Sameboe Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Skills, i say, skills.. Var din klasse de skulle ta, men så synes de at det var slemt mot deg som sitter i rullestol å la deg ha skriftlig eksamen Var kanskje litt slem Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Alle vet at wheelman sitter i rullestolen på grunn av latskap. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Var det jeg trodde Wheelman Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Kjenner ei (over middels hot forøvrig) som gikk med noe liknende den her: En solfylt dag i Oslo - hun fikk mange rare blikk og pekefingre. Endret 25. mai 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Over middels hotte kvinnfolk trenger ikke å ha så alt for interessante t-skjorter for å få mange blikk og pekefingre Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Nei, men gud det hjelper på Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg liker "over middels hotte kvinnfolk" best uten klær, jeg. Mulig det kun er min preferanse. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Jeg liker "over middels hotte kvinnfolk" best uten klær, jeg. Mulig det kun er min preferanse. Åge? Endret 25. mai 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Nerder best i senga Denne skal brukes godt fremover Lenke til kommentar
toth Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Har aldri hørt om Towel day jeg. Det er nok mest sannsynlig fordi du ikke har oppdaget Douglas Adams fantastiske verden. Happy towel day folkens, Don't panic! Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) På Halloween brukte jeg og noen barndomskamerater å skjule oss i veikanten til de andre barna gikk forbi, så var det å hoppe frem og skremme vettet av dem. Og eventuellt spise snopet de mistet når de løp hjem. Nååå ja , jeg tror nok dere rana dem for alt av snop å hallowen effekter Endret 25. mai 2009 av Raude Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Nerder best i senga Denne skal brukes godt fremover Hvis "best i senga" = å ta mest hensyn, samt måtte kompensere med et leketøy, så ja. Spør damene i stedet, da ville man fått en god pekepinn på om IT-arbeidere virkelig er så gode som tabloidoverskriften skal ha det til.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Akkurat samme som jeg tenkte å poengtere fargoth. Slike nettsteder setter overskrifter som taler til forfatterens egen vinning. Forutsetter at forfatteren av artikkelen anser seg selv som it-arbeider og deretter fikk en overskrift som ga han en selvtilfredsstillelse ved å tro at han er konge i senga. =) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Akkurat samme som jeg tenkte å poengtere fargoth. Slike nettsteder setter overskrifter som taler til forfatterens egen vinning. Forutsetter at forfatteren av artikkelen anser seg selv som it-arbeider og deretter fikk en overskrift som ga han en selvtilfredsstillelse ved å tro at han er konge i senga. =) Hahaha...det tenkte ikke jeg på Fant ut at FSM var en kul religion Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Haha.. Fantastiske "religioner" som finnes altså. Trodde at Children of the Atom var sært da jeg først fant de i F1. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Haha.. Fantastiske "religioner" som finnes altså. Trodde at Children of the Atom var sært da jeg først fant de i F1. Det fikk meg til å komme på at jeg må prøve meg på Fallout3 igjen, sist gang failet jeg...fant jo aldri ammo, og gikk rundt med en jern stang og drepte ting, var kjedelig i lengden :< Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Go' morn folkens! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Hele klassen bailet etter vi ble trekt, er vel en 3-4 igjen her Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 God morgen M_W. @Hjulmannen: Hvorfor stikker ikke de siste også? Har dere ikke fri uansett da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg