Inaktivbruker_101125 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Er det normalt å være blakk en uke etter lønningsdato hver måned når man er i fast, godt betalt jobb? Det sier seg selv, egentlig. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Er det normalt å være blakk en uke etter lønningsdato hver måned når man er i fast, godt betalt jobb? ja. klær er viktigere enn mat vet du Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Bitches, give me some facts about the D-day. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Er det normalt å være blakk en uke etter lønningsdato hver måned når man er i fast, godt betalt jobb? Fullstendig normalt. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Blir det streik eller ikke? Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Er det normalt å være blakk en uke etter lønningsdato hver måned når man er i fast, godt betalt jobb? Fullstendig normalt. Definisjon av normalt plz Wiciwato: Det avgjøres klokka 12 i kveld Endret 26. mai 2009 av Blarcky Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Er det normalt å være blakk en uke etter lønningsdato hver måned når man er i fast, godt betalt jobb? Bare om man holder på å drukne i gjeld, noe som virker usannsynlig med tanke på hvor ung du er, er alkoholiker, shopoholiker, (en dårlig) pokeroholiker, horeoholiker eller narkoholiker. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Er lei av at mamma og pappa hele tiden krangler over penger. Skjønner ikke hvorfor hun presterer å bli blakk så fort hele tiden. Konseptet med å faktisk ha råd til å pusse opp før man setter igang oppussing ser ut til å være vanskelig å skjønne Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 "pokeroholiker, horeoholiker eller narkoholiker." er dette fremmedord for bare meg? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Liker ikke tanken på at ei jente har mobilen min og kan lese ALLE de hemmelige meldingene mine Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Du drar helt feil konklusjon hva er det som er så veldig å gjemme seg for da? Det var jo ikke noe som skjedde i stua, hvorfor ikke sette seg på rommet da? greit jeg tror på deg Etter hvordan jeg har forstått det, virker det som fail å sitte på diskusjon.no mens du har dame på cam. Edit: Denne dama i denne situasjonen. Liker ikke tanken på at ei jente har mobilen min og kan lese ALLE de hemmelige meldingene mine Uff. Det er også litt fail. Ring operatøren din og få dem til å låse simkortet ditt! Endret 26. mai 2009 av Haageen Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Liker ikke tanken på at ei jente har mobilen min og kan lese ALLE de hemmelige meldingene mine Uff. Det er også litt fail. Ring operatøren din og få dem til å låse simkortet ditt! Enda værre er jo at jeg ga telefonen til hu frivillig Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 "pokeroholiker, horeoholiker eller narkoholiker." er dette fremmedord for bare meg? Ja Liker ikke tanken på at ei jente har mobilen min og kan lese ALLE de hemmelige meldingene mine Hadde ikke jeg likt heller Gjør som Haageen sier her du Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Liker ikke tanken på at ei jente har mobilen min og kan lese ALLE de hemmelige meldingene mine Uff. Det er også litt fail. Ring operatøren din og få dem til å låse simkortet ditt! Enda værre er jo at jeg ga telefonen til hu frivillig WTF??? Fortell meg en god grunn til å gjøre det. Endret 26. mai 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Ok, så om jeg har forstått det riktig: Du har gitt fra deg din mobiltelefon med dine private SMS'er, bilder og kontakter frem til du får den tilbake i morgen eller noe? Way to go! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 [quote name='Haageen' Enda værre er jo at jeg ga telefonen til hu frivillig WTF??? Fortell meg en god grunn til å gjøre det. Puppene.... Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Evil boobs! Skulle vært ulovlig å bruke de feil! Edit: Må være epic boobs? Endret 26. mai 2009 av Haageen Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 [quote name='Haageen' Enda værre er jo at jeg ga telefonen til hu frivillig WTF??? Fortell meg en god grunn til å gjøre det. Puppene.... Så derfor ga du henne mobilen? Som en gave da? Eller som et løfte at hvis du gir henne ditt, gir ho deg hennes? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Evil boobs! Skulle vært ulovlig å bruke de feil! Edit: Må være epic boobs? De er, ja hva skal jeg si. Linni Meister må bli missunnelig på de... Helt naturlige er de og Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 [quote name='Haageen' Enda værre er jo at jeg ga telefonen til hu frivillig WTF??? Fortell meg en god grunn til å gjøre det. Puppene.... Usikker på om jeg skjønte poenget med de der, men sier du at du ga bort mobilen en dag for å ta på puppene til en jente? Det er da ikke vanskelig å få til, men heller ikke noe å bry seg så veldig om mener nå jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg