Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
*glotube*

:love:

Ja, definitivt en fiolinpinne i øyet. Muligens pianotråd også. Inn det ene og ut det andre. Så fester jeg den i en takvifte og skrur den på. Ja, det tror jeg hadde vært løsningen. :)

Vi to gå sammen for å ta livet av Rybak? :love:

Lenke til kommentar

Jesus, så aggressive dere var da? :)

Live and let live. Om fiolinpop mot all sannsynlighet(!) ikke skulle være deres tekopp får dere heller bare høre på noe annet ;p

I mine dager drepte vi ikke artister selv om vi var uenige... Ah, de deilige dager før BIG og Tupac og hva faen de heter begynte å drepe hverandre.

Lenke til kommentar
Noen som vet hva den nye sangen til Rybak heter? Hørte den på radioen i dag.

Var nok "Funny little world" ^^, Bra sommer låt :)

Skeptisk. Meget skeptisk. Jeg føyer meg inn i rekken av de som vil stikke den godeste herr Rybak i øyet med en fiolinpinne.

Bue, Lars. Det heter bue. Ikke pinne.

Lenke til kommentar

Æsj, nå skulle jeg liksom få deg på defensiven her. Men, neida. Du lar deg ikke avspore så lett. Nå gjenstår det vel egentlig bare for meg å komme med en eller annen stygg kommentar om utseendet ditt eller noe. Det hadde vært typisk internett-debattering.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Mhm.. Jeg sitter og gremmes over min dritingse lillebror som har vært full siden han landa med flyet. Han er 20 i dag, så mannskapet sjenka han på Flesland. Og nå sitter han og halvsover i sofaen her når jeg aller helst skulle ha vært et annet sted med en viss frue i armkroken.

Han har allerede ødelagt skoskeia mi og var på vei med golfkølla til husverten :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...