Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I dag er jeg skikkelig happy :wee:

Jeg er glad på dine vegne. Jeg hadde min happydag i går. Nå er jeg for trøtt til å i det heletatt fungere. Jeg er en konstant gjespende zombie som flytter bærbare rundt for å holde dette fortet i gang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
I dag er jeg skikkelig happy :wee:

Jeg er glad på dine vegne. Jeg hadde min happydag i går. Nå er jeg for trøtt til å i det heletatt fungere. Jeg er en konstant gjespende zombie som flytter bærbare rundt for å holde dette fortet i gang.

 

Jeg er også trøtt, fikk såvidt sove i natt.

 

Hadde det ikke vært for en gladmelding klokka halv 6 i morres hadde jeg neppe orket å stå opp overhodet.

Lenke til kommentar
Jeg er også trøtt, fikk såvidt sove i natt.

 

Hadde det ikke vært for en gladmelding klokka halv 6 i morres hadde jeg neppe orket å stå opp overhodet.

The female kind? :wee:

 

Vi ligger nå 6 maskiner under det vi trenger for å få alle de hundreogørten elevene gjennom den digitale eksamen. Great.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg er også trøtt, fikk såvidt sove i natt.

 

Hadde det ikke vært for en gladmelding klokka halv 6 i morres hadde jeg neppe orket å stå opp overhodet.

The female kind? :wee:

 

Haha, nei.

Ikke mye damer innblandet i den gladmeldingen.

 

Gladmeldingen besto av at de hadde funnet Jarle Trå. Klatreren som var savnet på everest.

Det er onkelen min..

Lenke til kommentar
Jeg er også trøtt, fikk såvidt sove i natt.

 

Hadde det ikke vært for en gladmelding klokka halv 6 i morres hadde jeg neppe orket å stå opp overhodet.

The female kind? :wee:

 

Haha, nei.

Ikke mye damer innblandet i den gladmeldingen.

 

Gladmeldingen besto av at de hadde funnet Jarle Trå. Klatreren som var savnet på everest.

Det er onkelen min..

 

Han som har vært savnet i mount everest? :O

Lenke til kommentar
Jeg er også trøtt, fikk såvidt sove i natt.

 

Hadde det ikke vært for en gladmelding klokka halv 6 i morres hadde jeg neppe orket å stå opp overhodet.

The female kind? :wee:

 

Haha, nei.

Ikke mye damer innblandet i den gladmeldingen.

 

Gladmeldingen besto av at de hadde funnet Jarle Trå. Klatreren som var savnet på everest.

Det er onkelen min..

Hørte om dette på radioen... Var visst i fin form :)

Lenke til kommentar
Personlig synes jeg det er tragisk med slike spesielle dager, høytider generelt. Det er positivt at man får fri fra skolen for noen av dem da, men slikt som halloween og thanksgiving og slikt synes jeg er unødvendig.. USA-style.

Ganske enig der! Men vi feirer ikke Thanksgiving i Norge ihvertfall (takk Gud for det!) Men Halloween er makkverk og pengesluk!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...