Stonemeister Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) skal bli morro da vi kommer så langt i naturfag undervisninga med læreren vår....Når vi kommer så langt? Gammel er dere egentlig?? Har dere ikke fått hår på tissen enda? Profilen sier at han går i tiende, og det er da vi fikk se filmer om å komme til second base, komplett med de passende sportskommentatorene i bakgrunnen. Megahøy ordspillsfaktor. Endret 25. januar 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 skal bli morro da vi kommer så langt i naturfag undervisninga med læreren vår....Når vi kommer så langt? Gammel er dere egentlig?? Har dere ikke fått hår på tissen enda? duh...så langt ut i pensum da, jeg går jo i tiende klasse, har bare ikke hatt om det neda....TARD -.-' Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 @kenny-: øhmm.oki.. oO :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 duh...så langt ut i pensum da, jeg går jo i tiende klasse, har bare ikke hatt om det neda....TARD -.-'Unnskyld meg, men da må jeg virkelig rette et spørrende søkelys på skolen deres... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Når man har begynt å få hår på tissen så er det på tide å rake den. Det øker følsomheten drastiskTjah..en har hørt rykter om det. Fant gigantisk svart hull i rommet – Hullet er helt enormt. Det er helt utrolige krafter i sving her og strålingen er kolossal. Her slukes materie, og stjerner og planeter knuses. Farten det gjøres med er helt voldsom, sier en opprømt forskningssjef Terje Wahl ved Norsk Romsenter.Kjempehullet har 18 milliarder ganger solens masse, hvilket tilsvarer en liten galakse. Hullet er omtrent seks ganger større enn det objektet som tidligere ble ansett som det største svarte hullet. Det lille hullet beveger seg med en hastighet på 20 000 kilometer i sekundet og vil til slutt bli trekket så nær OJ287 at det vil oppstå en gigantisk kollisjon Hot damn! Der snakker man om størrelse ^_^ Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Unnskyld meg, men da må jeg virkelig rette et spørrende søkelys på skolen deres... Slenger meg på deg, vi hadde om dette i femte klasse eller noe... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Husker seksualundervisninga i 10. bestod av seksualdokumentarer som læreren hadde tatt opp fra NRK. Stort sett pensjonister som underviste og viste tydelig hvordan ting foregikk.Homofilt, heterofilt. Aldri hatt det samme synet på sex etter det sånn Trond Viggo greier, det er skikkelig lame Ha ha, nei. Hadde det vært Trond Viggos stuff, hadde jeg vært sjeleglad. Dette var noe britiske greier Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 duh...så langt ut i pensum da, jeg går jo i tiende klasse, har bare ikke hatt om det neda....TARD -.-'Unnskyld meg, men da må jeg virkelig rette et spørrende søkelys på skolen deres... Er naturfag læreren som er litt for glad i annet innen det, heldigvis fikk ikke vi han læreren som bare snakker om sex i naturfagen, om egne erfaringer og slikt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Ha ha, nei. Hadde det vært Trond Viggos stuff, hadde jeg vært sjeleglad.Dette var noe britiske greier Trond viggo var KUL! *slenge noe n spermier her og noen spermier der* Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Damn, did he say 18 MILLIARDER?!? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Unnskyld meg, men da må jeg virkelig rette et spørrende søkelys på skolen deres... Slenger meg på deg, vi hadde om dette i femte klasse eller noe... vi så Trond Viggo i femte, men vi lærte lissom ikke det grunnlegende da....Folk i klassen min i femte klasse kom med spørsmål som: "Hva er å være kåt" osv. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Lærern vår snakka om runking og kondomer og sånn i femte-sjette klasse Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Lærern vår snakka om runking og kondomer og sånn i femte-sjette klasse Vi hadde en hel uke hvor vi prata om sex... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Du må ikke kunne spillet bare fordi du vet hva som skjer. Trond-Viggo viste vel aldri hvordan man gjorde disse tingene, og det er jeg sjeleglad for. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 skulle ha sånn gutte gruppe ifjor, men gruppa mi sine dager var på f.eks 1.Mai (offisiell fridag) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Vi hoppa over femte klasse, men hadde noe sex ed med en daukristen lærer i sjette. Der var det gode gamle plansjer, pekestokk og skremmende mye hosting og kremting og rødming fra lærerens side og latter fra vår side. Kunne tenkt meg noe som dette. Det hadde virkelig vært noe! edit: OBS! Ikke sikker for barn som ikke har hatt seksualundervisning. Husker den obligatoriske turen til helsesøster med guttegrupper i 10. Isoporkukk og kondomer Endret 25. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Fant gigantisk svart hull i rommet– Hullet er helt enormt. Det er helt utrolige krafter i sving her og strålingen er kolossal. Her slukes materie, og stjerner og planeter knuses. Farten det gjøres med er helt voldsom, sier en opprømt forskningssjef Terje Wahl ved Norsk Romsenter.Kjempehullet har 18 milliarder ganger solens masse, hvilket tilsvarer en liten galakse. Hullet er omtrent seks ganger større enn det objektet som tidligere ble ansett som det største svarte hullet. Det lille hullet beveger seg med en hastighet på 20 000 kilometer i sekundet og vil til slutt bli trekket så nær OJ287 at det vil oppstå en gigantisk kollisjon Hot damn! Der snakker man om størrelse ^_^ Ikke aleneOJ287 er ikke alene. Et mindre svart hull, som «bare» er 100 millioner ganger solens masse, går i en oval bane rundt det store hullet. Tenk å kunne se den kollisjonen. På med solbrillene! Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Uff, er det mulig. Jeg har bare sitti å snoki på scientologistoff i 2 dager nå. Begynner å bli seriøst sliten, ass. Utroooooolig spennende tema, og utrolig skummelt. On topic, om det er noe, så tror jeg at jeg aldri har hatt seksualundervisning. :O Så, jeg kan egentlig ingenting, tror jeg. Hva er en pe nis? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Noen som har lest en bok som heter "ReFS"? DER snakker vi om god seksualundervisning der! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 men tror jeg går å legger meg folkens, skal til Oslo imorgen med noen kompiser, og ha det skøy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg