Jonas aka Nopros sier: Tell meg som over 16 du gd gd - sier: hmm, funker det, jo nærmere null, dess trangere hull camilla sier: jeg er faktisk litt outsider nå cecilie sier: jeg å, camilla det er jeg stortsett hele tiden camilla sier: jegå Jonas aka Nopros sier: gd gid og morsom du er Steffen Sameboe Alta IF sier: Jonas, du ga meg ikke nettby eller til frk. Epic ( : Oda Ingeborg sier: jonas hvem i hælvete er alle dem ungene? cecilie sier: hahaha, ungene camilla sier: lol as Tone sier: oda ?` du veit hvem jeg er Jonas aka Nopros sier: Det tør jeg ikke du kommer til og rote med hun Shes mine you know She`s cecilie sier: har du jente, jonas? Steffen Sameboe Alta IF sier: Gi meg! Jonas aka Nopros sier: Pff nei cecilie sier: haha d * camilla sier: Jonas aka Nopros sier: Nei lille same cecilie sier: jeg? Jonas aka Nopros sier: Mente STORE same Nei Steffen Sameboe Alta IF sier: Jenter, hvem ga Jonas mobilen sin til idag, nettby takk ^^, cecilie sier: okei, haha camilla jeg er serr, outsider! camilla sier: jegå gd - sier: jaaa, del litt av dere! cum on! Jonas aka Nopros sier: Ingen av de vet de Steffen Steffen Sameboe Alta IF sier: Damn Jonas aka Nopros sier: Eyyh det her er småbarn gd de tåler ikke slikt - Chriss ツめ☆ sier: Joda cecilie sier: hoho camilla sier: jeg er ikke liten cecilie sier: ikke jeg heller Jonas aka Nopros sier: Neida, bare tuller jeg cecilie sier: camilla sier: - Chriss ツめ☆ sier: Steffen Sameboe Alta IF sier: GD : cum on Gammel er dere da jenter gd - sier: De LIKER det cecilie' DUSJER har forlatt samtalen. camilla har forlatt samtalen. Jonas aka Nopros sier: 12 - 14 gd - sier: jeg er jo så badboy av meg, cecilie sier: 63 Jonas aka Nopros sier: Hah cecilie sier: pansjonist til høsten Steffen Sameboe Alta IF sier: huffda ( : Oda Ingeborg sier: så fint da dør du snart å : O : cecilie sier: nesh, er jeg heldig lever jeg i nesten 30 år til - Chriss ツめ☆ sier: *kremt *kremt ( : Oda Ingeborg sier: jeg skal ha rosa grav støtte : )<33333 Jonas aka Nopros sier: ... Det blir ule og mugne etter vært cecilie sier: jeg skal ikke ha gravstøtte jeg ( : Oda Ingeborg sier: hææ? cecilie sier: jeg skal bli kremert, å asken etter meg skal hives i søpppppppppppla : d Steffen Sameboe Alta IF sier: ( : Oda Ingeborg sier: jeg skal ha rosa grav støtte : )<33333 - Chriss ツめ☆ har forlatt samtalen. ( : Oda Ingeborg sier: jeg skal ja det da Tone har forlatt samtalen. ( : Oda Ingeborg sier: ha* Steffen Sameboe Alta IF sier: Lolita Jonas aka Nopros sier: What? ( : Oda Ingeborg sier: hææ gd - sier: lol tentaclerape Jonas aka Nopros sier: Ouch Steffen Sameboe Alta IF sier: Jonas aka Nopros sier: Hentai ftw... cecilie sier: ♥ Steffen Sameboe Alta IF sier: Hu ene la meg til Jonas, tror hun digger meg Jonas aka Nopros sier: Fett Hvem? Steffen Sameboe Alta IF sier: Hun med den rosa gravsteinen Jonas aka Nopros sier: Oo, heldig du cecilie sier: ja, stolt nå? Jonas aka Nopros sier: Steffen Sameboe Alta IF sier: gd - sier: Hvorfor la du ikke til meg da? ( : Oda Ingeborg sier: lol Steffen Sameboe Alta IF sier: seff er jeg stolt Eneste i Norge med rosa gravstein i fremtida så cecilie sier: kan noen legge meg til? ( : Oda Ingeborg sier: jeg skal det duuust jeg skal ha rosa gravstein !! Steffen Sameboe Alta IF sier: har jeg sagt at du ikke skal ha ? ( : Oda Ingeborg