Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ojj, skulle sjekke hvor mange inlegg jeg hadde i DNFK så hadde jeg jammen meg nådd igjen folk som :--}D, DJ_Dark og mimir :ohmy:

Hvordan skjekker du det?

EDIT:

Gratulerer

Nerd! :p

Endret av SVD
Lenke til kommentar
Du er nerd ass :roll:

Jeg synes ærlig talt det innlegget du skrev der var uten noen som helst form for mening. Du påpeker at vedkommende er "nerd" fordi han har passert forbi visse "kjente" brukere i DNFK-posting? Hva har dette med "nerd" å gjøre? Isteden for også skrive slikt tøv som er til ingen nytte syns jeg heller du bør ta deg tiden til å gratulere han, ser ut som han er stolt av det. Win-win situasjon, det vet du.

Gratulerer Nopros.

Lenke til kommentar
Du er nerd ass :roll:

Jeg synes ærlig talt det innlegget du skrev der var uten noen som helst form for mening. Du påpeker at vedkommende er "nerd" fordi han har passert forbi visse "kjente" brukere i DNFK-posting? Hva har dette med "nerd" å gjøre? Isteden for også skrive slikt tøv som er til ingen nytte syns jeg heller du bør ta deg tiden til å gratulere han, ser ut som han er stolt av det. Win-win situasjon, det vet du.

Gratulerer Nopros.

Nå var det vel litt ironisk :p Men gratulerer Nopros, vet hvordan det føles :p

Lenke til kommentar

Nå ligger Sameboe ganske langt mot toppen, da. Man kan spørre seg om det er kult eller bare veldig, veldig, veldig, veldig, veldig, veldig, veldig, veldig, veldig, veldig, veldig, veldig, veldig, veldig trist... 603px-Sad_face.svg.png

Undertegnede ligger forøvrig på en 35. plass og trives der.

Endret av Hoppende Bryster
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...