Firkantbar Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg syns PUA-opplegg trist og smakløst. Virkelig. Word up. Hahaa! Stilig at den kom for kun noen få timer siden! Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Samebror: Noen har jo faktisk epic boobs Dessuten er gutten 13 etter hva jeg har forstått, og i den alderen har jo ikke alle jentene fått skikkelige enda Jeg kan si meg enig i at noen jenter har flotte fordeler om jeg skal si det sånn, men jeg låner ihvertfall ikke bort mobilen min frivillig for å kunne få oppleve disse i håndflaten. Men jeg er av den oppfatning at ikke alt trenger å handle om størrelsen på disse fordelene. Det er ikke alltid størrelsen på utstyret som gjelder. Og det er for begge kjønn. Du har jo et poeng CypheroN: WTF er gærnt med tenåringer som begynner med PU? PU er tross alt ikke bare det det står om i The Game.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Også se innlegget rett under meg i den tråden da. Tror ikke han så at jeg skrev det først. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Samebror: Noen har jo faktisk epic boobs Dessuten er gutten 13 etter hva jeg har forstått, og i den alderen har jo ikke alle jentene fått skikkelige enda Jeg kan si meg enig i at noen jenter har flotte fordeler om jeg skal si det sånn, men jeg låner ihvertfall ikke bort mobilen min frivillig for å kunne få oppleve disse i håndflaten. Men jeg er av den oppfatning at ikke alt trenger å handle om størrelsen på disse fordelene. Det er ikke alltid størrelsen på utstyret som gjelder. Og det er for begge kjønn. Jeg gjorde ikke det... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Når de sosiale antennene er totalt krokete, kan det vel være kjekt for noen å ty til en bok for å få til noe ute på byen. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Når de sosiale antennene er totalt krokete, kan det vel være kjekt for noen å ty til en bok for å få til noe ute på byen. Eller andre steder... Med fare for å gjenta meg, PU er ikke bare å "plukke opp" jenter på byen for å pule dem og så kaste dem bort Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hvor sto det noe i posten min om sjekking, puling og damer? Les før du kommenterer. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 CypheroN: WTF er gærnt med tenåringer som begynner med PU? PU er tross alt ikke bare det det står om i The Game.. Egentlig så er jeg bare lei av ordet. PUA. Jeg synes det blir misbrukt over hele forumet. Eller, kan godt hende de fleste bruker det riktig, men jeg er så fryktelig lei av å se det. Skriv flørting, dating, whatever. "I dag har jeg drevet med PUA" Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Ja, men noen drar det så jævlig langt. Jeg syns det bare blir et spill. Jeg vil heller ha en venn som er litt awkward men til gjengjeld ekte i oppførsel. Cyph Endret 26. mai 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Faen og gøy vi har det gd og Sameboe Steffengd driver i dette øyeblikk og forfører ei 12 åring Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Cyph Heyhey. Og jeg adda deg på msn i går, men tror ikke du har godtatt meg(?). Trodde jeg hadde addet feil så adda både jeppesen og jeppsen. And PUA sux. Jeg foretrekker heller "One Night Stand", men det beste er "true love". Endret 26. mai 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Samebror: Noen har jo faktisk epic boobs Dessuten er gutten 13 etter hva jeg har forstått, og i den alderen har jo ikke alle jentene fått skikkelige enda Jeg kan si meg enig i at noen jenter har flotte fordeler om jeg skal si det sånn, men jeg låner ihvertfall ikke bort mobilen min frivillig for å kunne få oppleve disse i håndflaten. Men jeg er av den oppfatning at ikke alt trenger å handle om størrelsen på disse fordelene. Det er ikke alltid størrelsen på utstyret som gjelder. Og det er for begge kjønn. Jeg gjorde ikke det... Jeg betrakter det som frivillig når hun har mobilen din i sin varetekt til i morgen , om du tvilte på å gi henne den så stolte du tydeligvis mer på henne. Ikke nekt for det Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 jeg kan være enig at 12-15 års alderen er ganske tidlig å starte med PUA, men når man blir seksuelt lovlig så synes jeg man hvertfall kan bli Keyboard Junkie. Det finnes folk som sliter like mye med damer da de er 16 som menn med samme problemet i 20års alderen Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Når de sosiale antennene er totalt krokete, kan det vel være kjekt for noen å ty til en bok for å få til noe ute på byen. Mine er kutta og feilinstilt. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Samebror: Noen har jo faktisk epic boobs Dessuten er gutten 13 etter hva jeg har forstått, og i den alderen har jo ikke alle jentene fått skikkelige enda Jeg kan si meg enig i at noen jenter har flotte fordeler om jeg skal si det sånn, men jeg låner ihvertfall ikke bort mobilen min frivillig for å kunne få oppleve disse i håndflaten. Men jeg er av den oppfatning at ikke alt trenger å handle om størrelsen på disse fordelene. Det er ikke alltid størrelsen på utstyret som gjelder. Og det er for begge kjønn. Jeg gjorde ikke det... Jeg betrakter det som frivillig når hun har mobilen din i sin varetekt til i morgen , om du tvilte på å gi henne den så stolte du tydeligvis mer på henne. Ikke nekt for det Ja, ok Vi ahr et slags bror søster forhold. Tror jeg Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 And PUA sux. Jeg foretrekker heller "One Night Stand", men det beste er "true love". You win once again, my friend. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Steffengd driver i dette øyeblikk og forfører ei 12 åring Der har du noe å fortelle barnebarna, gitt. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 De har kampanje på retting og finjustering av antenner på Elkjøp om dagen! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Cyph: Jeg trykte "Accept", men du ligger ikke i lista mi. Send meg mail på PM, så prøver vi motsatt vei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg