Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En fin og fordomsfull vits på morgenkvisten:

 

edit: fila heter da "Matteprøve for innvandrere"

 

 

Navn:_____________________________

Gjeng :_____________________________

 

OPPGAVE 1

Jamael har en AK-47 med et 40-skudds magasin. Hvis han bommer på 6 av 10 skudd og skyter 13 skudd på hver drive-by, hvor mange drive-by’s kan han foreta før han må lade om?

 

OPPGAVE 2

Sahjeed har 50 g kokain. Han selger 30 g til Muhammed for kr 25.000,-. Han selger 12 g til Abdullah for 15.000,-.Hva er restverdien av kokainen hans dersom han ikke blander den ut?

 

OPPGAVE 3

Ayatollah har en varebil som er godkjent for 1200 kg last. Etter et tyveriraid sitter han igjen med tyvegods som veier totalt 1500 kg som han får lastet inn i bilen. På vei hjem blir han stoppet i en trafikkontroll. Boten er 1350,- pr. 50 kg. overbelastning. Hvor mye får han i bot?

 

OPPGAVE 4

Ahmed vil blande ut sin ½ kg heroin for og tjene 20% mer. Hvor mange gram rottegift trenger han for å gjøre dette?

 

OPPGAVE 5

Raul avtjener en straff på 8 år for overlagt drap. Han fikk 220.000,- for å utføre drapet.

Hvis hans kone bruker kr 7.000,- i måneden,hvor mye penger har han igjen når han kommer ut av fengselet ? Og hvor mange år får han for og drepe kjerringa som har brukt opp alle pengene hans?

 

OPPGAVE 6

Mostaffa er kebabkokk . Han selger gjennomsnittlig 65 kebab om dagen, og hver kebab inneholder 220 gram kjøtt. Hvor mange rotter må han fange pr. dag hvis man får 170 gram kjøtt fra hver rotte?

 

OPPGAVE 7

Ali er på et utested i Oslo da han hører en nordmann snakke nedlatende om innvandrere. Dette må selvfølgelig hevnes, men dessverre er han alene. Han har på forhånd regnet ut at en gammel Mercedes 190 E fullastet med familie og venner bruker ca 7,5 min fra Grønland til utestedet. Han vil bruke 1,2 min på å ringe dem på mobilen. Venner og familie bruker nøyaktig 2,7 min. på og komme seg fra bøttekottet de bor på i 4.etasje og ned til mærsa. Ali har også regnet ut at de vil klare å tjuvkoble mærsa og få startet den på under 5 min. Hvor lang tid tar det før slosskampen kan begynne?

 

Eksamen varer i 4 timer.

Lykke til !

:wee:

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...