Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Samebror: Noen har jo faktisk epic boobs ;) Dessuten er gutten 13 etter hva jeg har forstått, og i den alderen har jo ikke alle jentene fått skikkelige enda

Jeg kan si meg enig i at noen jenter har flotte fordeler om jeg skal si det sånn, men jeg låner ihvertfall ikke bort mobilen min frivillig for å kunne få oppleve disse i håndflaten. Men jeg er av den oppfatning at ikke alt trenger å handle om størrelsen på disse fordelene. Det er ikke alltid størrelsen på utstyret som gjelder. Og det er for begge kjønn.

Du har jo et poeng :)

CypheroN: WTF er gærnt med tenåringer som begynner med PU? PU er tross alt ikke bare det det står om i The Game..

Lenke til kommentar
Samebror: Noen har jo faktisk epic boobs ;) Dessuten er gutten 13 etter hva jeg har forstått, og i den alderen har jo ikke alle jentene fått skikkelige enda

Jeg kan si meg enig i at noen jenter har flotte fordeler om jeg skal si det sånn, men jeg låner ihvertfall ikke bort mobilen min frivillig for å kunne få oppleve disse i håndflaten. Men jeg er av den oppfatning at ikke alt trenger å handle om størrelsen på disse fordelene. Det er ikke alltid størrelsen på utstyret som gjelder. Og det er for begge kjønn.

Jeg gjorde ikke det...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Når de sosiale antennene er totalt krokete, kan det vel være kjekt for noen å ty til en bok for å få til noe ute på byen.

Lenke til kommentar
Når de sosiale antennene er totalt krokete, kan det vel være kjekt for noen å ty til en bok for å få til noe ute på byen.

Eller andre steder... Med fare for å gjenta meg, PU er ikke bare å "plukke opp" jenter på byen for å pule dem og så kaste dem bort

Lenke til kommentar
CypheroN: WTF er gærnt med tenåringer som begynner med PU? PU er tross alt ikke bare det det står om i The Game..

Egentlig så er jeg bare lei av ordet. PUA. Jeg synes det blir misbrukt over hele forumet. Eller, kan godt hende de fleste bruker det riktig, men jeg er så fryktelig lei av å se det. Skriv flørting, dating, whatever.

"I dag har jeg drevet med PUA"

:ermm:

Lenke til kommentar
Cyph :love:

Heyhey. Og jeg adda deg på msn i går, men tror ikke du har godtatt meg(?). Trodde jeg hadde addet feil så adda både jeppesen og jeppsen.

And PUA sux. Jeg foretrekker heller "One Night Stand", men det beste er "true love".

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar

Jeg gjorde ikke det...

Jeg betrakter det som frivillig når hun har mobilen din i sin varetekt til i morgen , om du tvilte på å gi henne den så stolte du tydeligvis mer på henne. Ikke nekt for det ;)

Lenke til kommentar

Jeg gjorde ikke det...

Jeg betrakter det som frivillig når hun har mobilen din i sin varetekt til i morgen , om du tvilte på å gi henne den så stolte du tydeligvis mer på henne. Ikke nekt for det ;)

Ja, ok Vi ahr et slags bror søster forhold. Tror jeg :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...