Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og om politikere stiller som privatpersoner på forumet, så er det absolutt en bra ting.
Politikere som snakker offetnlig snakker enten til folk som er totalt enig med dem eller opposisjonen. Her kan de få kommunisert med det "normale folket" som bare en som er inne og skriver litt. Det er posotivt for da snakker de direkte til bermen og får et litt anne perspektiv på hva som angår folk.
Lenke til kommentar

*grøss*

 

Og om politikere stiller som privatpersoner på forumet, så er det absolutt en bra ting.
Politikere som snakker offetnlig snakker enten til folk som er totalt enig med dem eller opposisjonen. Her kan de få kommunisert med det "normale folket" som bare en som er inne og skriver litt. Det er posotivt for da snakker de direkte til bermen og får et litt anne perspektiv på hva som angår folk.

 

Litt som den gamle fabelen om kongen(?) som går rundt på torget utkledt som en tigger, selv om alle vet det er prinsen. Han spør alle hvordan de har det, og alle sier de er kjempefornøyd, og at kongen er den beste de har hatt noensinne.

Lenke til kommentar
Litt som den gamle fabelen om kongen(?) som går rundt på torget utkledt som en tigger, selv om alle vet det er prinsen. Han spør alle hvordan de har det, og alle sier de er kjempefornøyd, og at kongen er den beste de har hatt noensinne.
Ja, bortsett fra at her vent vi ikke om vi snakker med "kongen" vi møter h*n.
Lenke til kommentar

Kom over verdens beste Firefox Plugin: iMacros.

Lar deg gjøre ting automatisk. Du bare recorder det du skal gjøre så den det neste gang du spiller den av ;)

 

Men hva skjer i kafeen`?

Lenke til kommentar

Ja, helt grusomt trøtt óg. Torg3r og jeg ble sittende opp til halv tre-ish i natt, såeh.. Bråvåkna på bussen ingensteds med halvveis panikk og tenkte "æh, her skal jeg av". Tok et halvt sekund før jeg skjønte at jeg ikke skulle av uti bushen. Asiateren som satt ved siden av meg tror jeg skvatt av meg.

 

Jeg er forøvrig en magnet på eldre asiatiske damer på bussen. Jeg begynner å bli redd for at dette er en konspirasjon mot meg, kun for å fucke med hodet mitt. Isåfall lykkes de bra.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...