sier: jeg skal vere den eneste !! gd - sier: hører du duuuuust hører duuuuu? Jonas aka Nopros sier: Haha jeg skal dø før deg å få det Sigge har forlatt samtalen. cecilie sier: jeg selger en tyggis jeg har tygget på, hvem kjøper? ( : Oda Ingeborg sier: hæ? Steffen Sameboe Alta IF sier: JEG JEG!! cecilie sier: enig om en pris? Jonas aka Nopros sier: Me want! Steffen Sameboe Alta IF sier: hva er prisen? Jonas aka Nopros sier: 2000 med deg på kjøpet Steffen Sameboe Alta IF sier: Jonas, du har frk. Epic du...hosh! ( : Oda Ingeborg sier: hallo ingen gidder da da jonas Jonas aka Nopros sier: cecilie sier: jo, verdt prisen, jonas <3 Jonas aka Nopros sier: <3 Steffen Sameboe Alta IF sier: Men..han er jo liten Jonas aka Nopros sier: What Hun er mindre cecilie sier: hva snakka vi om? Steffen Sameboe Alta IF sier: hvor hot du er gd - sier: MINDRE enn Jonas? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) For oss som ikke betaler er det nok det. Synd ikke kommunen min er oppført.Du er både ignorant og egoistisk IMHO. Streik = tap! Alle sider taper ved en streik. Det finnes kanskje enkelte som oppnår flyktige "goder". Jeg skriver "goder" i hermetegn for det er i realiteten ikke en gode å slippe prøver/skole/eksamen/tentamen/etc. Streik er og skal være siste utvei. En streik er et bevis på at systemet har slått feil. /rant Hei, lars. Du kan godt kalle meg og de som går på min skole egoistiske, men da jeg har privilegiet av å allerede ha kommet inn på skolen jeg vil innpå har jeg liten grunn for å øke min innsats med skolen. Om lærere og andre velger å demonstrere for å få bedre rettigheter så er vel ikke det bare egoistisk? Det viser bare at posisjonen som lærer må forbedres? Dette gjelder en god del av elevene jeg frekventeres daglig, dermed mener jeg at det ikke er galt å få noen ekstra dager fri. Endret 26. mai 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 poster bare alt jeg; Jeg spøkte. Jeg tviler sterkt på at noen her har noen som helst interesse av å lese det. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg skal innrømme at det ikke ga meg så mye. Men dere får kose dere. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 poster bare alt jeg; Jeg spøkte. Jeg tviler sterkt på at noen her har noen som helst interesse av å lese det. Plutselig ble det 20 stk som leste DNFK, vet ikke jeg Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Takk, Prophet. Jeg bør ikke være på internett, egentlig. Klarer ikke å styre nysgjerrigheten min enda jeg veit jeg får svi for det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Når de sosiale antennene er totalt krokete, kan det vel være kjekt for noen å ty til en bok for å få til noe ute på byen. Mine er kutta og feilinstilt. Sosiale antenner? Det har jeg ikke. Det er en ærlig sak, og det er noe man kan bli bedre på uten å kalle det PUA. Det ordet gir meg (og min partner in crime Cyph) baaaad vibes. Så absolutt. Det var derfor jeg valgte å ordlegge meg med ordet noen Personlig tror jeg ikke at jeg ville ha tatt i den berømte boka med en pølseklype engang, men det kommer selvfølgelig an på hvilket type menneske man er. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 For noen forstyrrende videoer. Litt kul han med ett øye da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg