Slimda Skrevet 23. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 Oppløsning? Jeg kjører på 1600 da, så det er ikke for -liten- oppløsning. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 23. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 Oppløsning? Jeg kjører på 1600 da, så det er ikke for -liten- oppløsning. Mener du det er to tomme linjer i mellom da? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 23. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 Tror nok det avhenger av folks oppløsning. Avhenger vel av hvordan folk teller linjer...med luft eller uten. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 23. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 Jeg teller toalt 4 linjer, linjen med "luft" inkludert. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 23. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 Tror nok det avhenger av folks oppløsning. Avhenger vel av hvordan folk teller linjer...med luft eller uten. Skal vel telles med tomme linjer imellom. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 23. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 Jeg er nok en hore der ja. Noen ganger i alle fall. Hva synes du om innlegget før ditt? Er det monsterlangt? Edit: Var til Earthworm-Jim . Nei, det var akkurat passe. Men når de begynner å bli dobbelt så langer, er de så godt som aldri verdt å lese. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 23. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 Oppløsning? Jeg kjører på 1600 da, så det er ikke for -liten- oppløsning. Bruker samme oppløsning. Opplever 2 linjer merkbar tekst med ett mellomrom (av typen [ENTER] ) Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 23. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 God kveld godt folk. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 23. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Jeg teller toalt 4 linjer, linjen med "luft" inkludert. Signaturen: Til vanleg skriv eg bokmål, og nå skriver jeg fremdeles bokmål. Tek du utfordringa? Jeg gjorde ikke Never argue with an idiot, he'll bring you down to his level and beat you with experience. - Treningslogg - Teknikktråden 4 linjer? Endret 23. mai 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 23. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 Go' kveld Nopros! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 23. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 Når vi kjedet oss nok til å poste de Noen som har sett Engler&Demoner? Jepp! Syns den var bra jeg. Syns gamle symboler og statuer og sånt er jævlig interessant. Det er greit nok, men minnet meg sykt om en dum poirot-episode hvor hvert siste renkespill blir alltid holdt på evig lenge. Føler den ikke ga meg mye tilbake selv om symbolikken og lignende var kult. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 23. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 God kveld godtmenneske (?) Hva blir godtfolk i entall? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 23. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 Hva gjør så forumfolket nå i de sene nattestider? Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 23. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 @NwLife2: Hos meg er ""-smilien en linje alene, så det ser ut som fem linjer til sammen. Forresten, er avataren din fra/inspirert av Heroes 3? Så nettopp Gladiator på TV Norge. Jeg har ikke peiling på film, men den likte jeg godt, selv om den virket litt "overlang" til tider. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 23. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Jeg teller toalt 4 linjer, linjen med "luft" inkludert. Signaturen: Til vanleg skriv eg bokmål, og nå skriver jeg fremdeles bokmål. Tek du utfordringa? Jeg gjorde ikke Never argue with an idiot, he'll bring you down to his level and beat you with experience. - Treningslogg - Teknikktråden 4 linjer? Hos meg er "Til vanleg skriv eg bokmål, og nå skriver jeg fremdeles bokmål. Tek du utfordringa? Jeg gjorde ikke " en linje og "Never argue with an idiot, he'll bring you down to his level and beat you with experience." også en linje. Endret 23. mai 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 23. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 For min del, avslutter jeg temaet med denne. Bruker 1680 * 1050 Pixler. Med dette får jeg følgende resultat: Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 23. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Da bruker du ikke samme skin som meg. Jeg har også 1680x1050. Endret 23. mai 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 23. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 @NwLife2: Hos meg er ""-smilien en linje alene, så det ser ut som fem linjer til sammen. Forresten, er avataren din fra/inspirert av Heroes 3? Som du ser vil jo signaturene legge seg opp på helt normalt vis om man gjør vinduet smalt. Tror det er dette som har skjedd. Kanskje pga oppløsning. Jeg har 4 linjer hos meg. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 23. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 Jeg har aldri skjønt meg på amerikanske muskelbiler. De er jo stygge som juling. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16762234 Come again? Den var penere enn de forrige som ble lagt ut, men jeg syns likevel ikke den var noe spesielt å se på. En Gallardo eller Murciélago, derimot ... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 23. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 Burde jeg endre sitatet i signaturen min til Guns for a show,knifes for a pro ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg