Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
It may be that my sole purpose in life is simply to serve as a bad example.

Da gjør du det dårlig med å gå frem med som et dårlig eksempel, for det klarer du ikke :p

Lenke til kommentar
It may be that my sole purpose in life is simply to serve as a bad example.

Da gjør du det dårlig med å gå frem med som et dårlig eksempel, for det klarer du ikke :p

Ah fillern. Men om jeg er et dårlig eksempel på et dårlig eksempel så vil jo det si at jeg faktisk ER et dårlig eksempel. Eller vil det si at jeg er et godt eksempel på et dårlig eksempel? Og betyr ikke det at igjen at jeg da ikke er et dårlig eksempel, men et godt eksempel? Og da er jeg jo ikke et dårlig eksempel likevel...

 

Faen jeg tror jeg blir svimmel av dette jeg.

Lenke til kommentar
Connecting to server...

You're now chatting with a random stranger. Say hi!

Stranger: hey

Stranger: asl

You: just asl huh?

You: how imaginative

Stranger: yeah

Stranger: asl

Stranger: ?

Stranger: :p

You: you me. sex now!

Stranger: asl @ me: 24 male NIGGAH. 120 kg

You: 25 blond. intellectual

You: no chance huh?

Stranger: nuj.

Your conversational partner has disconnected.

Dette er ikke meg

Lenke til kommentar
Saklig. Nå har jeg redundant internettilkobling, både trådløs og trådnett. Spesielt mye vits siden begge veier ender opp i samme ruter til slutt - men vet jo aldri når win7 bestemmer seg for å kverke et nettverkskort.

Seriøst? Da sliter hovedkortet i denne elreturpcen kraftig :p

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

God kveld M_W.

 

Hører musikk (Coldplay, så om noen vil motsi meg på om det faktisk er musikk, så værsågod. Det låter fint i mine ører uansett hva andre måtte kalle det) og hører på Cinque som syter over at Paint Shop kødder seg, i sofaen her... alle vet jo at det er Adobe som har skikkelig software til bildebehandling. ;)

Lenke til kommentar
God kveld M_W.

 

Hører musikk (Coldplay, så om noen vil motsi meg på om det faktisk er musikk, så værsågod. Det låter fint i mine ører uansett hva andre måtte kalle det) og hører på Cinque som syter over at Paint Shop kødder seg, i sofaen her... alle vet jo at det er Adobe som har skikkelig software til bildebehandling. ;)

Utrolig, her er det faktisk "fix you" for alle pengene. Snakk om synkronisert lytting :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...