Kexxy er sexxy! Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 men da var det leggetid for denne karen.. Natta folkens Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg kan hjelpe deg _o/*gnafse på kjeks* Da sier vi det. Du hjelper til, og Bundy driver med underslag i kassa Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Mordi? Det heter vel "morra di..." Mitt første innlegg i denne tråden og absolutt ikke det siste. Er stygt redd for at jeg kommer til å bli sittende altfor mye her. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Mordi er så dum at hun blir påkjørt av parkerte biler. Mordi er så fattig at hu måtte ta et nytt lån på pappboksen hun sover i. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg vil bare si hei til alle kjente og kjære jeg har pratet alt for lite med i SO sitt fravær, og fortelle dere alle att jeg er kjempeglade i dere Spesielt deg Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Mordi er så fattig at hu måtte ta et nytt lån på pappboksen hun sover i. Morra di er så feit at hu forlot huset i høyelte sko og kom hjem i slippers. Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Oooooh. Ta deg en bolle, liksom. Snart begynner vi med "mordi"-vitser og? Oo Mordi er så feit at skyggen hennes veier 150 kilo. Mordi er så dum at hun blir påkjørt av parkerte biler. en veninne av meg klarte faktisk å løpe på en parkert bil og ødelegge en tann Lenke til kommentar
Aces Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hjernecellene mine er av en annen oppfatning. Dessverre kan jeg ikke gå så hardt ut mot dum oppførsel lenger, fordi jeg har nå erfart at moderatorene slår hardere ned på rene regelbrudd ifra folk som har vært aktive i flere år og har gjort det samme tidligere enn ferske brukere med lite annet enn en feilpost under beltet. ): Hva legger du egentlig i utrykket "ung", siden du mener det er så negativt? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Morra di er så feit at hu forlot huset i høyelte sko og kom hjem i slippers. Morra di er så feit at blodtypen hennes er elefant. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg kan hjelpe deg _o/*gnafse på kjeks* Da sier vi det. Du hjelper til, og Bundy driver med underslag i kassa Deal Noen som er tørste? *peke på colaflaske* Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 lei av morrdi vister nå.. Ikke noen fardin vitser da? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Denne tråden åpnet virkelig med en pangstart. 30 bruker her nå Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Morra di er så fæl at gutta fra Gwar blir skremt. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 God natt: Bundy, Lise04, Aidskake, mrbjoern, Fisk1, Dotten. Tar kvelden jeg nå. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Mordi er så fattig at hu måtte ta et nytt lån på pappboksen hun sover i. Mordi er så feit at når hun satte seg ned på gresset måtte vi sette et nytt land på kartet. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 en veninne av meg klarte faktisk å løpe på en parkert bil og ødelegge en tann Been there, done that Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 lei av morrdi vister nå.. Ikke noen fardin vitser da? De har vel akkurat de samme poenegene som mordi-vitser? en veninne av meg klarte faktisk å løpe på en parkert bil og ødelegge en tann Been there, done that Dritings regner jeg med? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg kan hjelpe deg _o/*gnafse på kjeks* Da sier vi det. Du hjelper til, og Bundy driver med underslag i kassa Deal Noen som er tørste? *peke på colaflaske* Jeg vil ha julebrus og kanel boller Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Morra di er så feit at blodtypen hennes er elefant. :!: Døde inni meg nå Alle barna like maten unntatt Bundy, han havnet oppi en Foundy (jada, uttalecrap) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg vil ha julebrus og kanel boller Mrbjoern, prisliste @ msn please Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg