Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

skal bli morro da vi kommer så langt i naturfag undervisninga med læreren vår....:p
Når vi kommer så langt? Gammel er dere egentlig?? Har dere ikke fått hår på tissen enda?

Profilen sier at han går i tiende, og det er da vi fikk se filmer om å komme til second base, komplett med de passende sportskommentatorene i bakgrunnen. Megahøy ordspillsfaktor.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
skal bli morro da vi kommer så langt i naturfag undervisninga med læreren vår....:p
Når vi kommer så langt? Gammel er dere egentlig?? Har dere ikke fått hår på tissen enda?

duh...så langt ut i pensum da, jeg går jo i tiende klasse, har bare ikke hatt om det neda....TARD -.-'

Lenke til kommentar
Når man har begynt å få hår på tissen så er det på tide å rake den. Det øker følsomheten drastisk
Tjah..en har hørt rykter om det.

Fant gigantisk svart hull i rommet

– Hullet er helt enormt. Det er helt utrolige krafter i sving her og strålingen er kolossal. Her slukes materie, og stjerner og planeter knuses. Farten det gjøres med er helt voldsom, sier en opprømt forskningssjef Terje Wahl ved Norsk Romsenter.

Kjempehullet har 18 milliarder ganger solens masse, hvilket tilsvarer en liten galakse. Hullet er omtrent seks ganger større enn det objektet som tidligere ble ansett som det største svarte hullet.

Det lille hullet beveger seg med en hastighet på 20 000 kilometer i sekundet og vil til slutt bli trekket så nær OJ287 at det vil oppstå en gigantisk kollisjon

Hot damn! Der snakker man om størrelse ^_^

Lenke til kommentar
Husker seksualundervisninga i 10. bestod av seksualdokumentarer som læreren hadde tatt opp fra NRK. Stort sett pensjonister som underviste og viste tydelig hvordan ting foregikk.

Homofilt, heterofilt.

Aldri hatt det samme synet på sex etter det

sånn Trond Viggo greier, det er skikkelig lame :no:

Ha ha, nei. Hadde det vært Trond Viggos stuff, hadde jeg vært sjeleglad.

Dette var noe britiske greier :p

Lenke til kommentar
duh...så langt ut i pensum da, jeg går jo i tiende klasse, har bare ikke hatt om det neda....TARD -.-'
Unnskyld meg, men da må jeg virkelig rette et spørrende søkelys på skolen deres...

Er naturfag læreren som er litt for glad i annet innen det, heldigvis fikk ikke vi han læreren som bare snakker om sex i naturfagen, om egne erfaringer og slikt

Lenke til kommentar
Unnskyld meg, men da må jeg virkelig rette et spørrende søkelys på skolen deres...

Slenger meg på deg, vi hadde om dette i femte klasse eller noe... :ph34r:

vi så Trond Viggo i femte, men vi lærte lissom ikke det grunnlegende da....Folk i klassen min i femte klasse kom med spørsmål som: "Hva er å være kåt" osv.

Lenke til kommentar

Vi hoppa over femte klasse, men hadde noe sex ed med en daukristen lærer i sjette.

Der var det gode gamle plansjer, pekestokk og skremmende mye hosting og kremting og rødming fra lærerens side og latter fra vår side.

Kunne tenkt meg noe som dette.

Det hadde virkelig vært noe! :D

edit: OBS! Ikke sikker for barn som ikke har hatt seksualundervisning. :tease:

Husker den obligatoriske turen til helsesøster med guttegrupper i 10.

Isoporkukk og kondomer :D

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Fant gigantisk svart hull i rommet
– Hullet er helt enormt. Det er helt utrolige krafter i sving her og strålingen er kolossal. Her slukes materie, og stjerner og planeter knuses. Farten det gjøres med er helt voldsom, sier en opprømt forskningssjef Terje Wahl ved Norsk Romsenter.

Kjempehullet har 18 milliarder ganger solens masse, hvilket tilsvarer en liten galakse. Hullet er omtrent seks ganger større enn det objektet som tidligere ble ansett som det største svarte hullet.

Det lille hullet beveger seg med en hastighet på 20 000 kilometer i sekundet og vil til slutt bli trekket så nær OJ287 at det vil oppstå en gigantisk kollisjon

Hot damn! Der snakker man om størrelse ^_^

Ikke alene

OJ287 er ikke alene. Et mindre svart hull, som «bare» er 100 millioner ganger solens masse, går i en oval bane rundt det store hullet.

Tenk å kunne se den kollisjonen. På med solbrillene!

Lenke til kommentar

Uff, er det mulig. Jeg har bare sitti å snoki på scientologistoff i 2 dager nå. Begynner å bli seriøst sliten, ass.

Utroooooolig spennende tema, og utrolig skummelt.

On topic, om det er noe, så tror jeg at jeg aldri har hatt seksualundervisning. :O

Så, jeg kan egentlig ingenting, tror jeg. Hva er en pe nis?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...