Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når vi kjedet oss nok til å poste de

 

Noen som har sett Engler&Demoner?

 

Jepp! Syns den var bra jeg. Syns gamle symboler og statuer og sånt er jævlig interessant. :wee:

Det er greit nok, men minnet meg sykt om en dum poirot-episode hvor hvert siste renkespill blir alltid holdt på evig lenge. Føler den ikke ga meg mye tilbake selv om symbolikken og lignende var kult.

Lenke til kommentar

@NwLife2: Hos meg er ":("-smilien en linje alene, så det ser ut som fem linjer til sammen. Forresten, er avataren din fra/inspirert av Heroes 3?

 

Så nettopp Gladiator på TV Norge. Jeg har ikke peiling på film, men den likte jeg godt, selv om den virket litt "overlang" til tider.

Lenke til kommentar
Jeg teller toalt 4 linjer, linjen med "luft" inkludert.

Signaturen:

Til vanleg skriv eg bokmål, og nå skriver jeg fremdeles bokmål. Tek du utfordringa? Jeg gjorde ikke :(

 

Never argue with an idiot, he'll bring you down to his level and beat you with experience.

- Treningslogg - Teknikktråden

4 linjer?

 

Hos meg er

"Til vanleg skriv eg bokmål, og nå skriver jeg fremdeles bokmål. Tek du utfordringa? Jeg gjorde ikke :( " en linje og

"Never argue with an idiot, he'll bring you down to his level and beat you with experience."

også en linje.

Endret av Midnight_walker
Lenke til kommentar
@NwLife2: Hos meg er ":("-smilien en linje alene, så det ser ut som fem linjer til sammen. Forresten, er avataren din fra/inspirert av Heroes 3?

screen-capture-4-1.png

Som du ser vil jo signaturene legge seg opp på helt normalt vis om man gjør vinduet smalt. Tror det er dette som har skjedd. Kanskje pga oppløsning. Jeg har 4 linjer hos meg.

 

entradagrande.jpg

;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...