Trygve Onnestad Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Ja Wiciwato ! Er også en mulighet Ok Slimda, da er saken avklart Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Pøh. Den var vel så liten at ingen så at du hadde ståkuk tenker jeg, clvn. Eventuelt stappa den i rumpa. Endret 26. mai 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 hvorfor kan nesten ingen den mest effektive og diskre måten å få bort bennern på? Den har redda meg så mange ganger i ungdomstiden. Men ja, den er hemmelig. Superhemmelig Derfor du har så mye hår i høyrehånda? Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 hvorfor kan nesten ingen den mest effektive og diskre måten å få bort bennern på? Den har redda meg så mange ganger i ungdomstiden. Men ja, den er hemmelig. Superhemmelig Hva da? ta seg en runk på dassen ? Knekke penis? Bruke susp? Stoppe blodomløpet ? Operere inn blodpumpe? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Pøh. Den var vel så liten at ingen så at du hadde ståkuk tenker jeg, clvn. Eventuelt stappa den i rumpa. Neh, den funker, den ;D hvorfor kan nesten ingen den mest effektive og diskre måten å få bort bennern på? Den har redda meg så mange ganger i ungdomstiden. Men ja, den er hemmelig. Superhemmelig Derfor du har så mye hår i høyrehånda? Den tok jeg faktisk ikke. Tror jeg begynner å bli gammel =P hvorfor kan nesten ingen den mest effektive og diskre måten å få bort bennern på? Den har redda meg så mange ganger i ungdomstiden. Men ja, den er hemmelig. Superhemmelig Hva da? ta seg en runk på dassen ? Knekke penis? Bruke susp? Stoppe blodomløpet ? Operere inn blodpumpe? Ikke så veldig langt ifra, faktisk. Om du kjenner den kommer, så stram f.eks rompemuskler, lår, legger så mye som mulig uten at det synes. På den måten strømmer blodet til de musklene som strammes, og pikken blir slappere. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 *SNIPP* Ahem: Let me illustrate: FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 *SNIPP* Ahem: Let me illustrate: FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP Aaagh, my eyes! *dø* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Oh noes! Jeg hadde visst ei eske med posesnus liggende i veska mi og den har åpna seg og alle posesnusene ligger i ei lomme og det stinker snus av veska mi :| Lenke til kommentar
ArcticMonkey^ Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 ...wait Veske? :| Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Oh noes! Jeg hadde visst ei eske med posesnus liggende i veska mi og den har åpna seg og alle posesnusene ligger i ei lomme og det stinker snus av veska mi :| Ingen kommentar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Bemerkelsesverdig er det i det hele tatt at man må ta i bruk slike metoder for å bli kvitt en ståkuk på skolen, eventuelt i garderoben hvor det i utgangspunktet ikke eksisterer et snev av erotikk å bli tent på. Men men. Hver sin smak. Enkelte klarer vel å bli tent på noe, omringet av gutter og lærere. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Datasmurf liker å kle seg opp som transvestitt. Er ingen nyhet, det. Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Alle vet jo at man ikke bør svømme etter å ha spist Dette er noe veldig lure foreldre har diktet opp av én grunn: Når man sier dette til ungene, slipper man å bli dradd ut av sofaen rett etter middag for å være badevakt, når man helst vil ha nap'en sin. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Bemerkelsesverdig er det i det hele tatt at man må ta i bruk slike metoder for å bli kvitt en ståkuk på skolen, eventuelt i garderoben hvor det i utgangspunktet ikke eksisterer et snev av erotikk å bli tent på. Men men. Hver sin smak. Enkelte klarer vel å bli tent på noe, omringet av gutter og lærere. Er du ikke kjent med ufrivillig ereksjon Egilanso? Noen får det , selv om situasjonen de er i tilsier at : NEI HVA FAEN ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Synes å huske å ha lest at det faktisk øker faren for kramper, da kroppen arbeider med maten i magen og dermed... ettellerannet som gir krampe... " Lure foreldre skal man høre på!! " Ufrivillig ereksjon har sikkert forekommet ved en skjelden anledning, men som regel er det selvforskyldt eller en grunn til det. Når jeg ligger inntill dama, så vil jeg ikke kalle det "ufrivillig" Endret 26. mai 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg er kjent med ufrivillig ereksjon. Det bare oppstår. Jeg nekter å tro at det er uvanlig? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Ikke uvanlig nei. At folk tør å gå en hel skoledag med joggebukser er jammen tøft gjort syns jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg er kjent med ufrivillig ereksjon. Det bare oppstår. Jeg nekter å tro at det er uvanlig? Langt fra uvanlig. Vil tro de fleste menn har det minst en gang i livet. Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Synes å huske å ha lest at det faktisk øker faren for kramper, da kroppen arbeider med maten i magen og dermed... ettellerannet som gir krampe... Du har ikke lest det, du har hørt det av sleipe foreldre http://www.snopes.com/oldwives/hourwait.asp Uansett er ikke krampe veldig farlig, jeg får det stadig selv når jeg svømmer for treningens skyld, og går for hardt ut. Men den kommer selvsagt i ben eller armer, ikke magen. Normalt i ankel/fot eller legg. Denne kan som alle andre kramper ristes løs, og er langt fra livstruende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg