Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b
Nu har vi visst projekt og jeg får ikke grilla loffen min .. :(

 

Må få grilla den før svømminga !

 

Høh? Hva i all verden er det du snakker om? Har du ståkuk som du ikke får roa ned før svømminga?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nu har vi visst projekt og jeg får ikke grilla loffen min .. :(

 

Må få grilla den før svømminga !

 

Høh? Hva i all verden er det du snakker om? Har du ståkuk som du ikke får roa ned før svømminga?

 

Hahah :)

 

Tenk på noe traumatisk eller stygt ;) så skal den nok roe seg ned. eventuelt ta en kjapp en på dass om det er nød

Lenke til kommentar
Nu har vi visst projekt og jeg får ikke grilla loffen min .. :(

 

Må få grilla den før svømminga !

 

Høh? Hva i all verden er det du snakker om? Har du ståkuk som du ikke får roa ned før svømminga?

 

Hahah :)

 

Tenk på noe traumatisk eller stygt ;) så skal den nok roe seg ned. eventuelt ta en kjapp en på dass om det er nød

Hvorfor ikke grille den på svømminga? Et stort og koselig badebasseng er jo en ypperlig plass å gjøre det på. Svøm ned på bunnen og gjør det. Det er så mye bakterier og ekle ting i badebasseng avlikevel.

Lenke til kommentar
Nu har vi visst projekt og jeg får ikke grilla loffen min .. :(

 

Må få grilla den før svømminga !

 

Høh? Hva i all verden er det du snakker om? Har du ståkuk som du ikke får roa ned før svømminga?

 

Hahah :)

 

Tenk på noe traumatisk eller stygt ;) så skal den nok roe seg ned. eventuelt ta en kjapp en på dass om det er nød

Hvorfor ikke grille den på svømminga? Et stort og koselig badebasseng er jo en ypperlig plass å gjøre det på. Svøm ned på bunnen og gjør det. Det er så mye bakterier og ekle ting i badebasseng avlikevel.

Og ikke minst klor som dreper det uansett :thumbup:

Lenke til kommentar
Tror JohansenTurbo snakket om nistemat...

 

:hmm:

 

hvem bruker å grille seg en loff før svømming?

 

tok det som en selvfølge at han snakket om junior

Han skriver at han har prosjekt (skolearbeid), og ikke får tid til å grille den (toastjern? Microbølgeovn?) Og så nevner han at han må få gjort det før de stikker å svømmer, da han ikke kan spise og svømme samtidig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...