Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sånn....back in black eller noe i den duren :dontgetit:

God morgen alle sammen, sommervær og hele suppa i dag.

Velkommen tilbake, fin ferie? ;)

Helga her var hvertfall bare sol og varme, øl og grill. Og været fortsetter i samme tendens idag! :new_woot:

 

Takker.

Faktisk ganske greit;)

Fortjente den så, er vel ikke så mye mer og si :tease:

Var i byen og møtte Aids på Lørdag, siden vi skal blekkes i morra :thumbup:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Vet bare at jeg skal ikke på noen krangle-fiskekrok mer :!:

3 dager her også, men jeg trengt det sånn sett:P

Bedre og spille UFC Undisputed :love:

Tok knockout på Iceman i natt :w00t:

Samme her, begynner å bli skummelt mange prosenter på måleren min nå!

10%?

30%

 

Haha, den teiteste grunnen for utestengelse til nå, har vært den lengste for meg :lol:

 

Ferdig med eksamen nr. 2, wohoo!! :D

 

Måtte berre nemne det.

Gratulerer ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Ferie? Var det noen som sa ferie? Ååååååh! For vi er koffert'a Mallorca fra 399! HEY!

 

 

Faen hadde glemt at jeg må ta tre uker ferie. Blir sikkert en uke i Juni og to uker til i Juli tenker jeg.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

AAAFACK! Blir helt gretten av Guitar Hero spillene. Det er jo utrolig stort skille mellom medium og hard, og på noen sanger er medium kjempelett, mens på andre kjempevanskelige. Jeg skjønner ikke at folk greier å spille på hard? Hvor mange timer og dager og år har de dedikert livet sitt til GH egentlig?!

Lenke til kommentar
AAAFACK! Blir helt gretten av Guitar Hero spillene. Det er jo utrolig stort skille mellom medium og hard, og på noen sanger er medium kjempelett, mens på andre kjempevanskelige. Jeg skjønner ikke at folk greier å spille på hard? Hvor mange timer og dager og år har de dedikert livet sitt til GH egentlig?!

Lol GH er jo easy..

Lenke til kommentar
AAAFACK! Blir helt gretten av Guitar Hero spillene. Det er jo utrolig stort skille mellom medium og hard, og på noen sanger er medium kjempelett, mens på andre kjempevanskelige. Jeg skjønner ikke at folk greier å spille på hard? Hvor mange timer og dager og år har de dedikert livet sitt til GH egentlig?!

Lol GH er jo easy..

Haha. Det kan du tro. Jeg tror ikke du egentlig er noe god, før jeg ser det, og innser at du har blitt hypnotisert av GH og tilbringet flere år framfor tv-skjermen bare for å klare noen ekstreme sanger.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...