KvitKnekt Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Men halloween er jo gøy!! (og så har jeg bursdag den dagen) Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Ikke for å være skikkelig gammeldags og litt gledesdreper men jeg føler at de mange forskjellige dagene er en unnskyldning for folk til å ha noe å ta seg til. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 God morgen folkens! Kom opp i RLE >.< Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Kølle! Jeg glemmer alltid Towel Day. Endret 25. mai 2009 av Slimda Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Kølle! Jeg glemmer alltid Towel Day. Japp, samme her. Hadde fint hatt med meg et håndkle på jobb, jeg Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Har aldri hørt om Towel day jeg. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Men Halloween er makkverk og pengesluk! Og gratis godteri for barna! Å, jeg har så mange gode minner fra Halloween. Husker fortsatt den gangen jeg og en venn samlet inn rundt 1 kg hver (egentlig var det flere ganger, men det er denne jeg husker spesielt godt). Senere på kvelden spydde jeg, og spyet lukta nesten sukkerspinn, bare litt eklere. ^^ Også var det jo morsomt å kle seg ut ... Jeg tror du bare er sur fordi du blir sett på som rar hvis du går nå, Sameboe. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) God morgen folkens! Kom opp i RLE >.< 10. klassing ja RLE - KRL - Endret 25. mai 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg får ta meg en ekstra kopp kakao mens jeg sender et par tanker til Douglasen da. Skål! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Men Halloween er makkverk og pengesluk! Og gratis godteri for barna! Å, jeg har så mange gode minner fra Halloween. Husker fortsatt den gangen jeg og en venn samlet inn rundt 1 kg hver (egentlig var det flere ganger, men det er denne jeg husker spesielt godt). Senere på kvelden spydde jeg, og spyet lukta nesten sukkerspinn, bare litt eklere. ^^ Også var det jo morsomt å kle seg ut ... Jeg tror du bare er sur fordi du blir sett på som rar hvis du går nå, Sameboe. Jeg har gått Halloween en gang, det var kaldt, og jeg fikk såvidt godteri fordi ingen hadde godteri -.-'' Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 På Halloween brukte jeg og noen barndomskamerater å skjule oss i veikanten til de andre barna gikk forbi, så var det å hoppe frem og skremme vettet av dem. Og eventuellt spise snopet de mistet når de løp hjem. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 På Halloween brukte jeg og noen barndomskamerater å skjule oss i veikanten til de andre barna gikk forbi, så var det å hoppe frem og skremme vettet av dem. Og eventuellt spise snopet de mistet når de løp hjem. Den er slem da xD Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Men utrolig tilfredsstillende. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 I dag er det Towel Day. Like tull som Halloween altså ? Spørs vel hvem som ser, det. Towel Day oppfordrer ikke til kjøp av unødvendige artikler, men hedrer istedenfor en forfatter. og det går i tillegg ut på å gå med et håndkle. Noe vi alle har Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 På Halloween brukte jeg og noen barndomskamerater å skjule oss i veikanten til de andre barna gikk forbi, så var det å hoppe frem og skremme vettet av dem. Og eventuellt spise snopet de mistet når de løp hjem. Den er slem da xD Nei, den er ... Slimda. YEAH! Den måtte komme ... Og jeg visste det bare var en dårlig, personlig grunn til at du ikke liker Halloween, Sameboe. ^^ Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 På Halloween brukte jeg og noen barndomskamerater å skjule oss i veikanten til de andre barna gikk forbi, så var det å hoppe frem og skremme vettet av dem. Og eventuellt spise snopet de mistet når de løp hjem. Den er slem da xD Nei, den er ... Slimda. YEAH! Den måtte komme ... Og jeg visste det bare var en dårlig, personlig grunn til at du ikke liker Halloween, Sameboe. ^^ Så JÆVLIG epic. HAAHAHAHA. Sitter her og ler i friminuttet.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 OH FUCK YES! Det sto 200 spente elever på trappa, og en klasse kom opp i skriftlig matte - resten slipper skriftlig eksamen. Jeg går 1MKB, og selvfølgelig måtte de gjøre det nervepirrende - begynnte med: EN!! MK......... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor A!!1 Håhååhååhåh, jeg er så glad.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 OH FUCK YES! Det sto 200 spente elever på trappa, og en klasse kom opp i skriftlig matte - resten slipper skriftlig eksamen. Jeg går 1MKB, og selvfølgelig måtte de gjøre det nervepirrende - begynnte med: EN!! MK......... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor A!!1 Håhååhååhåh, jeg er så glad.. Flaks? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg