Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Hm... SKal jeg brenne av 84% (≈ 6 månedslønner) av det jeg har på brukskontoen på TV på rommet (som jeg på en måte ikke trenger), joystick og litt FSX-snacks? Eller la pengene yngle på kontoen? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Dobbeltmoral.Moral er bra. Så dobbeltmoral er vel dobbelt så bra? Noen som har forslag til en film jeg kan laste ned kjøpe? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Dobbeltmoral.Moral er bra. Så dobbeltmoral er vel dobbelt så bra? Noen som har forslag til en film jeg kan laste ned kjøpe? Dagens forslag: Rope Alfred Hitchcocks første fargefilm, et mesterverk og en tidløs klassiker. Endret 24. mai 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Sier lars... Faktisk.Å vite hva som er det rette betyr ikke bestandig at man gjør det rette selv. Gjør som jeg sier, men ikke som jeg gjør! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 It may be that my sole purpose in life is simply to serve as a bad example. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) But the question we all ask ourselves is whether or not you are satisfied being such a bad example. Endret 24. mai 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 It may be that my sole purpose in life is simply to serve as a bad example. Da gjør du det dårlig med å gå frem med som et dårlig eksempel, for det klarer du ikke Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Saklig. Nå har jeg redundant internettilkobling, både trådløs og trådnett. Spesielt mye vits siden begge veier ender opp i samme ruter til slutt - men vet jo aldri når win7 bestemmer seg for å kverke et nettverkskort. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 It may be that my sole purpose in life is simply to serve as a bad example. Da gjør du det dårlig med å gå frem med som et dårlig eksempel, for det klarer du ikke Ah fillern. Men om jeg er et dårlig eksempel på et dårlig eksempel så vil jo det si at jeg faktisk ER et dårlig eksempel. Eller vil det si at jeg er et godt eksempel på et dårlig eksempel? Og betyr ikke det at igjen at jeg da ikke er et dårlig eksempel, men et godt eksempel? Og da er jeg jo ikke et dårlig eksempel likevel... Faen jeg tror jeg blir svimmel av dette jeg. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Connecting to server... You're now chatting with a random stranger. Say hi! Stranger: hey Stranger: asl You: just asl huh? You: how imaginative Stranger: yeah Stranger: asl Stranger: ? Stranger: You: you me. sex now! Stranger: asl @ me: 24 male NIGGAH. 120 kg You: 25 blond. intellectual You: no chance huh? Stranger: nuj. Your conversational partner has disconnected. Dette er ikke meg Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Saklig. Nå har jeg redundant internettilkobling, både trådløs og trådnett. Spesielt mye vits siden begge veier ender opp i samme ruter til slutt - men vet jo aldri når win7 bestemmer seg for å kverke et nettverkskort. Seriøst? Da sliter hovedkortet i denne elreturpcen kraftig Endret 24. mai 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Man vet jo aldri Dessuten har jeg realtek-nettverkort integrert, og de er kjent for å være kjipe. Mye er forbedret i pcie-utgaven, men det kan fremdeles bli krøll. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Prøvde å sette inn et PCI-kort og litt ram i denne maskinen her, da frøs den så jeg måtte bruke svenskeknappen. Hvilken maskin jeg faktisk sitter på ser du beskrivelse av i windows 7-Tråden Edit: Var visst Amdtek et eller annet jalladilldall Endret 24. mai 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 God kveld folkens! What's up? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 God kveld M_W. Hører musikk (Coldplay, så om noen vil motsi meg på om det faktisk er musikk, så værsågod. Det låter fint i mine ører uansett hva andre måtte kalle det) og hører på Cinque som syter over at Paint Shop kødder seg, i sofaen her... alle vet jo at det er Adobe som har skikkelig software til bildebehandling. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 God kveld M_W. Hører musikk (Coldplay, så om noen vil motsi meg på om det faktisk er musikk, så værsågod. Det låter fint i mine ører uansett hva andre måtte kalle det) og hører på Cinque som syter over at Paint Shop kødder seg, i sofaen her... alle vet jo at det er Adobe som har skikkelig software til bildebehandling. Utrolig, her er det faktisk "fix you" for alle pengene. Snakk om synkronisert lytting Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Særlig når det faktisk er akkurat samme låt som har stått på i 3 minutter her Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 God kveld folkens! What's up? Jeg er up. Sto opp 21.30. Gleder meg allerede til å stå opp 5.55 i morgen tidlig. Heia bryllup. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Da har jeg sett Yojimbo. Bra film! Toshiro Mifune var en av tidenes beste skuespillere imo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg