Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 I dag er jeg skikkelig happy Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 I dag er jeg skikkelig happy Jeg er glad på dine vegne. Jeg hadde min happydag i går. Nå er jeg for trøtt til å i det heletatt fungere. Jeg er en konstant gjespende zombie som flytter bærbare rundt for å holde dette fortet i gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 I dag er jeg skikkelig happy Jeg er glad på dine vegne. Jeg hadde min happydag i går. Nå er jeg for trøtt til å i det heletatt fungere. Jeg er en konstant gjespende zombie som flytter bærbare rundt for å holde dette fortet i gang. Jeg er også trøtt, fikk såvidt sove i natt. Hadde det ikke vært for en gladmelding klokka halv 6 i morres hadde jeg neppe orket å stå opp overhodet. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Da satt man på skolen igjen! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg er også trøtt, fikk såvidt sove i natt. Hadde det ikke vært for en gladmelding klokka halv 6 i morres hadde jeg neppe orket å stå opp overhodet. The female kind? Vi ligger nå 6 maskiner under det vi trenger for å få alle de hundreogørten elevene gjennom den digitale eksamen. Great. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg er også trøtt, fikk såvidt sove i natt. Hadde det ikke vært for en gladmelding klokka halv 6 i morres hadde jeg neppe orket å stå opp overhodet. The female kind? Haha, nei. Ikke mye damer innblandet i den gladmeldingen. Gladmeldingen besto av at de hadde funnet Jarle Trå. Klatreren som var savnet på everest. Det er onkelen min.. Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg er også trøtt, fikk såvidt sove i natt. Hadde det ikke vært for en gladmelding klokka halv 6 i morres hadde jeg neppe orket å stå opp overhodet. The female kind? Haha, nei. Ikke mye damer innblandet i den gladmeldingen. Gladmeldingen besto av at de hadde funnet Jarle Trå. Klatreren som var savnet på everest. Det er onkelen min.. Han som har vært savnet i mount everest? :O Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg er også trøtt, fikk såvidt sove i natt. Hadde det ikke vært for en gladmelding klokka halv 6 i morres hadde jeg neppe orket å stå opp overhodet. The female kind? Haha, nei. Ikke mye damer innblandet i den gladmeldingen. Gladmeldingen besto av at de hadde funnet Jarle Trå. Klatreren som var savnet på everest. Det er onkelen min.. Hørte om dette på radioen... Var visst i fin form Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Han som har vært savnet i mount everest? :O Jepp. Gårsdagen var mildt sagt nervepirrende.. Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Han som har vært savnet i mount everest? :O Jepp. Gårsdagen var mildt sagt nervepirrende.. Bra han ble funnet i live da Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Morn... *trøtt* Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Goooog morgen folkens!! Var deilig med helg Og neste helg er langhelg! ^^ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Utrolig hva Afrikansk politi får til xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Er det nå jeg skal komme med rasistiske uttalelser, eller taler artikkelen for seg selv? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 I dag er det Towel Day. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 I dag er det Towel Day. Like tull som Halloween altså ? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 I dag er det Towel Day. Like tull som Halloween altså ? Spørs vel hvem som ser, det. Towel Day oppfordrer ikke til kjøp av unødvendige artikler, men hedrer istedenfor en forfatter. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Personlig synes jeg det er tragisk med slike spesielle dager, høytider generelt. Det er positivt at man får fri fra skolen for noen av dem da, men slikt som halloween og thanksgiving og slikt synes jeg er unødvendig.. USA-style. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Personlig synes jeg det er tragisk med slike spesielle dager, høytider generelt. Det er positivt at man får fri fra skolen for noen av dem da, men slikt som halloween og thanksgiving og slikt synes jeg er unødvendig.. USA-style. Ganske enig der! Men vi feirer ikke Thanksgiving i Norge ihvertfall (takk Gud for det!) Men Halloween er makkverk og pengesluk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg