Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg forsov meg, men helt greit ettersom vi har Gym en plass jeg ikke aner hvor er xD Så drar med ni bussen :p Da jeg kommer på skolen skriver jeg søknad om gratis studietur til Sierra Leone med skolen også ;) Er kun 5 stk på hele skolen som får være med, så får håpe jeg får bli med :D

Lenke til kommentar

Da har nettopp du mulighet til å søke om å være med på en lærerik, spennende og annerledes studietur til Sierra Leone. Turen er på to uker og blir lagt til høsten 2009 og vil innbefatte høstferien som en av ukene.

På denne turen vil du få muligheten til å bli kjent med et land som har vært utsatt for en grusom borgerkrig, men som er i ferd med å bygge seg opp igjen. Turen vil ha et humanitært perspektiv.

Søknaden skal inneholde følgende kriterier:

· CV

· Selvbiografi (maks 1 side)

· Begrunnelse for hvorfor du bør få være med (maks 1 side):

o Hva kan du bidra med på en sånn tur?

o Hva tror du en tur som dette kan bety for deg som person?

I og med at vi satser på en tur som er fullfinansiert (ingen kostnader utenom lommepenger og matpenger) vil det bli stilt krav til at deltagerne på turen stiller på eventuelle dugnader for å samle inn nok penger til å dekke reisebudsjettet. Vi har gjennom dugnad allerede fått inn 12 000 kr til et budsjett som er satt til 40 000 kr.

Søknadskriterier for å være med til Sierra Leone :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Ikke mye råd til å ta ferie her heller.

Så da blir det lan hos en kamerat ene uka, og hyttetur sammen med noen venner andre uke.

Koster meg ikke mye, og mye morro :wee:

Hva jeg skal gjøre de andre ukene i ferien vet jeg ikke.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...