Wiciwato Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Evil boobs! Skulle vært ulovlig å bruke de feil! Edit: Må være epic boobs? De er, ja hva skal jeg si. Linni Meister må bli missunnelig på de... Helt naturlige er de og Aaa. Fat chick! Som gd: Hjelper ikke å skryte av store pupper hvis du er feit! Endret 26. mai 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Får jeg se (mobilen) din, får du se mine! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Evil boobs! Skulle vært ulovlig å bruke de feil! Edit: Må være epic boobs? De er, ja hva skal jeg si. Linni Meister må bli missunnelig på de... Helt naturlige er de og herregud, du vil bli PUA og du gir ting for å se pupper når det skal være motsatt! hu skal fortjene å vise dem til deg! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Til alle foto glade mennesker her! (og alle andre) Tema for tv2 sin værfotokonkuranse er fritt valg! Find your best! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Neinei, ikke for å ta på de Har da tatt på hennes uten at jeg måttet gi telefonen min til hu :!: Hadde dårlig tid var på vei ut drev og sendte mld så stoppet hun meg og spurte om hun kunnne se på den. Hadde dårlig tid så sa nei, Da sa hu væææærsåsnill og med skikkelige dådyr øyne. Så ga jeg den til hu da. Puppene hennes er grunnen til at jeg overlever skoledagen. Derfor hadde jeg tenkt til å være "snill" med henne for en gang skyld Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hva slags interesse har hun av å se på telefonen din, egentlig? Og hva slags folk ber om mobilen til andre folk? Mulig puppene hennes er fine, men hun er sær. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 herregud, du vil bli PUA og du gir ting for å se pupper når det skal være motsatt! hu skal fortjene å vise dem til deg! Nei, du har misforstått. Hu fikk låne den fordi puppene hennes er de som gjør at jeg overlever skoledagen. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Neinei, ikke for å ta på de Har da tatt på hennes uten at jeg måttet gi telefonen min til hu :!: Hadde dårlig tid var på vei ut drev og sendte mld så stoppet hun meg og spurte om hun kunnne se på den. Hadde dårlig tid så sa nei, Da sa hu væææærsåsnill og med skikkelige dådyr øyne. Så ga jeg den til hu da. Puppene hennes er grunnen til at jeg overlever skoledagen. Derfor hadde jeg tenkt til å være "snill" med henne for en gang skyld Dumt valg. Ikke lek tøffel, lek badboi istedet. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Ser at "Hoppende Bryster" aka Lemon svarer nå, og ho bør jo være i stand til å svare i denne diskusjonen. Men tilbake til topic: Puppene hennes gjør at du overlever skoledagene? Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Neinei, ikke for å ta på de Har da tatt på hennes uten at jeg måttet gi telefonen min til hu :!: Hadde dårlig tid var på vei ut drev og sendte mld så stoppet hun meg og spurte om hun kunnne se på den. Hadde dårlig tid så sa nei, Da sa hu væææærsåsnill og med skikkelige dådyr øyne. Så ga jeg den til hu da. Puppene hennes er grunnen til at jeg overlever skoledagen. Derfor hadde jeg tenkt til å være "snill" med henne for en gang skyld Og her sitter du og angrer på det... Lite gjennomtenkt det der, gitt Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hva slags interesse har hun av å se på telefonen din, egentlig? Og hva slags folk ber om mobilen til andre folk? Mulig puppene hennes er fine, men hun er sær. Fornuftig sagt. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 En 13 år gammel PUA? Nice. B) Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Oda strikes back! Tipper det var du, HB, som spurte om å få se på mobilen hans! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Ser at "Hoppende Bryster" aka Lemon svarer nå, og ho bør jo være i stand til å svare i denne diskusjonen.Men tilbake til topic: Puppene hennes gjør at du overlever skoledagene? Hun har fine pupper ok? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Oda strikes back! Tipper det var du, HB, som spurte om å få se på mobilen hans! Doubt it. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Ser at "Hoppende Bryster" svarer nå, og ho bør jo være i stand til å svare i denne diskusjonen.Men tilbake til topic: Puppene hennes gjør at du overlever skoledagene? Lemon har aldri eksistert, det er kun Hoppende Bryster som gjelder Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 En 13 år gammel PUA? Nice. B) Vil fortsatt regne meg selv som AFC, men det går oppover for vær dag som går. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Oda strikes back! Tipper det var du, HB, som spurte om å få se på mobilen hans! Den støtter jeg Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 herregud, du vil bli PUA og du gir ting for å se pupper når det skal være motsatt! hu skal fortjene å vise dem til deg! Nei, du har misforstått. Hu fikk låne den fordi puppene hennes er de som gjør at jeg overlever skoledagen. hva gjør hennes pupper så jævla spesiell i forhold til alle andre sine? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg