CypheroN Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Gah, hvorfor sov jeg ikke i natt?Faen. Du er dum kanskje? Vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 God morgen dnfk.. Nå er jeg sånn ca. våken. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Gah, hvorfor sov jeg ikke i natt?Faen. Du er dum kanskje? Vet ikke jeg. Satt og prata med ei venninne til hu la seg i fire-tida, samtidig med at jeg spilte WoW. Jeg skylder på WoW. Logga av halv fem og endte opp på SomethingAwful, bare lese litt før jeg sovner. Det skjedde ikke Lenke til kommentar
morslilleole Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Koselig å snakke med noen gjennom natten, da=) Jeg klarte faktisk å legge meg ved midnatt.=O Pleier å bli mye senere... Hei, forresten=P Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg klarte faktisk å sovne før klokka halv tolv. Men er like trøtt som faen nå da. Pluss at jeg tenker mye på hvordan jeg skal gjør det med ny bolig. Virker litt risikabelt og ha 14 dager på å finne ny leietaker av den jeg har nå Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg forsov meg, men helt greit ettersom vi har Gym en plass jeg ikke aner hvor er xD Så drar med ni bussen Da jeg kommer på skolen skriver jeg søknad om gratis studietur til Sierra Leone med skolen også Er kun 5 stk på hele skolen som får være med, så får håpe jeg får bli med Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Ooo shait! Pokker som jeg er trøtt! >_< Jeg var jævlig teit som var våken så lenge men. Jeg har dog problemer med å sove, så er jo ikke så rart. Men søvnproblem kombinert å prate med daten min til helgen... Da går det bedre ^^, Lenke til kommentar
morslilleole Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Bare å krysse fingene det, Sameboe.=) Java huff. Begynner å bli veldig lei av det. Men snart ferie=D Lenke til kommentar
morslilleole Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Japp. For min del i hvert fall. Har siste eksamen 16.06. Etter den blir det Neil Young i Frognerbadet!=D Har du ikke ferie?=P Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Da har nettopp du mulighet til å søke om å være med på en lærerik, spennende og annerledes studietur til Sierra Leone. Turen er på to uker og blir lagt til høsten 2009 og vil innbefatte høstferien som en av ukene. På denne turen vil du få muligheten til å bli kjent med et land som har vært utsatt for en grusom borgerkrig, men som er i ferd med å bygge seg opp igjen. Turen vil ha et humanitært perspektiv. Søknaden skal inneholde følgende kriterier: · CV · Selvbiografi (maks 1 side) · Begrunnelse for hvorfor du bør få være med (maks 1 side): o Hva kan du bidra med på en sånn tur? o Hva tror du en tur som dette kan bety for deg som person? I og med at vi satser på en tur som er fullfinansiert (ingen kostnader utenom lommepenger og matpenger) vil det bli stilt krav til at deltagerne på turen stiller på eventuelle dugnader for å samle inn nok penger til å dekke reisebudsjettet. Vi har gjennom dugnad allerede fått inn 12 000 kr til et budsjett som er satt til 40 000 kr. Søknadskriterier for å være med til Sierra Leone Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Japp. For min del i hvert fall. Har siste eksamen 16.06. Etter den blir det Neil Young i Frognerbadet!=D Har du ikke ferie?=P Ich habe nicht råd til ferie i år Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Japp. For min del i hvert fall. Har siste eksamen 16.06. Etter den blir det Neil Young i Frognerbadet!=D Har du ikke ferie?=P Ich habe nicht råd til ferie i år +1 Lenke til kommentar
morslilleole Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Da er vi to. Jeg har knapt råd til husleia... Men er da skolefri i det minste. Mer tid til å spille gitar=D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Ikke mye råd til å ta ferie her heller. Så da blir det lan hos en kamerat ene uka, og hyttetur sammen med noen venner andre uke. Koster meg ikke mye, og mye morro Hva jeg skal gjøre de andre ukene i ferien vet jeg ikke. Endret 26. mai 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Da er vi to. Jeg har knapt råd til husleia... Men er da skolefri i det minste. Mer tid til å spille gitar=D Lucky you da! Strengene på min gitar røk og de nye er nazi og sprø så de funka heller ikke så nå har jeg ikke råd til nye strenger... Lenke til kommentar
morslilleole Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Ikke kall meg heldig, jeg klarte å knekke halsen på min Har heldgvis fått låne en gitar. Hadde ikke klart meg uten=P Men strenger føler jeg er en av de tingene man MÅ ta seg råd til.=P Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 JEG ER TRØTT! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 JEG ER TRØTT! NO SHIT! Jeg hadde sovet hadde jeg ikke fått melding ti på åtte xD Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 JEG ER TRØTT! +1 Sunget med operastemme xD I'm training the clean vocals! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg