Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men Halloween er makkverk og pengesluk!

Og gratis godteri for barna! Å, jeg har så mange gode minner fra Halloween. Husker fortsatt den gangen jeg og en venn samlet inn rundt 1 kg hver (egentlig var det flere ganger, men det er denne jeg husker spesielt godt). Senere på kvelden spydde jeg, og spyet lukta nesten sukkerspinn, bare litt eklere. ^^

Også var det jo morsomt å kle seg ut ...

 

Jeg tror du bare er sur fordi du blir sett på som rar hvis du går nå, Sameboe. :p

Lenke til kommentar
Men Halloween er makkverk og pengesluk!

Og gratis godteri for barna! Å, jeg har så mange gode minner fra Halloween. Husker fortsatt den gangen jeg og en venn samlet inn rundt 1 kg hver (egentlig var det flere ganger, men det er denne jeg husker spesielt godt). Senere på kvelden spydde jeg, og spyet lukta nesten sukkerspinn, bare litt eklere. ^^

Også var det jo morsomt å kle seg ut ...

 

Jeg tror du bare er sur fordi du blir sett på som rar hvis du går nå, Sameboe. :p

Jeg har gått Halloween en gang, det var kaldt, og jeg fikk såvidt godteri fordi ingen hadde godteri -.-''

Lenke til kommentar
På Halloween brukte jeg og noen barndomskamerater å skjule oss i veikanten til de andre barna gikk forbi, så var det å hoppe frem og skremme vettet av dem.

 

Og eventuellt spise snopet de mistet når de løp hjem.

Den er slem da xD

Nei, den er ... Slimda.

 

horatio460.jpg

 

YEAH!

 

Den måtte komme ...

 

Og jeg visste det bare var en dårlig, personlig grunn til at du ikke liker Halloween, Sameboe. ^^

Lenke til kommentar

 

På Halloween brukte jeg og noen barndomskamerater å skjule oss i veikanten til de andre barna gikk forbi, så var det å hoppe frem og skremme vettet av dem.

 

Og eventuellt spise snopet de mistet når de løp hjem.

Den er slem da xD

Nei, den er ... Slimda.

 

horatio460.jpg

 

YEAH!

 

Den måtte komme ...

 

Og jeg visste det bare var en dårlig, personlig grunn til at du ikke liker Halloween, Sameboe. ^^

 

 

Så JÆVLIG epic. HAAHAHAHA. Sitter her og ler i friminuttet..

Lenke til kommentar

OH FUCK YES!

 

Det sto 200 spente elever på trappa, og en klasse kom opp i skriftlig matte - resten slipper skriftlig eksamen. Jeg går 1MKB, og selvfølgelig måtte de gjøre det nervepirrende - begynnte med: EN!! MK.........

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
A!!1

 

Håhååhååhåh, jeg er så glad..

Lenke til kommentar
OH FUCK YES!

 

Det sto 200 spente elever på trappa, og en klasse kom opp i skriftlig matte - resten slipper skriftlig eksamen. Jeg går 1MKB, og selvfølgelig måtte de gjøre det nervepirrende - begynnte med: EN!! MK.........

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
A!!1

 

Håhååhååhåh, jeg er så glad..

Flaks?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...