Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

jeg vet ikke hva SO2 er en gang :roll:

Siste Ordet 2. Begynte med SO1 i 2000/2001, men hele tråden ble slettet i et databasekrasj. Etter dette gikk vel HW over til ett nytt databasesystem (?), og etter det ble SO2 laget. Da begynte SO-bølgen, og det ble laget SO3, SO4 og SO5. Etter 5'ern ble DNFK laget. :p

Ok, takk for at du forklarte :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jordbær.

+1. Jeg spiste for resten stoooore jordbær i sted. Nomnom. ^^

Hva har du gjort med Lars!?

+1 Vis han ligger partert ute i sjøen i en søppelsekk, da har du drept kongen vår :<

Enn hvis han ligger maltraktert i skogen da?

Samme greia!

Huff da, jeg ligger dårlig an da altså! :(

Lenke til kommentar

Siste Ordet 2. Begynte med SO1 i 2000/2001, men hele tråden ble slettet i et databasekrasj. Etter dette gikk vel HW over til ett nytt databasesystem (?), og etter det ble SO2 laget. Da begynte SO-bølgen, og det ble laget SO3, SO4 og SO5. Etter 5'ern ble DNFK laget. :p

Mistenkelig at en så ny bruker vet dette, lukter vi gammel bannet bruker her eller :roll:

Lenke til kommentar

Jeg var en av de som postet etter at SO5 ble ved en feiltagelse åpnet igjen :p

Her har vi en kewl ting:

https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=13806062

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Mistenkelig at en så ny bruker vet dette, lukter vi gammel bannet bruker her eller :roll:

Det er fint mulig at en ny bruker kan slik "inside-information". Det kan være for eksempel gjennom venner og loking i gamle tråder, samt det kan hende han har lest det av andre som har skrevet det. Det har forekommet at brukere i forskjellige tråder har skrevet det før, bl.a. i DNFK. Så at du spekulerer så tidlig er ikke nødvendig.

Lenke til kommentar
Det er fint mulig at en ny bruker kan slik "inside-information". Det kan være for eksempel gjennom venner og loking i gamle tråder, samt det kan hende han har lest det av andre som har skrevet det. Det har forekommet at brukere i forskjellige tråder har skrevet det før, bl.a. i DNFK. Så at du spekulerer så tidlig er ikke nødvendig.

Stemmer... :innocent:

Lenke til kommentar

Skjer med prekner mot meg fra deg idag :<

Lenke til kommentar
Skjer med prekner mot meg fra deg idag :<

Jeg er på ingen måte ute etter å gi en liste med prekner til deg i dag, jeg er bare saklig og skriver det jeg mener. Om det på noen måte føles brutalt e.l. så er dette ikke det som er meningen, bare så det er sagt. Jeg forbeholder meg retten til å skrive det jeg syns bl.a. om utsagn og diverse ting fra forumbrukere.

En rask redigering: Jeg mener bare godt med det.

Endret av The Prophet
Lenke til kommentar
Hvis jeg ser Alexander Rybak på melkekartongen i morgen kommer jeg til å hive den ut av vinduet. :thumbdown:

Hva er grunnen? Melka smaker jo ikke værre for den grunn, man skal ikke dømme innholdet etter omslaget vet du. Hvis du ikke orker bildet av han på morgenkvisten, så er det ganske enkelt å vende bildet fra seg så du ikke vil få kikk på han, problem solved.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...