Gjest Slettet-77do0b Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Nu har vi visst projekt og jeg får ikke grilla loffen min .. Må få grilla den før svømminga ! Høh? Hva i all verden er det du snakker om? Har du ståkuk som du ikke får roa ned før svømminga? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 God morgen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Du skrev akkurat 2 minutter for sent. Etter klokken 12.00 er det ettermiddag etter min mening, så god ettermiddag =) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Ettermiddag er etter middagsmåltidet mitt. God Morgen er enhver tid før middagsmåltidet mitt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Du skrev akkurat 2 minutter for sent. Etter klokken 12.00 er det ettermiddag etter min mening, så god ettermiddag =) Flink Egil Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg har en loff Fersk? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Får komme å kjenne på den så får du dømme selv! Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Nu har vi visst projekt og jeg får ikke grilla loffen min .. Må få grilla den før svømminga ! Høh? Hva i all verden er det du snakker om? Har du ståkuk som du ikke får roa ned før svømminga? Hahah Tenk på noe traumatisk eller stygt så skal den nok roe seg ned. eventuelt ta en kjapp en på dass om det er nød Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Tror JohansenTurbo snakket om nistemat... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Da var søknad til Sierra Leone tur sendt *krysse fingre* Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Tror JohansenTurbo snakket om nistemat... hvem bruker å grille seg en loff før svømming? tok det som en selvfølge at han snakket om junior Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Nu har vi visst projekt og jeg får ikke grilla loffen min .. Må få grilla den før svømminga ! Høh? Hva i all verden er det du snakker om? Har du ståkuk som du ikke får roa ned før svømminga? Hahah Tenk på noe traumatisk eller stygt så skal den nok roe seg ned. eventuelt ta en kjapp en på dass om det er nød Hvorfor ikke grille den på svømminga? Et stort og koselig badebasseng er jo en ypperlig plass å gjøre det på. Svøm ned på bunnen og gjør det. Det er så mye bakterier og ekle ting i badebasseng avlikevel. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Da var søknad til Sierra Leone tur sendt *krysse fingre* Send samen ut av landet! Somalian pirates we! Kanskje ikke riktig land men det spiller ingen rolle Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Nu har vi visst projekt og jeg får ikke grilla loffen min .. Må få grilla den før svømminga ! Høh? Hva i all verden er det du snakker om? Har du ståkuk som du ikke får roa ned før svømminga? Hahah Tenk på noe traumatisk eller stygt så skal den nok roe seg ned. eventuelt ta en kjapp en på dass om det er nød Hvorfor ikke grille den på svømminga? Et stort og koselig badebasseng er jo en ypperlig plass å gjøre det på. Svøm ned på bunnen og gjør det. Det er så mye bakterier og ekle ting i badebasseng avlikevel. Og ikke minst klor som dreper det uansett Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Tror JohansenTurbo snakket om nistemat... hvem bruker å grille seg en loff før svømming? tok det som en selvfølge at han snakket om junior Han skriver at han har prosjekt (skolearbeid), og ikke får tid til å grille den (toastjern? Microbølgeovn?) Og så nevner han at han må få gjort det før de stikker å svømmer, da han ikke kan spise og svømme samtidig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Alle vet jo at man ikke bør svømme etter å ha spist Endret 26. mai 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 hvorfor kan nesten ingen den mest effektive og diskre måten å få bort bennern på? Den har redda meg så mange ganger i ungdomstiden. Men ja, den er hemmelig. Superhemmelig Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Alle vet jo at man ikke bør svømme etter å ha spist urban myte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg