CypheroN Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Han er ultimate badass! Kult at Clint Eastwood og 'A Fistful of dollar' (som til slutt endte sin trilogi med den kjente 'The good, the bad and the ugly'), er inspirert av Yojimbo. Så takk Mifune for Clint osv. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Nå gleder jeg meg til å se Sanjuro. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 It may be that my sole purpose in life is simply to serve as a bad example. Da gjør du det dårlig med å gå frem med som et dårlig eksempel, for det klarer du ikke Ah fillern. Men om jeg er et dårlig eksempel på et dårlig eksempel så vil jo det si at jeg faktisk ER et dårlig eksempel. Eller vil det si at jeg er et godt eksempel på et dårlig eksempel? Og betyr ikke det at igjen at jeg da ikke er et dårlig eksempel, men et godt eksempel? Og da er jeg jo ikke et dårlig eksempel likevel... Faen jeg tror jeg blir svimmel av dette jeg. Du er ikke den eneste som blir svimmel. For å være et godt eksempel på et då¨rlig eksempel må du ha vært et dårlig eksempel veldig mange ganger. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Så jeg er et dårlig eksempel på et dårlig eksempel? waaaaaaait... Nå begynner vi å gå i sirkler her! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Nå gleder jeg meg til å se Sanjuro. Den er ikke så verst, Yojimbo 2 på en måte, ganske lik bare litt svakere følte jeg. Kanskje litt for repetiv i forhold til Yojimbo. Bare ikke forvent et mesterverk absolutt god film Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 *host* Ingen som vil diskutere 3 og 2. div. fotball med meg a? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Da er du i så fall på feil sted Steffengd. Her blir du lynsjet om du tar fram fotballrelaterte samtaleemner Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Jeg føler meg modig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Bare prøv deg. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Tror dere det finnes politikere her på forumet? Eller i DNFK Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Særlig når det faktisk er akkurat samme låt som har stått på i 3 minutter her Litt mer enn særlig Endret 24. mai 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Jeg liker fotball! Tror dere det finnes politikere her på forumet? Eller i DNFK Det håper jeg virkelig ikke. Politikk er så kjedelig at det får meg til å sovne Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 JEG FØLER ET MEGET STERKT HAT. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 På forumet finnes det visstnok aktive stortingspolitikere under pseudonym har det blitt meg fortalt. Var ikke så mange av dem, men en håndful av våre folkevalgte har profil her og har av og til deltatt på debatter. Husker ikke hvem det var som fortalte meg det, men det var en av mod-teamet. De har valgt helt anonyme brukernavn/kontoer fordi deres meninger ikke bestandig er helt i tråd med partiprogram og slikt og siden de taster som privatperson så vil de ikke ha dette bundet opp mot sin "offentlige person". Men det er noen av dem her. Ikke så mange, bare noen. Og de følger med. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 JEG FØLER ET MEGET STERKT HAT. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 På forumet finnes det visstnok aktive stortingspolitikere under pseudonym har det blitt meg fortalt. Var ikke så mange av dem, men en håndful av våre folkevalgte har profil her og har av og til deltatt på debatter. Husker ikke hvem det var som fortalte meg det, men det var en av mod-teamet. De har valgt helt anonyme brukernavn/kontoer fordi deres meninger ikke bestandig er helt i tråd med partiprogram og slikt og siden de taster som privatperson så vil de ikke ha dette bundet opp mot sin "offentlige person". Men det er noen av dem her. Ikke så mange, bare noen.Og de følger med. Er det deg? Knut Arild Hareide? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Er det deg? Knut Arild Hareide? Det er meg, Heroin-Hansen. Du skjønner nå kanskje hvorfor jeg ville ha gjennom forslaget om heroin på resept for tyngre misbrukere. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Cyph! Endret 24. mai 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 20.000 i umerkede sedler å dere får vite hvem det gjelder. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 20.000 i umerkede sedler å dere får vite hvem det gjelder. wat r yu talking abaut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg