Eplekaka88 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Skodiskusjon is going down!!! Kjøte ny lampe idag folkens!!!! Ingen som hører? Prover igjen!!! Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ok, nå prater vi om paraplyer .. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Lurer på om det å stappe en kinaputt i nesa og fyre av vil fikse nese-smertene og neseblodet en gang for alle... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Så sant, så sant Såådeh. Uff, var den gymmen, ja. >.< Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Joa. JEg får nok. Jeg bare vet ikke når. Innrøm det! Du har et problem. Å innrømme det er første steg på vei til helbredelse! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Gymteori er virkelig dølt >< Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Lurer på om det å stappe en kinaputt i nesa og fyre av vil fikse nese-smertene og neseblodet en gang for alle... Ja. Men ikke gjør det. Neser er søte, behold den. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Prover igjen!!! Håper du blir banned snart... Slutt med spam! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ok, nå prater vi om paraplyer .. Det er da ingen som bruker det. Kjøp jakke med hette Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Sko er -forferdelig- å kjøpe. Æsj! Hva er det jeg hører? *er veldig enig med Sapientia og Aalton* "Speaking words of wisdom" er det du hører. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Skodiskusjon is going down!!! Kjøte ny lampe idag folkens!!!! Ingen som hører? Prover igjen!!! Ok, nå prater vi om paraplyer .. Vi prøver!!! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Gymteori er virkelig dølt >< No shit, Sherlock. Det er derfor jeg syter over det istedenfor å lese det. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Mine sko er gode å gå på!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Lurer på om det å stappe en kinaputt i nesa og fyre av vil fikse nese-smertene og neseblodet en gang for alle... Ja. Men ikke gjør det. Neser er søte, behold den. Men det gjør så vondt i den. Har smerta i 2 dager o_O Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hadde vært greit med en liten veskehund på Hove. x) Den har bein for en grunn!!!!11!! Awwww. Du tror ikke jeg har planer om å putte noe bikkje nedi vesken min? Na'ah. Hvis jeg først skal ha noe som er lavere enn 35 cm så skal det bli vant med store hunder og større mennesker. Så enkelt er det. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Lurer på om det å stappe en kinaputt i nesa og fyre av vil fikse nese-smertene og neseblodet en gang for alle... Lykke til. Har tatt laseroperasjon-brenne-greie for lenge siden. Sluttet å blø neseblod i 6mnd. Nå blør jeg støtt og stadig. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Se den om og om igjen. Den eier mer og mer vær gang Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ok, nå prater vi om paraplyer .. Jeg hadde en med marihøne-mønster. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ok, nå prater vi om paraplyer .. Hvor mange paraplyer har du ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg