Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
It may be that my sole purpose in life is simply to serve as a bad example.

Da gjør du det dårlig med å gå frem med som et dårlig eksempel, for det klarer du ikke :p

Ah fillern. Men om jeg er et dårlig eksempel på et dårlig eksempel så vil jo det si at jeg faktisk ER et dårlig eksempel. Eller vil det si at jeg er et godt eksempel på et dårlig eksempel? Og betyr ikke det at igjen at jeg da ikke er et dårlig eksempel, men et godt eksempel? Og da er jeg jo ikke et dårlig eksempel likevel...

 

Faen jeg tror jeg blir svimmel av dette jeg.

Du er ikke den eneste som blir svimmel. For å være et godt eksempel på et då¨rlig eksempel må du ha vært et dårlig eksempel veldig mange ganger. :p

Lenke til kommentar

På forumet finnes det visstnok aktive stortingspolitikere under pseudonym har det blitt meg fortalt. Var ikke så mange av dem, men en håndful av våre folkevalgte har profil her og har av og til deltatt på debatter. Husker ikke hvem det var som fortalte meg det, men det var en av mod-teamet. De har valgt helt anonyme brukernavn/kontoer fordi deres meninger ikke bestandig er helt i tråd med partiprogram og slikt og siden de taster som privatperson så vil de ikke ha dette bundet opp mot sin "offentlige person". Men det er noen av dem her. Ikke så mange, bare noen.

Og de følger med.

Lenke til kommentar
På forumet finnes det visstnok aktive stortingspolitikere under pseudonym har det blitt meg fortalt. Var ikke så mange av dem, men en håndful av våre folkevalgte har profil her og har av og til deltatt på debatter. Husker ikke hvem det var som fortalte meg det, men det var en av mod-teamet. De har valgt helt anonyme brukernavn/kontoer fordi deres meninger ikke bestandig er helt i tråd med partiprogram og slikt og siden de taster som privatperson så vil de ikke ha dette bundet opp mot sin "offentlige person". Men det er noen av dem her. Ikke så mange, bare noen.

Og de følger med.

 

Er det deg? Knut Arild Hareide? :huh:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...