toth Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Sånn....back in black eller noe i den duren God morgen alle sammen, sommervær og hele suppa i dag. Velkommen tilbake, fin ferie? Helga her var hvertfall bare sol og varme, øl og grill. Og været fortsetter i samme tendens idag! Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Tips til tidsfordriv? Kjeder rassen av meg på skulen! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Tips til tidsfordriv? Kjeder rassen av meg på skulen! Radio Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Sånn....back in black eller noe i den duren God morgen alle sammen, sommervær og hele suppa i dag. Velkommen tilbake, fin ferie? Helga her var hvertfall bare sol og varme, øl og grill. Og været fortsetter i samme tendens idag! Takker. Faktisk ganske greit;) Fortjente den så, er vel ikke så mye mer og si Var i byen og møtte Aids på Lørdag, siden vi skal blekkes i morra Endret 25. mai 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 **Gjesp**.... Tror faen meg jeg har drukket 2 liter med kaffi idag : o Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Ferdig med eksamen nr. 2, wohoo!! Måtte berre nemne det. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Vet bare at jeg skal ikke på noen krangle-fiskekrok mer :!: 3 dager her også, men jeg trengt det sånn sett:P Bedre og spille UFC Undisputed Tok knockout på Iceman i natt Samme her, begynner å bli skummelt mange prosenter på måleren min nå! 10%? 30% Haha, den teiteste grunnen for utestengelse til nå, har vært den lengste for meg Ferdig med eksamen nr. 2, wohoo!! Måtte berre nemne det. Gratulerer Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Da var man ferdig med medkom fremføring om mediehistorien, nå håper jeg på god karakter...Dog, vi hadde ekstremt lite om film, noe som gjør at sekseren glipper ihvertfall :/ Lenke til kommentar
Muff3 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Når er det dere har ferie da? Urettferdig fint vær idag -_- Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Finnes ikke. JObber hele sommeren! >_< Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Finnes ikke. JObber hele sommeren! >_< +1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Ferie? Var det noen som sa ferie? Ååååååh! For vi er koffert'a Mallorca fra 399! HEY! Faen hadde glemt at jeg må ta tre uker ferie. Blir sikkert en uke i Juni og to uker til i Juli tenker jeg. Endret 25. mai 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Sameboe: Spiller du på ps3 eller 360, hvis det er ps3 så må vi ta noen runder en kveld:D Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Yey! Kom ikke opp i skriftlig matte. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Yey! Kom ikke opp i skriftlig matte. Gratulerer Fikk nettop vite at jeg fikk 5/5- på MedKom delen, Medieproduksjonsdelen vår er mer vass x) Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 AAAFACK! Blir helt gretten av Guitar Hero spillene. Det er jo utrolig stort skille mellom medium og hard, og på noen sanger er medium kjempelett, mens på andre kjempevanskelige. Jeg skjønner ikke at folk greier å spille på hard? Hvor mange timer og dager og år har de dedikert livet sitt til GH egentlig?! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Enig i den Wici Blir gretten av og tenke på det. Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 AAAFACK! Blir helt gretten av Guitar Hero spillene. Det er jo utrolig stort skille mellom medium og hard, og på noen sanger er medium kjempelett, mens på andre kjempevanskelige. Jeg skjønner ikke at folk greier å spille på hard? Hvor mange timer og dager og år har de dedikert livet sitt til GH egentlig?! Lol GH er jo easy.. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 AAAFACK! Blir helt gretten av Guitar Hero spillene. Det er jo utrolig stort skille mellom medium og hard, og på noen sanger er medium kjempelett, mens på andre kjempevanskelige. Jeg skjønner ikke at folk greier å spille på hard? Hvor mange timer og dager og år har de dedikert livet sitt til GH egentlig?! Lol GH er jo easy.. Haha. Det kan du tro. Jeg tror ikke du egentlig er noe god, før jeg ser det, og innser at du har blitt hypnotisert av GH og tilbringet flere år framfor tv-skjermen bare for å klare noen ekstreme sanger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg